X
تبلیغات
طراحی سایت | سئو | طراحی فروشگاه

معرفی وب سایت های موفق اینترنتی در ایران

در ایران، توییتر، یوتیوب و فیس بوک و دیگر سایت های مشهور توسط مقامات دولتی مسدود شده و این امر باعث شده که کارآفرینان جوان در صدد تهیه نسخه های اینترنتی و طراحی وب سایت های اختصاصی خود برآیند . در این مقاله تعدادی از کسب و کار های برتر اینترنتی در ایران و جهان را نام خواهیم برد  . با ما همراه باشید .

  1. Digikala.com : توسط حمید و سعید محمدی تاسیس شده است .

Digikala یک سایت اینترنتی تجارت الکترونیک آنلاین است که مشابه آمازون است. این بسیار موفقیت آمیز بوده و توسط الکسا به عنوان ششمین وب سایت بازدید شده در ایران رتبه بندی شده است و بزرگترین در نوع خود در خاورمیانه است. با حدود ۷۵۰،۰۰۰ بازدید کننده در روز و بیش از ۲٫۳ میلیون مشترک،بین ۸۵-۹۰ درصد از تجارت الکترونیکی ایران در Digikala انجام می شود.

معرفی کسب و کارهای موفق اینترنتی ایران و جهان

معرفی کسب و کارهای موفق اینترنتی ایران و جهان

در سال ۲۰۰۷، دیجی کلا توسط دو برادر، حمید و سعید محمدی تاسیس شد. هنگامی که آنها به دنبال خرید دوربین دیجیتال به صورت آنلاین بودند، نتوانستند یک وب سایت ایرانی را پیدا کنند که مشخصات مدل های مختلف را بررسی کند و خرید آن را به صورت آنلاین در دسترس قرار دهد؛  بنابراین این ایده برای آنها به وجود آمد، با بررسی های مناسب آنها Digikala را در یک دفتر اجاره ای کوچک در تهران با گروهی از هفت نفر راه اندازی کردند که فقط دو محصول – تلفن همراه و دوربین های دیجیتال را عرضه می کرد.

امروزه Digikala به ارزش حدود ۱۵۰ میلیون دلار، دارای ۷۶۰ کارمند است و در بیش از ۲۰ شهر ایران فعالیت می کند و بیش از ۴۰۰۰ سفارش در روز حمل می کند.

به گفته محمدی، این شرکت از زمان تأسیس آن، سالانه ۲۰۰ درصد رشد داشته است. گرچه ایرانیان به کارت های اعتباری بین المللی دسترسی ندارند،اما کارتهای اعتباری صادر شده توسط بانک های ایرانی را دارند که از طریق آن می توانند از اینترنت خرید کنند .  Digikala در حال حاضر همه چیز را از گوشی های هوشمند گرفته تا کتاب ها، لوازم خانگی و لوازم آرایشی به فروش می رساند.

اگر تحریم ها لغو شود، آیا محمدی از شروع کار آمازون در ایران خواهد ترسید ؟ اقای محمدی این گونه پاسخ داد “من فکر نمی کنم آمازون یک تهدید برای ما به شمار رود . حتی اگر آنها ایران را به عنوان یک بازار بزرگ نگاه کنند، ناچارند آمازون زبان فارسی را ایجاد کنند.

۲٫ Takhfifan.com : تاسیس شده توسط نازنین دانشور

 

Takhfifanیک نسخه محبوب ایرانی از وب سایت معامله روزانه Groupon است، ارائه تخفیف در ۹ دسته از رستوران ها و قهوه خانه ها گرفته تا بلیط تئاتر و کنسرت در این سایت ارائه می شود . تخفیفان بیش از یک میلیون مشترک ایمیل دارد و ۲۰ تا ۲۵ معاملله در روز در آن انجام می شود .

بنیانگذار آن، نازنین دانشور، یکی از کار آفرینان زنی است که در حال راه اندازی فناوری در ایران هستند. او چهار سال پیش سرمایه گذاری سودآور خود را در آلