X
تبلیغات
طراحی سایت | سئو | طراحی فروشگاه

امروزه طراحی وب سایت ها پیچیده تر از گذشته شده است و معمولا طوری نیست که شخص بتواند بدون داشتن مهارت کافی در زمینه طراحی سایت این کار را انجام دهد. نکته ای که بسیار اهمیت دارد این است که مطمئن شوید وب سایت شما متناسب با اهداف تجاری و کسب و کار شما طراحی شده است و تجربه کاربری مناسبی را برای بازدیدکنندگان ایجاد خواهد نمود. 

یکی از راه های اطمینان از کار تیم در هنگام طراحی قسمت های مختلف وب سایت، ایجاد سبک طراحی وب سایت است. استفاده از مستندات طراحی برای یکپارچه سازی تجربه در صفحات مختلف وب سایت سودمند می باشد. همچنین به شما کمک می کند تا اطمینان پیدا کنید که آیا این طراحی از دستورالعمل های برند پیروی می کند و به عنوان بخشی از برند کلی شناخته می شود با خیر!

در ادامه می خواهم نگاه دقیق تری به چگونگی ایجاد سبک طراحی سایت برای پروژه های شما داشته باشم.

راهنمای سبک چیست؟

راهنمای سبک مجموعه ای از عناصر طراحی شده، گرافیک و قوانین است که طراحان و یا توسعه دهندگان باید اطمینان حاصل کنند که قطعات جداگانه وب سایت سازگار و یک تجربه ی منسجم در انتها ایجاد گردیده است.

سبک طراحی وب سایت 

اهمیت ایجاد سبک طراحی در چیست؟

نکته ای که باید به ان توجه داشت این است که وقتی طراحان مختلفی بر روی وب سایت یا برنامه وب کار می کنند باید اطمینان حاصل شود که آن ها بیش از حد تفسیر نمی کنند و سبک ها را بر اساس اولویت شخصی خود تغییر نمی دهند یا اصلاح نمی کنند. در توسعه، با تعریف عناصر وب سایت، توسعه دهندگان برای استفاده مجدد از این عناصر راحت هستند. علاوه بر این، می توانند آن را ساده تر کنند، زیرا آن ها عناصری را که باید کد گذاری کنند، دریافت می کنند.

برای راحتی بیشتر کار برنامه نویسان، وظیفه طراحان این است که تمام حالت های احتمالی مانند کلیک، بازدید و غیره را برای دکمه ها، عناوین، لینک ها و غیره در نظر بگیرند.

ایجاد سبک طراحی

بررسی نام برند تجاری

در ابتدا، شما باید نام برند تجاری خود را بررسی کنید تا بدانید که چه چیزی برای آن تعریف می شود. مطلع شدن از داستان های پشت نام تجاری، مشاهده تیم، ماموریت و ارزش های شرکت، مهم است. پس باید به بررسی نام تجاری بپردازید تا راهنمای سبکی که تولید می کنید به خوبی نمایانگر برند تجاری شما باشد.

اگر شما یک طراح وب سایت هستید که از کدنویسی اطلاعاتی ندارید. به راحتی فتوشاپ خود را باز کرده و برای سند خود یک عنوان و یک توضیحات کوتاه از آن چه که انجام داده اید را ایجاد نمایید. اگر هم کدنویسی می کنید این کار را با استفاده از html انجام دهید.

تعریف تایپوگرافی

به گفته اولیور ریک اشتاینشتاین، تایپوگرافی 95 درصد از طراحی وب سایت است. 

شما باید تایپوگرافی خوبی را ایجاد کنید زیرا این یکی از مهمترین ابزار های ارتباطی بین بازدیدکنندگان و وب سایت شماست. در تعیین سلسله مراتب و شناسایی آن ها به مواردی مانند، انواع تگ های هدر: h1، h2، h3، h4، h5 و h6، تغییرات حرفه ای و کلاسیک برای سفارشی کردن طراحی لینک ها، متن شروع، ارائه خانواده فونت، وزن و رنگ و غیره فکر کنید.

طراحی سایت 

رنگ ها در طراحی

این باور نکردنی است که چگونه انسان رنگ و رنگ های مرتبط با مارک های معروف را درک می کند. مثلا کوکا کولا، مطمئن هستنم که شما الان ببینید قرمز است. 

رنگ های اولیه برای راهنمای سبک وب سایت خود را متناسب با قالب سایت تنظیم نمایید، رنگ های غالب باید شامل بیش از سه سایه باشد. با این حال، در برخی موارد، به منظور نشان دادن رابط کاربری نیاز به رنگ های ثانویه و حتی گرم تری دارید، همچنین مطمئن شوید که آنها را نیز تعریف می کنید. رنگ های خنثی مثل سفید، خاکستری و سیاه را بعنوان رنگ های اصلی نام تجاری برای برجسته سازی بیشتر انتخاب کنید.

رنگ ها در طراحی 

صدا ها در طراحی

در طراحی وب سایت شما صدا ها می توانند اثر بخشی خوبی داشته باشند. این می تواند یک صدای ساده برای استقبال از کاربران باشد یا یک هشدار برای خطای 404 سایت شما. مثلا به جای اعلام "خطای 404" شما می توانید بگویید: "متاسفانه شما با خطای 404 مواجه شده اید".

آیکون ها

آیکون ها از هزاران سال پیش وجود داشته و بزرگتر از متون و کلمات هستند. سعی کنید از آیکون ها در پروژه های خود استفاده نمایید زیرا آنها یک بازدید فوری برای بازدیدکنندگان ارائه می دهند که چه اتفاقی می افتد و چه اتفاقی خواهد افتاد. انتخاب آیکون های مناسب، محتوای بیشتری نسبت به پالت های رنگ یا گرافیک ارائه می دهد. هنگام استفاده از آیکون، اطمینان حاصل کنید که در مورد مخاطب هدف، مذهب و تاریخ او فکر کرده اید. بنابراین از تصورات غلط و سوء تفاهم جلوگیری خواهد شد. یکی دیگر از موارد مهم این است که در مورد نام تجاری و ارزش آن فکر کنید.

آیکون در طراحی سایت 

Iconfinder یک ابزار عالی برای پیدا کردن آیکون بسیار جذاب برای پروژه های شما است.

تصاویر

تصاویر هزاران کلمه را بیان می کنند. اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما شامل تصاویری باشد که سبک و جهت وبسایت شما را تعریف می نمایند. بار دیگر، در مورد ارزش های نام تجاری و وظایف آن فکر کنید. به عنوان مثال، یک سازمان خیریه از تصاویر قابل توجهی برخوردار است که دارای احساسات قوی و تماس با احساسات انسانی است تا آن ها بتوانند کالاهای ضروری زندگی مانند آب، غذا، برق و آموزش و پرورش را به دست آورند.

تصاویر در طراحی سایت 

فرم ها

فرم ها همان چیزی هستند که باعث می شوند وب سایت شما تعاملی تر و پویا شود، تا کاربر بتواند داده ها را وارد کند و پس از آن میتوانید آن را دستکاری کنید و کارهای مختلفی را انجام دهید. بنابراین اطمینان حاصل کنید که یک سلسله مراتب را ایجاد کرده اید که شامل بازخورد احتمالی از فرم ها باشد. مثل خطا، پیام های هشدار دهنده و پیام موفقیت آمیز، مواردی نظیر رمز عبور بسیار ضعیف، ایمیل معتبر و پیغام های موفقیت ساده مانند "ایمیل فرستاده شد".

دکمه ها

دکمه ها ترکیبی از پالت رنگ، فرم ها و صدا ها هستند. با استفاده از این امکاناتی که قبلا ایجاد شده برای ساخت دکمه های ثابت و کاربردی با طرح های مختلف استفاده نمایید.

فاصله ها

چگونه می توان فاصله را در راهنمای سبک قرار داد؟ بسیار مهم است که فاصله را ذکر کنید. این می تواند به صورت یک شبکه برای طرح استفاده شود؛ می توان فاصله بین سرصفحه، دکمه ها، تصاویر، فرم ها و عناصر دیگر را تعریف کرد. استفاده منظم از فاصله ها باعث می شود کار شما ساختار یافته و حرفه ای باشد.

باید ها و نباید ها

یک بخشی از باید ها و نباید ها برای طراحی ایجاد کنید. این قسمت شبیه به یک FAQ می باشد. در این قسمت می توانید شایع ترین مشکلات را بررسی کنید و برای حل آن ها تصمیم درست را اتخاذ نمایید.

بهترین نمونه های سبک طراحی

در این جا برخی از بهترین نمونه های راهنمای سبک طراحی را قرار داده ایم. به یاد داشته باشید که این راهنمایی ها به شدت تحت تأثیر تنظیم سازمان، دید، مأموریت و ارزش ها قرار می گیرند و برخی از تصمیمات ممکن است در ارتباط با آنچه که انجام می دهید، بی اهمیت یا غیر منطقی باشد، بنابراین کورکورانه چیزهایی را که در آنجا انجام می شود دنبال نکنید.

Spotify 

Spotify

Dropbox

Dropbox

 راهنمای طراحی Kickstarter

 راهنمای طراحی  

نتیجه گیری

شما باید درباره برندی که قصد ایجاد راهنمای سبک طراحی مطالعه نمایید و اطمینان حاصل نمایید که قسمت های مختلف طراحی شما به درستی با هم ارتباط دارند، راهنمای سبک هماهنگ است و شامل تمام سناریوهای ممکن است.

امیدوارم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد. در صورتی که فکر می کنید نکته ای را فراموش کرده ایم یا نظر و پیشنهادی دارید در زیر برای ما نظر خود را ارسال کنید.


امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6


.
9:33

تحقیقات اخیر نشان داده است که بیشتر کاربران ترجیح می دهند که به جای این که در گوگل به دنبال محصول مورد نیاز خود بگردند، این کار را از طریق وب سایت آمازون انجام دهند. بیشتر شرکت های و فروشگاه های اینترنتی بزرگ دنیا در حال تغییر نگرش خرید مشتریان نسبت به طراحی وب سایت ها هستند. امروزه بیشتر فروشگاه های اینترنتی پیشرفته از فن آوری های چت بات ها و جستجو های صوتی و غیره استفاده می کنند. طبق گفته Gartner، تمام شرکت های بزرگ تجارت الکترونیک تا سال 2021 از محصولات صوتی و بصری استفاده خواهند کرد. علاوه بر این، راه حل های هوش مصنوعی در طراحی وب سایت، شرکت های تجارت الکترونیک را قادر می سازد تا به راحتی خواسته های مصرف کنندگان را درک نمایند و محصولاتی را که متناسب با نیازهای مشتریان باشد را ارائه دهند. بنابر پیش بینی Futurologists این روش ها تا سال 2020 به میزان 30 درصد بر افزایش فروش وب سایت ها کمک خواهد کرد. در ادامه به بررسی مزایای هوش مصنوعی در طراحی سایت می پردازیم.

جستجو سریع تر در وب سایت

مشتریان همیشه دوست دارند که اطلاعات مورد نیاز خود را در وب سایت شما به سرعت و راحتی هر چه تمام تر پیدا کنند. استفاده از جستجو های صوتی در حال حاظر یکی از محبوب ترین روش های جستجو در مخصوصا میان جوانان است. باید دید آیا Siri ،Cortana و سایر نرم افزار های جستجو صوتی می توانند به عنوانی دستیار در خرید های مجازی به مشتریان کمک کنند یا نه! در هر صورت استفاده از جستجو های صوتی بخش مهمی از طراحی و توسعه وب سایت های فروشگاهی خواهد بود.

تعامل بهتر با مشتریان

تعامل با مشتریان سایت 

امروزه چت بات ها روند برقراری ارتباط و تعامل با مشتریان را طبیعی تر کرده اند. با استفاده از هوش مصنوعی، آن ها به زودی یاد خواهند گرفت که چگونه احساسات انسان را تشخیص دهند. در حقیقت، استفاده از این گزینه تمام موانع ارتباطی را حذف می کند و فرآیند خرید را آسان تر و راحت تر می کند. با استفاده از هوش مصنوعی، تعامل از طریق چت بات ها شبیه مکالمه با یک مشاور واقعی هنگام خرید خواهد بود که اطلاعاتی از قبیل ویژگی های آن، کیفیت و قیمت را به مشتریان ارائه می دهد. پس بهتر است در هنگام طراحی سایت، مخصوصا برای فروشگاه های اینترنتی، چت بات را در نظر بگیرید.

ایجاد تجربه کاربری مناسب تر

با استفاده از راه حل های هوش مصنوعی شما می توانید طراحی وب سایت خود را بهتر با نیازهای کاربران تطبیق دهید. تکنولوژی یادگیری آنی با درک وضعیت کنونی مشتری و سلیقه آن ها تجربه کاربری مناسب تری را ایجاد خواهد کرد. بر اساس اطلاعات دریافت شده، این تکنولوژی اجازه می دهد تا به صورت پویا طراحی وب سایت ها را برای هر مشتری تغییر دهیم. علاوه بر این، طیف وسیعی از امکانات وجود دارند:

  • نمایش نظرات درباره کالا ها
  • ارائه دادن قیمت ها در زمان مناسب
  • نمایش تبلیغات شخصی
  • محتوای ویدئویی مناسب برای تحریک مشتریان فروشگاه

ایجاد تجربه شخصی در وب سایت برای مشتریان

شخصی سازی سایت 

با افزایش تعداد خرید آنلاین، تعامل کاربر با وب سایت با سطح کاملا جدیدی روبرو می شود. با استفاده از راه حل های هوش مصنوعی، تجربه فروشگاه آنلاین بیشتر و شخصی تر می شود. هدف بسیاری از وب سایت ها در حال حاظر فقط استفاده از ناوبری نیست و بلکه آن ها می کوشند تا مشتری در یک محیط خرید و فروشگاه کاملی قرار بگیرد. از آنجا که فرد می تواند به راحتی آنچه را که نیاز دارد انتخاب کند، زمانی که او چیزی را می خواهد همه چیز به گونه ای طراحی شده است که گویی فروشگاه برای او شخصی سازی شده است.

بازاریابی موثرتر

طراحی وب سایت 

فن آوری یادگیری ماشین، به عنوان بخشی از هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل داده های بزرگ، فرصت های عالی برای بازاریابان تجارت الکترونیک  ایجاد خواهد کرد. با استفاده از این فن آوری ها پیش بینی های بازاریابی، بر اساس رفتار مشتری ممکن خواهد بود. مثلا:

  • چه نوع محصولاتی مشتریان را آزار می دهد؟
  • فهمیدن آستانه قیمت مناسب برای مشتری 
  • درک زمانی که مشتری احتمال تمایل بیشتری برای خرید محصول دارد.

به نظر شما آیا ایده های دیگری هم وجود دارند که در این جا گفته نشده اند؟ منتظر شنیدن نظرات شما هستم.

ترجمه از سایت stfalcon


امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6


.
11:44

ایجاد محتوا یک راه اصلی برای تولید درآمد برای همه کسب و کارها و وب سایت های آنلاین است. وقتی به دنبال ترافیک (رایگان) برای وب سایت خود هستید، اطلاع داشتن از نحوه نوشتن مقاله ای که در صفحه اول موتور های جستجو رتبه بندی می شود، حیاتی است. اگر محتوا شما میان برترین نتایج گوگل قرار نگیرد، در واقع وقت شما هدر رفته است. سئو وب سایت شما وابستگی شدیدی محتوا ایجاد شده در وب سایت شما دارند. در اینجا گام های اثبات شده ای برای ایجاد محتوا شگفت انگیز وجود دارد که مورد علاقه موتورهای جستجو نیز می باشند:

سئو سایت 

استفاده از کلمات کلیدی مناسب و متنوع

بخش بزرگی از کار که سبب می شود محتوا شما به خوبی در موتور های جستجو رتبه بندی شود یا اصلا رتبه بندی نشود، کلید واژه هایی هستند که شما آن ها را انتخاب می کنید. اگر شما به دنبال رقابت و سئو کردن وب سایتی برای کلمات کلیدی مشکل با یک دامنه کم سن و سال و بک لینک های کم و بی کیفیت هستید بهتر است وقت خود را هدر ندهید. شما بهتر باشد با کلمات کلیدی ساده تر شروع کنید. برای انتخاب بهترین کلمات کلیدی، می توانید لیستی از کلمات کلیدی را که میخواهید هدف قرار دهید بنویسید و با استفاده از ابزار های مختلف سئو آن ها را به ترتیب دسته بندی نمایید.

اگر به همین مقاله سئو دقت کنید متوجه خواهید شد که من چگونه کلمات کلیدی مورد نظر خود را که قصد دارم در موتور های جستجو رتبه بندی کنم قرار داده ام. کلمات کلیدی LSI کلماتی هستند که به معنی کلمه کلیدی مورد نظر شما مرتبط هستند که می توانید از آن ها نیز در مقلات خود استفاده نمایید. هنگامی که از کلمات کلیدی مختلف استفاده می کنید، نه تنها احتمال دارد مقاله شما رتبه بندی بیشتری برای کلمات کلیدی داشته باشد، بلکه همچنین به گوگل کمک می کنید که محتوای شما را درک کند. در واقع، آخرین الگوریتم گوگل، تنوع کلمات کلیدی را خیلی دوست دارد.

بهترین ابزار سئو برای بررسی کلمات کلیدی

ابزار Google Keyword Planner

شاید بتوان گفت این ابزار، بهترین ابزار شناخته شده است. با استفاده از این ابزار میتوانید علاوه بر بررسی میزان ترافیک برای یک کلمه کلیدی از ارزش آن ها اطلاعاتی به دست آورید.

ابزار Answer the public

"چگونه سایت خود را سئو کنیم؟"

"چگونه سلامت بمانیم؟"

"چگونه سایت بسازیم؟"

این ها پرسش هایی هستند که افراد هر روز در گوگل تایپ می کنند. با استفاده از ابزار Answer the Public، شما به سرعت می توانید ببینید که کدام سوالات را پرس و جو می کنید و پست های وبلاگ را برای پاسخ به این پرسش ها طراحی می کنید.

ابزار تجزیه و تحلیل Ahref

سئو 

چه چیزی بهتر از پیدا کردن کلمات کلیدی خواهد بود که رقبای شما روی آن تمرکز دارند. با استفاده از این ابزار می توانید به سادگی یک سایت را که میخواهید تجزیه و تحلیل کنید تایپ کنید و به اطلاعات مورد نیاز دست پیدا کنید. 

ابزار Google Trends

ابزار سئو گوگل 

اگر می خواهید محتوایی را تولید کنید که بعدا ترافیک مناسبی را برای شما به همراه داشته باشد، استفاده از این ابزار برای وب سایت شما ضروری خواهد بود. 

ابزار SEMRush

ابزار سئو 

این ابزار بسیار شبیه به ابزار Ahref می باشد و به شما این امکان را می دهد تا رقبای خود را به خوبی تجزیه و تحلیل نمایید. شما می توانید به صفحات پربازدید خود مراجعه کنید و بفهمید که کدام کلمات کلیدی بیشترین تعداد ترافیک را به آنها می دهند.

تعداد کلمات مقاله شما

تعداد کلمات موجود در مقاله شما بهتر است بیت 1500 تا 2000 کلمه باشد. تحقیقات نشان داده است که هر چقدر محتوا وب سایت شما طولانی تر باشد، کاربران در آن زمان بیشتری را سپری می کنند که این خود تاثیر به سزایی در سئو وب سایت شما خواهد داشت. من هم می دانم که تولید محتوا های کوتاه تر زمان کمتری را از شما می گیرد و ساده تر است، اما به شما قول می دهم که با تولید محتوا های سنگین تر بهای آن را دریافت خواهید نمود. این یک روش طلایی در سئو کلاه سفید محسوب می شود.

نوشتن پست های طولانی تر نیازمند صرف زمان بیشتر و جستجو بیشتر در اینترنت برای یافتن اطلاعات لازم است. یک راه جامع برای نوشتن پست های طولانی این است که موضوعی را که می خواهید در مورد آن بنویسید را در گوگل جستجو کنید و تمام اطلاعاتی را که موتور های جستجو در صفحات اول ارائه می دهند بررسی کنید. 

استفاده از عنواین و توضیحات متا برای افزایش CTR

CTR(نسبت کلیک به رتبه وب سایت) یکی از عوامل اصلی است که گوگل در هنگام رتبه بندی سایت ها مورد توجه قرار می دهد. سایتی که برای یک کلمه کلیدی خاص رتبه بندی می شود به احتمال زیاد بیشترین کلیک را دریافت می کند. بنابراین یک تمرین خوب این است که عناوین مناسبی را ایجاد کنید که باعث می شود مخاطب روی سایت شما کلیک کند حتی اگر رتبه دوم یا سوم باشد. برخی از نکاتی که در انتخاب عنواین به شما کمک می کنند عبارتند از:

  • استفاده از اعداد. مثلا: "6 حقیقت تلخ طراحی سایت"
  • استفاده از واژه های استرس آور مانند "لغات ضروری"، "باور های غلط" و "دستورات ویژه".
  • استفاده از سال ها مانند "روش های سئو در سال 2018"

در توضیحات متا، سعی کنید تا حد ممکن مختصر باشد و سعی کنید تا ایده کلی پست خود را به پایان برسانید و در نهایت برخی از صاحب نظران را از بین ببرید، به طوری که مردم تمایل دارند بیشتر بدانند. به خاطر داشته باشید که فقط 160 کاراکتر دارید تا این کار را انجام دهید. آن ها را شمارش کنید.

لینک دادن به سایت های قدرتمند و صفحات دیگر سایت خودتان

سایت هایی که به آن ها لینک می دهید بایستی با کلمه کلیدی مورد نظر شما ارتباط داشته باشند در غیر این صورت نمی توانند کمکی به رتبه بندی وب سایت شما کنند. همچنین لینک دادن بین صفحات مختلف باعث می شود کاربران از وب سایت ها و صفحات دیگر به صفحه مورد نظر شما دسترسی داشته باشند و از خدمات و محصولات آن باخبر شوند.

ساختار مقاله سئو

سعی کنید ساختار مقاله خود را با استفاده درست از تگ های H، فونت ها، مقدمه و نتیجه گیری و قرار دادن متن ALT در تصاویر پیاده سازی کنید. در اینجا یک لیستی از کار هایی که باید انجام دهید قرار داده ایم:

  • اطمینان حاصل کنید که فقط از یک برچسب H1 استفاده کنید (برای عنوان پست وبلاگ خود).
  • مطالب خود را به بخش های H2، H3، H4 تقسیم کنید.
  • کلمات کلیدی خود را از طریق متن برجسته کنید تا ارتباط آن ها را با کاربران افزایش دهید.
  • شامل مقدمه و نتیجه گیری باشد.
  • استفاده از تصاویر برای ایجاد محتوا جذاب تر
  • از متن alt در تمام تصاویر خود استفاده کنید.

پیوند یکتا سایت شما شامل کلمات کلیدی باشد

URL اصلی خود را تا حد ممکن کوتاه کنید، در حالی که ایده اصلی پست خود را حفظ کنید. توجه داشته باشید که پیوند یکتا در این پست چگونه است و چگونه شامل کلید واژه های اصلی می باشد. در بیشتر موارد استفاده نکردن از کلمات اضافی مناسب است. (مثلا کلماتی مانند "یک"، "آن"، "است"). اگر از وردپرس استفاده می کنید، مطمئن شوید که پیوند یکتا شما از "post name" در پسوند آن استفاده می کند. 

ایجاد لینک برای مقاله بهینه شده (این عامل واقعی رتبه بندی است.)

بسیاری از راهنمایی هایی که در مورد نوشتن مقالات مناسب به نظر می رسند همیشه این واقعیت را حذف می کنند که شما نیاز به ایجاد لینک برای آن صفحه یا پست خاص دارید. شما می توانید با استفاده از سرویس های وبلاگ دهی مختلف لینک های خود را ایجاد کرده و آنها را به مقاله خود پیوند دهید.

جمع بندی

بنابراین شما به همه این ها برای تولید یک مقاله سئو شده در وب سایت خود نیاز دارید. برای خلاصه می توان لیستی از موارد را به صورت زیر مرتب کرد:

  • کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کنید.
  • پست های طولانی در حدود 2000 کلمه بنویسید.
  • برای افزایش CTR از متا های درست استفاده کنید.
  • لینک دادن به وب سایت های پرقدرت و پیوند به پست های دیگر در صورت لزوم.
  • ساختن پست شما با برچسب های H، کلمات کلیدی جسورانه، متن بالا، مقدمه و نتیجه گیری
  • تمیز و منظم کردن پیوند یکتا
  • ایجاد لینک برای مقاله تازه

باز هم اگر به دنبال تولید مقالات سئو محور اختصاصی برای کسب و کار خود هستید، پیشنهاد من این است که این وظیفه را به یک سئو کار با تجربه یا شرکت معتبر بسپارید. امروزه تولید محتوا از همیشه مهم تر است و اگر شما به طور مرتب محتوا را تولید کنید، ترافیک ارزشمندی را کسب خواهید نمود.

آیا نظر یا پیشنهادی در این زمینه دارید؟ ما در شرکت طراحی سایت نوپرداز بی صبرانه منتظر شنیدن نظرات شما هستم.

ترجمه از سایت alejandrorioja


امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6


.
16:18

در این مقاله درباره اعتماد به یک شرکت طراحی سایت توضیح خواهیم داد. انتخاب یک شرکت طراحی سایت مناسب کار آسانی نیست اما اگر به یک سری نکات توجه داشته باشید قطعا می تواند از هدر رفتن وقت و هزینه شما جلوگیری کند و افزایش فروش و رونق کسب و کار اینترنتی شما را در پی داشته باشد.

چه کسی به شما اعتماد می کند؟

برخی از افراد معتقد هستند که به هیچ کسی نمی توان اعتماد کرد. بسیاری از کارآفرینان درباره اعتماد نگرانی دارند. در نتیجه، این سوال فراتر از افرادی است که شما به آن ها اعتماد دارید. شما به چه کسانی اعتماد می کنید؟ یا به طور خاص، چه کسی می تواند با موفقیت کسب و کار شما اعتماد کند؟ هیچکس جز شما، درست نیست؟

ممکن است شما مالک یک کسب و کار، کارآفرین یا کارمند یک شرکت باشید. بازگشت اعتبار و اعتماد مشتریان و مردم بسیار سخت است. این یک واقعیت تلخی است که برخی از شرکت ها با ننگ “غیر قابل اعتماد بودن” مواجه هستند.

به عنوان یک مصرف کننده، ما با صنایعی کار خواهیم کرد که به اعتماد ما نیاز دارند. هنگامی که ما وارد یک فروشگاه خودرو یا نمایندگی مجاز می شویم، به آن ها اعتماد می کنیم که بهترین ماشین ها را با مناسب ترین قیمت ها به ما نشان خواهند داد. این نوع اعتماد برای پزشکان، وکیل ها و سایر مشاغل نیز صادق است.

فقط به من اعتماد داشته باشید

برخی از کسب و کار ها به خاطر نقض کردن اعتماد مشتریان شناخته شده هستند. بار ها شده که شما از طریق رسانه های مختلف درباره کار های خلاف و غیر قانونی شرکت های مختلف باخبر شده اید. یک شرکت طراحی سایت مانند سایر شرکت ها ممکن است نزد مردم به عنوان شرکتی فریب دهنده شناخته شود.

من به عنوان یک طراح وب سایت، با افرادی که نسبت به شرکت های طراحی وب سایت اعتماد کمی دارند، همدردی می کنم. صنعت ما مانند بسیاری از صنایع دیگر دارای تعداد زیادی از افرادی است که خدمات ضعیفی را ارائه می دهند.

شما ممکن است توسط یک طراح وب سایت آسیب دیده باشید

من اخیرا با یکی از مشتریان بالقوه شرکت های طراحی سایت تماس گرفتم. او درباره نحوه آشنایی خود با طراح وب سایتش صحبت کرد. این که چگونه طراح باعث عقب افتادن کسب و کار آن ها شده است. او گفت که در حال حاظر شکست خورده و تجربه تلخی از همکاری با شرکت طراحی سایت قبلی دارد. او گفت که کسب و کارش توسط یک شرکت طراحی سایت که به او قول افزایش فروش و طراحی وب سایتی قدرتمند را داده بود، آسیب دیده است .او گفت که اکنون به دنبال یک شرکت طراحی سایت است که علاوه بر این که توانایی ارائه خدمات را داشته باشد، بلکه بتواند خود را اثبات نماید. در حال حاظر به دلیل تجربه های نادرست قبلی او نمی تواند به یک شرکت طراحی سایت اعتماد کند.

آیا می توان او را سرزنش کرد؟ ممکن است شما بگویید که نتایج ضعیف او به دلیل انتخاب های نادرست خودش بوده است. اما این نکته را باید به خاطر داشت که شکست کسب و کار او به خاطر همکاری با یک شرکت طراحی سایت بوده است.

شرکت طراحی سایتی که می خواهید با آن همکاری داشته باشید به دنبال همکاری بلند مدت خواهد بود.

معنی آن چیست؟ این بدان معنی است که هر دو طرف به دنبال ایجاد یک رابطه بلند مدت با یک هدف تجاری مهم در ذهن خود باشند. نتیجه نهایی باید برای هر دو طرف یعنی شرکت طراحی سایت و مشتریان سود و منفعت داشته باشد. این یک ویژگی جهانی است که همه ی کسب و کارهای خوب دارند. اغلب طراحان وب بر روابط کوتاه مدت برای پروژه های جداگانه تمرکز می کنند، نه یک رابطه ی طولانی مدت با مشتری.


امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6


.
16:16

اغلب طراحان وب هنگام طراحی سایت به مسائل فنی مانند فریم ها، کد و مدیریت محتوا تمرکز دارند، اما طراحی وب سایتی موفق فقط به چگونگی قرار گرفتن آیکون های شبکه های اجتماعی و تصاویر خیره کننده شما در وب سایت نیست. امروزه وب سایت های موفق از یک استراتژی جامع و هماهنگ برخوردار هستند و رمز موفقیت شما نیز همین مورد است.

طراحی وب سایت های موفق فراتر از مسائل زیبایی شناسی است. آن ها بازدید کنندگان را جذب می کنند و به افراد کمک می کنند تا محصول، شرکت و نام تجاری را از طریق شاخص های مختلف، شامل تصاویر، متن و تعاملات، درک کنند، به این معنی که هر عنصر از سایت شما باید به سمت یک هدف مشخص کار کند. اما چگونه این ترکیب هماهنگ از عناصر سایت ایجاد می شود؟ از طریق یک فرآیند طراحی وب سایتی جامع  که هر دو عامل فرم و عملکرد را به حساب می آورد.

ما این روند طراحی وب سایت را در 7 مرحله زیر قرار داده ایم:

  1. شناسایی هدف: بررسی ایده و صحبت با مشتری درباره اهدافی که قصد دارد در پروژه تحقق یابد. هدف از طراحی سایت چیست؟
  2. محدوده زمانی انجام پروژه: هنگامی که اهداف سایت را شناسایی کردید، می توانید محدوده زمانی انجام پروژه را تعیین کنید. صفحات و ویژگی های مورد نیاز وب سایت چیست؟ طراحی سایت چه مدت طول خواهد کشید؟
  3. ایجاد نقشه سایت و wireframe: بعد از تعیین محدوده زمانی پروژه، می توانیم شروع به ساختن نقشه سایت و wireframe (شمای کلی سایت) کنیم. ارتباط بین محتوا و ویژگی های وب سایت در محدوده زمانی تعیین شده به چه صورتی خواهد بود؟
  4. ایجاد محتوا: اکنون که ما تصویر بزرگتری از وب سایت در ذهن خود داریم می توانیم به صورت دقیق تر محتوا هر صفحه را مشخص کنیم. سعی کنید محتوا صفحات شما پیرامون یک موضوع خاص باشد که این مورد در بهینه سازی سایت توسط موتور های جستجو گر نیز اهمیت زیادی خواهد داشت.
  5. عناصر بصری سایت: با استفاده از معماری سایت و برخی محتویات خاص می توانید روی برند سازی وب سایت خود به صورت بصری کار کنید. روش های متریال دیزاین و فلت دیزاین از جمله موثر ترین روش های طراحی سایت در حال حاظر هستند.
  6. تست سایت: اکنون شما تمام صفحات سایت و نحوه نمایش آن ها به بازدید کنندگان را تعریف کردید، اما نیاز به زمان هست تا متوجه شوید همه چیز به خوبی کار می کند. وب سایت را با استفاده از مرور گر ها و دستگاه های مختلف تست کنید و همه مسائل مربوط به UI و UX را بررسی نمایید. 
  7. راه اندازی سایت: وقتی مطمئن شدید که همه چیز به درستی کار می کند، زمان راه اندازی وب سایت شما فرا رسیده است. این قسمت شامل برنامه ریزی های راهبردی و استراتژی های ارتباطی شما می باشد. 

حال که با هر مرحله آشنایی پیدا کردید اجازه دهید درباره هر مورد عمیق تر صحبت کنیم:

شناسایی هدف

در مرحله اولیه، طراح باید هدف سایت را با مشورت نمودن با مشتری یا سایر سهامداران، شناسایی کند. سوالاتی ممکن است در این مرحله ایجاد شوند عبارتند از:

  • سایت برای چه کسی است؟
  • آنها انتظار دارند که در آن چه کاری انجام بدهند؟
  • آیا هدف اصلی این وب سایت، اطلاع رسانی، فروش یا سرگرمی است؟
  • آیا وب سایت هسته اصلی برندینگ را در بر می گیرد یا بخشی از استراتژی برندینگ خواهد بود؟
  • در صورت وجود داشتن سایت های رقیب، چگونه باید این سایت از آن ها الهام بگیرد تا از رقبای خود متمایز باشد؟

این مهم ترین بخش فرآیند طراحی وب سایت است. اگر این سئوالات پاسخی نداشته باشند، کل پروژه می تواند در جهت اشتباه تنظیم شود. شاید بهتر باشد بعضی اهدافی را که برای شما به وضوح مشخص شده اند را به صورت خلاصه بنویسید. این مورد می تواند کمک کند تا پروژه شما در مسیر درستی قرار گیرد.

محدوده زمانی انجام پروژه

محدوده زمانی طراحی سایت یکی از شایع ترین و دشوارترین مسائل در پروژه های طراحی وب، محدوده زمانی پروژه است. در اغلب موارد مشتریان یک هدف در ذهن خود دارند و این هدف در طول فرآیند طراحی به مرور گسترش می یابد و یا تغییر می کند. ممکن است مواردی مانند طراحی اپلیکیشن تحت وب، ایمیل ها و تهیه پوش ناتیفیکیشن ها نیز به پروژه اضافه شود. این مسائل در اغلب موارد برای طراحان مشکل ساز نیست و فقط منجر به کار بیشتر می شود، اما اگر افزایش انتظارات با افزایش بودجه یا جدول زمانی همخوانی نداشته باشد، پروژه به سرعت می تواند از واقعیت دور شود.
یک نمودار گانت، که یک جدول زمانی واقع بینانه برای پروژه را مشخص می کند. این نمودار می تواند به تعیین مرزها و مهلت های قابل دست یابی در پروژه کمک کند. این یک مرجع ارزشمند برای طراحان و مشتریان است و کمک می کند تا همه به اهداف مد نظر خود دست یابند.

ایجاد نقشه سایت و wireframe

نقشه سایت

نقشه سایت پایه و اساس هر وب سایت را ایجاد می کند و کمک می کند تا طراحان به خوبی معماری اطلاعات وب سایت و ارتباط بین صفحات مختلف و عناصر محتوا را مشخص کنند. ساخت یک سایت بدون نقشه سایت مانند ساخت یک خانه بدون یک طرح است و این در اکثر مواقع خوب نخواهد بود. 

Wireframes 

گام بعدی ساخت Wireframes است. Wireframes ابزاری برای ذخیره سازی طراحی بصری سایت و عناصر محتوا را فرآهم می کند و می تواند به شناسایی چالش ها و شکاف های بالقوه از طریق نقشه سایت کمک نماید. برخی از طراحان از ابزارهایی مانند Balsamiq یا Webflow استفاده می کنند تا قاب های خود را ایجاد کنند. من شخصا دوست دارم که به اصول اولیه برگردم و از کاغذ و قلم قابل اعتماد خودم استفاده کنم.

ایجاد محتوا

تولید محتوا 

هنگامی که چارچوب وب سایت شما به خوبی مشخص شد، می توانید از مهمترین جنبه های سایت شروع کنید: محتوای نوشته شده.

محتوا دو هدف اساسی دارد:

  1. محتوا جذاب و درگیر کننده: اولا محتوا می تواند خوانندگان را درگیر کند و آنها را به انجام اقدامات لازم برای تحقق اهداف سایت هدایت نماید. این موضوع توسط خود محتوا (نوشتن) و نحوه ارائه (تایپوگرافی و عناصر ساختاری) انجام می پذیرد. محتوا کسل کننده، مرده و بیش از حد زیاد به ندرت بازدید کنندگان را برای مدت زیادی در وب سایت شما نگه می دارد. محتوا کوتاه، شگفت آور و جذاب توجه بازدید کنندگان را جلب کرده و می تواند سبب شود تا آن ها با کلیک روی لینک های داخلی از صفحات دیگر نیز بازدید کنند. 
  2. سئو سایت: محتوا می تواند نمایش سایت توسط موتور های جستجو را افزایش دهد. تولید یا بهبود محتوا همواره یکی از بهترین روش های سئو و بهینه سازی سایت توسط موتور های جستجو شناخته شده است.  استفاده از کلمات و عبارات کلیدی درست برای موفقیت وب سایت ها ضروری است. من همیشه از ابزار Google Keyword Planner استفاده می کنم. این ابزار میزان جستجو را برای کلمات کلیدی و عبارات بالقوه نشان می دهد. ابزار Google Trends نیز برای شناسایی میزان محبوبیت کلمات کلیدی مفید است.

محتوایی که به خوبی نوشته شده، آموزنده و غنی از کلمات کلیدی است به راحتی توسط موتورهای جستجو شناسایی می شود، که همه این کار ها باعث می شود تا سایت راحت تر توسط موتور های جستجو پیدا شود. به طور معمول، مشتری شما بخش عمده ای از محتوا را تولید می کند، اما بسیار مهم است که شما آن ها را راهنمایی کنید که چه کلمات کلیدی و عباراتی را باید در متن و محتوا خود داشته باشند.

عناصر بصری سایت

عناصر بصری 

اکنون زمان ایجاد طراحی بصری سایت سایت است.  این بخش از فرآیند طراحی سایت اغلب توسط عناصر تجاری موجود، انتخاب رنگ و لوگو، همراه با عنوان مشخص شده توسط مشتری شکل گرفته است. این مرحله ای است که یک طراح وب سایت می تواند به خوبی در آن درخشش داشته باشد.

تصاویر در حال حاضر نقش مهمی در طراحی وب دارند. نه تنها تصاویر با کیفیت بالا یک نگاه حرفه ای از وب سایت ایجاد می کنند، بلکه می توانند پیام هایی را به مخاطبان ارائه دهند و به ایجاد اعتماد کمک می کنند. امروزه استفاده از محتوا بصری برای افزایش کلیک، مشارکت و درآمد استفاده می شود، زیرا ارائه پیام در غالب تصاویر به ندرت باعث خسته شدن و نارضایتی کاربران سایت شما می شود.

تست سایت

تست سایت 

هنگامی که سایت دارای تمام تصاویر و محتویات است، شما می توانید آن را تست کنید. به طور کامل هر صفحه را تست کنید تا اطمینان حاصل کنید که تمام لینک ها کار می کنند و وب سایت به طور مناسب بر روی تمام دستگاه ها و مرورگرها بارگذاری می شود. اشتباهات ممکن است در نتیجه اشتباهات کوچک برنامه نویسی باشد، بهتر است که این مشکلات را همین الان حل کنیم تا این که یک سایت خراب را برای عموم ارائه دهیم. SEO Spider یکی از ابزار هایی هست که شما می توانید برای تست سایت خود از آن استفاده نمایید. در آخر نگاهی به متا صفحات و توضیحات نیز داشته باشید. حتی کلمات موجود در عنوان متا نیز می تواند در عملکرد صفحات در موتور های جستجو تاثیر بگذارد.

راه اندازی سایت

راه اندازی سایت

اکنون به شیرین ترین بخش فرآیند طراحی سایت می رسیم. هنگامی که همه چیز کاملا مورد آزمایش قرار گرفته است و سایت شما آماده راه اندازی است. انتظار نداشته باشید که همه چیز کاملا درست کار کند. هنوز ممکن است برخی از عناصر وجود داشته باشند که نیاز به تعمیر دارند. طراحی وب یک فرآیند تدریجی و مداوم است که نیاز به تعمیر و نگهداری دائمی دارد. نکته کلیدی که باید در مرحله راه اندازی سایت به خاطر داشته باشید این است که کار شما تمام نشده است. زیبایی دنیای وب این است که هیچ وقت تمام نخواهد شد. سایت خود را به طور مداوم تست کنید، محتوا جدید تولید کنید و محتوا های قدیمی آن را آپدیت کنید.

منبع: سایت نوپرداز


امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6


.
12:36

سئو و بهینه سازی سایت های تک صفحه ای همواره یکی از مسائلی است که نیازمند داشتن اطلاعات کافی در این زمینه می باشد. ساختار تک صفحه ای این وب سایت ها سبب می شود که شما نتوانید بیش از یک یا دو کلمه را برای وب سایت خود هدف قرار دهید. با وجود همه این مشکلات، سایت های تک صفحه ای قدیمی نیستند و با استفاده از روش های درست، می توانند بهینه سازی شوند. از سوی دیگر، آن ها روی یک هدف متمرکز شده اند و می توانند به طور انحصاری به منظور تحویل به آن هدف طراحی شده و با توجه به این ایده بهینه سازی شوند. در ادامه برخی از این روش های هوشمندانه را برای شما توضیح می دهم.

سئو 

معماری وب سایت

استفاده از معماری غیر قابل بازگشت یکی از مشکلات همیشگی صاحبان وب سایت ها بوده است. این مورد به شما کمک می کند تا دامنه وب سایت خود را گسترش داده و قدرت دامنه و چندین کلمه کلیدی را هدف قرار دهید. یکی از مهم ترین نکاتی من در مشاوره های سئو با آن ها برخورد کرده ام، وب سایت های تک صفحه ای هستند که فاقد وبلاگ و یا صفحات دیگری در کنار صفحه اصلی خود هستند. اضافه کردن صفحات به یک وب سایت تک صفحه ای، آن را به یک سایت چند صفحه ای تبدیل می کند. همچنین سعی کنید محتوای موجود در یک صفحه وب سایت خود را در یک فرمت سازمان یافته و قانع کننده مرتب نمایید. شما می توانید محتویات را به عنوان ها جدا کنید: ویژگی ها، سرفصل ها، بررسی ها، فرم تماس و غیره.

سازماندهی فایل های CSS برای ربات های گوگل

سازماندهی درست فایل های css یکی از مهم ترین عوامل سئو سایت شما می باشد. وجود کد های css پراکنده در وب سایت سبب سردرگمی موتور های جستجو و نظم وب سایت شما را با اختلال مواجه خواهد کرد. معمولا بهترین مکان برای قرار دادن فایل های css در بلای صفحه است.

جستجو قدرت بیشتر

لینک سازی همچنان به عنوان یکی از مهم ترین عوامل سئو وب سایت ها شناخته می شود. شما نباید بر روی ایجاد لینک های اسپم در بخش های تصادفی متمرکز شوید. شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی مختلف و سرویس های ارائه دهنده وبلاگ و انجمن های نسبت به ساختن لینک های قدرتمند اقدام نمایید.

تگ های H1

معمولا استفاده از چندین تگ H1 برای وب سایت شما مناسب نخواهد بود. استفاده از چندین تگ H1 در یک تک صفحه، می تواند یک جدایی در محتوا را نشان دهد و این باعث می شود که صفحه شما قابل خواندن و جستجوی دوستانه باشد. همچنین فرصتی برای بهینه سازی کلید واژه های بیشتر را  ارائه می دهد.

خوانایی وب سایت

سعی کنید خوانایی وب سایت را نادیده نگیرید. هیچ وقت خوانایی وب سایت خود را قربانی سئو نکنید. اگر وب سایت شما خوانایی کمی داشته باشد هیچ چیزی رتبه بندی سایت شما را خراب تر از آن نخواهد کرد. بهترین روش برای کسب رتبه های برتر در موتور های جستجو ارائه محتوای با کیفیتی است که مربوط به مخاطبان شما باشد.

تازه نگه داشتن محتوا سایت

یکی از مهم ترین نکاتی که در سئو و رتبه بندی سایت شما در موتور های جستجو اهمیت دارد این است که محتوا سایت خود را به صورت مدام تازه نگه دارد. شما باید قدرت خلاقیت بالایی داشته باشید تا بتوانید هر آنچه در وب سایت خود می بینید تغییر دهید. یک راه برای حل این مشکل ایجاد قسمتی برای بررسی محصولات قدیمی و دریافت نظرات و پیشنهادات کاربران می باشد. در بدترین حالت شما فقط باید یک صفحه دیگر برای محتوا مورد نظر خود به سایت اضافه نمایید.


امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6


.
12:10

چه چیزی در یک وب سایت جدید باید انجام شود تا رتبه بندی یک آن را در موتورهای جستجو  بهتر سازد ؟ در این مقاله چند نکته برای وب سایت های تازه کار جهت به دست آوردن رتبه بهتر در موتورهای جستجو و نکاتی در رابطه با سئو گرد آوری کرده ایم . با ما همراه باشید .

بیشتر اوقات به نظر می رسد که گوگل سایت های جدید را در ۶ ماه اول یا شاید هم بیشتر نادیده بگیرد . الگوریتم های پیچیده و مخفی گوگل جهت جلوگیری از بالا رفتن وب سایت های جدیذ در رتبه بندی طراحی شده اند و این موضوع به عنوان sandboxing شناخته می شود .

پس چه چیزی به صاحبان وب سایت های جدید در برطرف ساختن این مشکل کمک می کند و می تواند رتبه بندی سایت آنها را بهبود ببخشد ؟

راهنمایی وب سایت های جدید در بالا بردن رتبه بندی موتورهای جستجو

راهنمایی وب سایت های جدید در بالا بردن رتبه بندی موتورهای جستجو

چگونه وب سایت های جدید رتبه هایشان بهبود می یابد ؟

دقیقا مشخص نیست که گوگل با وب سایت های جدید چه می کند اما معمولا مشاهده شده است که یک وب سایت جدید ؛

  • برای مدت ۶ ماه تا یک سال کمتر در لیست موتورهای جستجو نشان داده می شود .
  • در یک مدت زمان کوتاه به رتبه های بالایی دست می یابد .
  • به طور متناوب از لیست موتور جستجو ظاهر یا پنهان خواهد شد .

منظور از وب سایت جدید ، یک وب سایت با یک دامنه و نام تجاری جدید است . بنابراین یک طراحی وب سایت جدید و با راه اندازی مجدد سایت به این بحث مرتبط نیست .

مواردی که در رتبه بندی سایت های جدید تاثیر دارند

گوگل توضیح نمی دهد که چه مواردی در رتبه بندی تاثیر دارند اما به نظر می رسد موارد زیر در نظر گرفته می شوند :

  • وب سایت های جدید در ۲۴ ساعته شبانه روز می آیند و می روند ( بنابراین آنها در یک دوره ی آزمایشی قرار می گیرند ) . در هر حال منطقی است اگر سایت های جدید برای اثبات خودشان کمی زمان بگذارند .
  • سایت های جدید توسط گوگل به عنوان یک بازار آزمایشی در نظر گرفته می شوند . در صورتی که بازدید کنندگان آنها را به صورت متناوب دوست داشته باشند ، گوگل آنها را بیشتر بر جسته می کند .
  • وب سایت های قبلی از حرکت نایستاده اند – آنها به طور فعال در جهان مجازی در حال حرکت اند .
  • برخی از تجارت ها و یا کلمات کلیدی بسیار رقابتی تر از دیگر کلمات هستند و احتمالا بهبود رتبه های موتور جستجو خیلی سخت تر خواهد بود .

قوانینی که در واقع هستند روشن می کند که چرا سایت های جدید نتایج متفاوت و غیر قابل پیش بینی در لیست موتورهای جستجو دارند . واضح است که سایت هایی که سالهاست ایجاد شده اند و محتوای خوب با بروز رسانی منظم دارند ، موقعیت عالی در موتورهای جستجو خواهند داشت .

راهنمایی وب سایت های جدید در بالا بردن رتبه بندی موتورهای جستجو

راهنمایی وب سایت های جدید در بالا بردن رتبه بندی موتورهای جستجو

در سایت های جدید چه نکاتی سبب موفقیت خواهند شد ؟

  • طراحی سایت را به کمک تیمی حرفه ای انجام دهید و آن را به اجرا در آورید . این بدان معنا نیست که صفحه ی ساده را بارگزاری کنید . بلکه باید صفحات ریسپانسیو و جذاب توسط تیمی مجرب طراحی شود .
  • اطمینان حاصل کنید که محتوای وب سایت شما در یک موضوع متمرکز باشد – منحصر به فرد باشد ( گوگل هیچ ارزشی برای محتوای کپی شده از سایت های دیگر قائل نیست .)
  • در اسرع وقت وب سایت خود را ارتقا دهید و اجرا کنید. متأسفانه این بدان معنا نیست که هر چیزی یا یک صفحه برگزاری ساده را پرتاب کند – به این معنی است که دیگر نیازی به ارسال پیام غلطی به گوگل نیست.
  • محتوای شما باید برای مخاطبان مورد نظر مفید و آموزنده باشد – به طور کلی این به این معنی است که محتوای شما باید بر اساس آنچه مخاطبان شما میخواهند بدانند، به جای آنچه فکر میکنید  باید بگویید.
  •  اهمیت کلمات کلیدی را بیاموزید – محتوای خود را بر اساس کلمات کلیدی بنویسید .
  •  اصول بهینه سازی موتورهای جستجو و چگونگی هدف گذاری بر کلمات کلیدی را یاد بگیرید ، مطمئن شوید که طراحی وب سایت شما دوستدار موتور های جستجو است و محتوای شما به صورت مفهومی کد گذاری شده است، بنابراین گوگل می تواند محتوای شما را ارزیابی کند.
  • اساسا کلمات کلیدی آن چیزی است که مردم برای جستجو استفاده می کنند – بنابراین برای رتبه خوب شما باید محتوای خود را بر اساس کلمات کلیدی بنویسید، با استفاده از کلمات مورد نظر مخاطبان شما در هنگام جستجو
  • از کلمات کلیدی کم رقابت استفاده کنید . وب سایت هایی وجود دارند که به وسیله ی کلمات کلیدی کم رقابت در عرض چند هفته به گوگل می آیند و در باین کلمات رقابت سختی وجود ندارد.
  • کلمات کلیدی وسیعی را جهت افزایش شانس خود برای رسیدن به رتبه های بالا انتخاب کنید .
  •  عنوان SEO، URL صفحه وب و Meta Description خود را با دقت طراحی کنید . این موارد همان چیزی است که در صفحه ی نتایج گوگل مشاهده می شود .
  •  اطمینان حاصل کنید که google می داند که سایت شما وجود دارد – یک راه خوب برای انجام این کار گرفتن یک لینک از وب سایت های دیگر است .همچنین Google Analytics (نظارت بر بازدیدکنندگان سایت و غیره) و Google Search Console ( مشکلات سایت خود و غیره  را با آن چک کنید) را به سایت خود اضافه کنید.
  •  محتوای خود را به طور منظم تغییر دهید ( ترجیحا با اضافه کردن محتوای جذاب بیشتر ) به این صورت شما سعی می کنید به گوگل نشان دهید که یک سایت دینامیک و پویا دارید که ارزش دیدن را دارد .
  • لینک های مرتبط با وب سایت خود را بسازید، اما مراقب باشید – لینک های بد، شبکه های پیوند نامناسب، لینک های خریداری شده نا مناسب می توانند به وب سایت شما آسیب برسانند .
  • از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ کسب و کارتان استفاده کنید و بازار هدف خود را گسترده تر سازید.

شرکت طراحی سایت وب افرا با بهره گیری از کادری متخصص آماده ارائه خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت به مشتریان گرامی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.


امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6


.
12:09

اول کلید برای اینکه در طراحی سایت UX را کامل رعایت کرده باشیم اینه که اول از همه بخونیم از کجا می آید ، که کمک میکده بتونیم مشکلمون رو بشناسیم و در برابر اون به رفع مشکل بپردازیم.

مراحل طراحی صفحه نمونه کار های وب سایت
در هر جا که ممکن است شما تو پروسه ی بر طرف کردن نقص ها و وام های طراحی سایت باشین خیلی در موقعیتی که هستین خودتون رو گرفتار نکنین چراکه شما ممکنه وام های دیگه ای که به طراحی سایت باید بدین رو به این معنی که به کار هایی رو باید انجام بدین که طراحی سایت خوبی داشته باشین را  فراموش کنید . همیشه ممکن است هنوز به قدم باشه که برای طراحی سایت عالی باید طی کنید قابلیت استفاده از تحقیق و آزمایش برای محافظت در برابر عجم کم و کاستی در UX ، برای کاری که داریم ازش حمایت می کنیم ، امری ضروری است که به پیچیدگی های کار واقف باشیم. هر چی شما بیشتر از کاربران خودتون مطلع باشین، نقص کمتری در کارتون دارین. متاسفانه این که کسانی که در UX وقت می گذارند تحقیق در ارتباط با کاربران را جدی نمی گیرند شما دلایل مختلفی پیدا می کنین تا تقصیر رو گردنش بندازین از هزینه ها گرفته تا معاملت مشتریان. آزمایش نکردن هم مشکلاتی دارد چند دفعه شده که بشنوین که این مشکلی که بهش برخورد می کنین آزمایشیه زمانش رسیده بازاریابی کنین؟ ددلاین های کوتاه و اعتماد بر معیار های پذیرش مشترین همه به معنیه استفاده نکردن از قابلیت آزمایش است. خیلی از کمپانی ها هم حتی به این باورند که تضمین کیفیت تنها چیزیه که ارزش دارها اگر شما در کوشش اید که تحقیق کاربران را به کار بگیرین بد نیست به 3 مورد راهنمایی در ارتباط با اقدامات عملی برای تحقیق کاربران توجه کنین هر تحقیق کاربران را حول در آمد چارچوب بذکی کنین برای حمایت از نقطه نظر خودتون تحقيقات موردی داشته باشین یک برنامه تحقیقات کاربری مختصری ارایه بدین که با برنامه زمانی و بودجه ای عملی باشد. در 1 صفحه مختصرا یک پیش زمینه کلی ارایه بدین ، متد های آزمایشی و برنامه رو هم ذکر کنین و همچنین اهداف آزمایشی و بینش هایی که مد نظرتون هست رو هم بیان کنین. وقتی کار به جایی میرسه که باید آزمایش و تحقیق کاربران نهایی رو انتخاب کنین سعی کنین به ارتباطی بین افرادی که اجرا میکنن نرم افزار رو پیدا کنید. در غیر این صورت به سمت خریدار رفتن ممکنه به تشریفات زاید منتهی بشه همینطوری که خیلی از UX کاران بزرگ گفتن حتى 2 ساعت تو هفته وقت گذاشتن برای تست و آزمایش کاربران بدون از دست دادن اندکی کیفیت خیلی رو کمیت کار اثر گذارها ماژولار بودن یک طراحی که از ابتدای ابتدای آن خوب باشد همیشه پایدار می ماند یک دکمه در یک حالت خیلی خاص به خودش نمایش داده میشه ممکنه در طراحی کلی اون تنوع باشه ولی خب همیشه یک کاربر میفهمه که این یک دکمه است . در حقیقت باید طراحی سایت ها به صورت ماژولار باشد و اجزای آن قابلیت استفاده ی دوباره رو داشته باشند.


امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6


.
14:09

شاید در سال های گذشته به اندازه الان مبحث طراحی سایت در استان قم از اهمیت زیادی برخوردار نبود اما در سال های اخیر با رشد و پیشرفت تکنولوژی در کشور شاهد ظهور کسب و کار های اینترنتی و رونق گرفتن فعالیت های اینترنتی و طراحی سایت بوده ایم. در ادامه به معرفی استان قم و طراحی سایت در این استان پرداخته ایم.

معرفی استان قم

قم از جمله بزرگ ترین استان های موجود در قسمت مرکزی کشور ایران می باشد که در فاصله 125 کیلومتری از پایتخت ایران (شهر تهران) واقع گردیده است. در نزدیکی استان قم رودخانه قمرود قرار دارد و شهر قم مرکز استان قم می باشد. به شهر قم لقب های زیادی داده شده است اما اغلب از این شهر به عنوان پایتخت مذهبی ایران یاد می شود. بیشتر افراد ساکن در استان قم مسلمان و شیعه دوازده امامی هستند. در ابتدا زرتشتیان در قم سکونت داشتند که ممجان نامیده می شد. استان قم به جهت این که در آن آب زیادی جمع می شده و هیچ منفذ و رهگذری نبوده و گیاهان فراوان می روییده است، قم نامیده اند. مردم شهر قم به مهمان نواز بودن معروف هستند و از این رو همواره افراد زیادی از سرتاسر نقاط مختلف جهان به سمت این شهر می آیند. کسب و کار های اینترنتی و طراحی سایت و فروشگاه های اینترنتی در استان قم طی چند سال گذشته پیشرفت چشم گیری داشته که سبب ایجاد مشاغل زیادی برای مردم این استان شده است.

وضعیت اقتصادی استان قم

از جمله با اهمیت ترین عوامل در اقتصاد قم وجود حرم حضرت معصومه (س) است که زائران زیادی را از سراسر نقاط دنیا به سمت شهر قم می آورد و سبب بهبود رونق کسب و کار بسیاری از کسبه آن شهر نیز گردیده است. روستاهای اطراف قم نیز به جهت وضعیت آب و هوای مناسبی که دارند محل پرورش انواع درختان میوه از جمله گیلاس، انجیر، گردو، چغندر و گندم می باشند. همچنین شهر قم یکی از مهم ترین مسیر های حمل و نقلی کشور است که شهر های جنوبی کشور را به تهران متصل می نماید و از این رو به مسیر رفت و آمد بسیاری از وسایل نقلیه مختلف می باشد.

امروزه گلایه بسیاری از صاحبان کسب و کار ها این است که بازار رونق قدیم را ندارد و نمی توان مثل قدیم جذب مشتری داشت، در جواب این حرف بایستی به فروشگاه های اینترنتی نگاه کرد که گردش های مالی بسیار بالایی در روز دارند و درآمد خوبی کسب کرده اند. مبحث سئو وب سایت از مهم ترین عواملی است که امروزه تاثیر زیادی بر انواع مختلف کسب و کار ها گذاشته است و به عنوان یک نوع سرمایه گذاری مناسب در دنیای اینترنت مطرح گردیده است.

طراحی وب سایت

طراحی وب سایت به مهارت هایی که جهت تشکلیل و راه اندازی صفحات یک وب سایت مورد استفاده قرار می گیرند، گفته می شود. وقتی که این تکنولوژی آغاز به کار نمود طراحان و برنامه نویسان تنها می توانستند از زبان نشانه گذاری html برای ساخت صفحات وب سایت استفاده کنند، اما با گذشت زمان این تکنولوژی پیشرفت زیادی داشت و استفاده از ابزار های پیشرفته تر سبب شد تا بتوان از وب سایت های با انعطاف بیشتری استفاده نمود. همچنین با اضافه شدن زبان های جدید برنامه نویسی برای طراحی صفحات وب سایت این امکان ایجاد شده است که افراد متناسب با نیاز خود بتوانند از زبان های مختلفی مانند PHP و ASP برای طراحی صفحات سایت استفاده کنند.

استفاده از ابزار های آماده طراحی سایت هم روش دیگری است که بسیاری از افراد به دلیل آسان تر بودن راه اندازی آن و هزینه کمتر به سراغ آن ها می روند اما باید به این نکته توجه داشته باشند که این مدل ابزار های طراحی سایت دارای امکانات محدود هستند که ممکن است برای آن ها مشکل ایجاد نماید و توصیه ما این است که اگر قصد فعالیت جدی در زمینه اینترنت و فضای مجازی دارید، به سمت طراحی وب سایت های اختصاصی برای کسب و کار خود بروید.

اهمیت طراحی سایت قم

با توجه به وجود جنبه های توریستی مختلف در شهر قم، استفاده از نرم افزار های فروشگاه اینترنتی و طراحی وب سایت های اینترنتی از جمله ملزوماتی می باشند که می توانند به صاحبان کسب و کار های مختلف برای گسترش تبلیغات خود کمک نماید. بسیاری از زائران قبل از مسافرت کردن به شهر قم قصد دارند از مراکز خرید یا مراکز توریستی شهر قم اطلاعاتی پیدا کنند یا قصد رزرو و تهیه هتل یا مکانی برای سکونت خود را دارند که با استفاده از یک وب سایت مناسب می توان به آن ها در این زمینه کمک نموده است. بسیاری از صاحبان کسب و کار های اینترنتی در استان قم با بهره بردن از وب سایت های تجاری توانسته اند محدوده کسب و کار خود را گسترده تر نمایند. هتل ها، مراکز اقامتی، مراکز آموزشی، مراکز توریستی و گردشگری و مراکز فروش از جمله مهم ترین مراکزی هستند که می توانند برای افزایش مشتریان خود از یک وب سایت اختصاصی بهره گیرند.

عوامل موفقیت در طراحی سایت

می توان گفت مهم ترین عامل موفقیت در طراحی سایت در هر زمینه ای، هدفی است که بخاطر آن وب سایت ایجاد شده است. امروزه شاهد این هستیم که وب سایت های فراوانی بدون داشتن هدف خاصی شروع به فعالیت می کنند و پس از گذشت مدتی شروع به ایجاد دسته های مختلف و نامربوط می کنند. در واقع این کار نه تنها امتیاز منفی برای این مدل وب سایت ها توسط موتور های جستجو به دنبال خواهد داشت بلکه سبب گمراهی موتور های جستجو از هدف و موضوع وب سایت شما می گردد، که این موضوع سبب آسیب رسیدن به وب سایت شما خواهد شد.

یکی دیگر از عوامل مهم موفقیت وب سایت شما در دنیای اینترنت ایجاد منو های مناسب و ناوبری آسان است. کاربر وقتی به وب سایت شما رجوع می کند دوست دارد که بتواند به راحتی در آن پیمایش کند و در سریع ترین زمان ممکن به نتایج مورد نیاز خود دست پیدا کند در غیر این صورت اگر وب سایت شما این قابلیت را نداشته باشد سبب کاربر گریزی و ضعف در وب سایت شما خواهد شد. امروزه با توجه به هزینه های بالای تبلیغات در وب سایت های مختلف و تبلیغات مقطعی در گوگل، بهترین و منطقی ترین روشی که می توانید به واسطه آن به تبلیغات دائمی برای محصولات خود دست بیابید، توجه به مبحث سئو و بهینه سازی می باشد.

عامل دیگری که نقش کلیدی در طراحی وب سایت شما خواهد داشت زیبایی گرافیکی و طراحی ظاهری سایت شما خواهد بود که سبب توجه بیشتر کاربران و بازدید کنندگان وب سایت شما می گردد. در این مورد سعی کنید از متخصصان مختلف در زمینه های گرافیکی و ظاهری سایت کمک بگیرید.

شرکت طراحی سایت در استان قم

امروزه شرکت های مختلفی در استان قم مشغول فعالیت می باشند که خدمات طراحی سایت را به همشهریان خود ارائه می دهند. توصیه می شود افرادی که قصد دارند کسب و کار اینترنتی خود را به صورت منطقی و درست پیش ببرند به شرکت های حرفه ای و با تجربه در زمینه طراحی وب سایت مراجعه نمایند و پس از کسب نمودن مشاوره های ضروری از متخصصان این شرکت ها نسبت به سفارش وب سایت مد نظر خود اقدام نمایند. توجه به خواسته های مشتریان و کسب رضایت آنان از جمله با اهمیت ترین عوامل موفقیت شرکت های طراحی سایت قم می باشد. مشتریان نیز باید به این نکته توجه کنند که ظاهر سایت از اهمیت بلایی برخوردار است و یک وب سایت مناسب فقط منوط به داشتن امکانات مختلف نیست بلکه این امکانات باید به گونه ای در صفحات وب سایت در دسترس بازدید کنندگان قرار بگیرند که آن ها را دچار سردرگمی نگردند.

شرکت طراحی سایت نوپرداز با بهره بردن از کادری مجرب و حرفه ای آماده  ارائه خدمات ویژه و تخصصی در زمینه های طراحی وب سایت ، طراحی فروشگاه های اینترنتی، طراحی اپلیکیشن های موبایلی و سئو و بهینه سازی وب سایت توسط موتور های جستجو آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز در استان قم می باشد.


امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6


.
14:08

به عنوان یک طراح وب سایت، ضروری است که هنگام طراحی سایت بین کسب و کار و هنر یک تعادلی ایجاد نمایید. هنگام ایجاد وب سایت توجه به نظرات مشتریان اهمیت بالایی دارد و ارتباط آن تیم باید مناسب باشد. اغلب طراحان حرفه ای زمان انجام یک پروژه را می دانند و به همین جهت وب سایت های مشتریان را به موقع تحویل می دهند. برای تبدیل شدن به یک طراح وب حرفه ای نیاز به مهارت هایی دارید که ممکن است از افراد مختلفی به دست بیاید. این ها همان مهارت هایی است که به شما اجازه می دهد تا بالاتر از بقیه بمانید تا یکی از موفق ترین طراحان وب شناخته شوید!

ویژگی طراحان وب سایت 

طراحی وب سایت 

طراحی وب سایت با توجه به سئو

به گفته متخصصان سئو زمان بارگذاری سایت اهمیت بالایی در سئو سایت دارد. همچنین نحوه کدنویسی وب سایت و نحوه قرار دادن متا تگ ها و توضیحات از دیگر عوامل تاثیر گذار در سئو و بهینه سازی وب سایت ها می باشد. به همین جهت توجه به گزینه های مختلف طراحی وب سایت مانند انیمیشن ها، حرکات و یا حتی مقدار رنگ ها یا عناصر اهمیت بالایی دارد. در نتیجه بهتر است هنگام طراحی وب سایت از عناصر طراحی مناسب استفاده نمایید.

اطلاع از اصول اصلی

این یکی از اولین اصولی است که هر طراح وب سایت حرفه ای باید از آن ها اطلاع داشته باشد و در برنامه های کاری خود استفاده نماید. اغلب اصول طراحی وب سایت ذاتی نیستند، به این معنی که همیشه باید در حال یاد گرفتن آن ها باشید و اطلاعات بیشتری کسب کنید.

ساخت محتوا مناسب و مرتبط

تلاش کنید در وب سایت خود اطلاعات غلط، لینک های نامناسب، صفحات خالی و محتوایی که هیچ ارتباطی با سایر قسمت ها ندارد، قرار ندهید. همچنین باید این نکته را بدانید که استفاده از محتوا تکراری تاثیر منفی روی سئو سایت شما خواهد داشت.

هر روز نکات جدید یاد بگیرید

بهترین طراحان وب سایت، متخصصان سئو، هکر ها، بازاریاب ها هر روز در حال یادگیری مطالب جدید هستند. آن ها هر روز روش های مختلفی را بررسی می کنند تا ببینند کدام یک برایشان موثر است و کدامیک نیست.

پیدا کردن راه حل ها

همیشه طراحان و مدیران پروژه های مختلف با مشکلاتی رو به رو می شوند. اما طراحان حرفه ای همیشه به دنبال یافتن راه حل اصلی هستند نه جایگزین کردن آن. اگر شما یک طراح وب هستید، باید همیشه به دنبال راه حلی برای مشکلات خود باشید.

به طور منظم با مشتریان ارتباط داشته باشید

برنامه ای برای برگزاری جلسات هفتگی با مشتریانی که پروژه فعالی نزد شما دارند، داشته باشید. این به شما کمک می کند تا بازخورد مناسب را از مشتریان دریافت کنید و مهم تر از همه این که مسیر درست پروژه را مشخص کنید.

تمرین مهارت های ارتباطی

همه طراحان وب بزرگ می توانند با تیم خود ارتباط برقرار کنند و افکار و ایده های خود را بیان کنند یا تغییراتی در حوزه یک پروژه یا کار خاص ایجاد نمایند. وب سایت ها پروژه های بزرگی هستند و یک طراح حرفه ای باید بتواند دیدگاه خود را بیان کند تا دیگران بتوانند آن را اجرا کنند. 

شناختن بازار

هنگامی که شما کاملا از بازار کار خود اطلاعات داشته باشید، می توانید یک طرح طراحی کنید که کاملا مناسب مخاطبان هدف باشد. یکی از موانعی که مانع پروسه طراحی می شود، عدم شناخت کافی از صنعتی است که طراح روی آن کار می کند.

تفکری خلاقانه داشته باشید

رویکرد هر پروژه باید با ذهنیتی خلاقانه و تفکر انتقادی از نظر UI و طراحی گرافیک باشد. همیشه سعی کنید ایده های خود را به جلو ببرید و به دنبال کشف مرزهای جدید باشید.

شرح و داستان پروژه

هر پروژه ای را که شما انتخاب می کنید باید شامل یک شرح و داستان به صورت بصری یا شفاهی باشد. اگر شما یک وب سایت برای یک مرکز تهیه غذای آنلاین طراحی نموده اید، باید وب سایت شما پیام مناسب را برای مشتریان در بر داشته باشد. وب سایت ها یک رسانه ارتباطی هستند، بنابراین مشتریان می خواهند بدانند وب سایت شما چه پیامی را به آن ها انتقال می دهد.

هماهنگی و شخصیت کاری

به دنبال طراحی باشید که برای کار خود تعهد و شور و شوق را داشته باشد و بتوانید به راحتی با او صحبت نمایید. شما برای مدت طولانی با این شخص کار می کنید، بنابراین باید با هم هماهنگ باشید.

مشارکت و ایده پردازی

از همکاران خود بپرسید آیا همه چیز به همان خوبی که در ذهن شما هست پیش رفته است یا نه! تکرار کردن ایده های یکدیگر در طول فرایند طراحی باعث می شود طراحی وب سایت بهبود پیدا کند و به هدف نهایی نزدیک تر شوید.

فعال باشید

شما به مشکلی برخورد کرده اید یا نمی توانید طرحی را درست کنید؟ نگران باشید، حتی حرفه ای ترین طراحان وب سایت هم هر روزه با این مدل مشکلات مواجه می شوند. همه این موضوع را درک می کنند که شما بهترین تلاش خود را انجام خواهید داد.

اطلاع از طراحی سایت واکنش گرا

طراحی واکنش گرا سایت شامل استفاده از گرید های مناسب، تصاویر قابل انعطاف و استفاده از مدیا کوئری ها می باشد که درصورت نداشتن اطلاعات کافی از آن ها وب سایت شما با مشکلاتی در دستگاه های مختلف مواجه خواهد شد.

به جزئیات توجه کنید

در بیشتر مواقع توجه مردم به نکات گرافیکی در پروژه ها باور نکردنی است. توانایی دیدن جزئیات کوچک و بزرگ برای یک طراح حرفه ای ضروری است. 

به نظر شما یک طراح وب سایت حرفه ای چه ویژگی های دیگری را باید داشته باشد؟ منتظر اطلاع از نظرات و پیشنهادات شما هستیم.


امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6


.
11:32
کلیه حقوق این سایت ، متعلق به طراحی سایت | سئو | طراحی فروشگاه می باشد و استفاده از مطالب با ذکر نام منبع بلامانع است .
طراح : بلاگ مهر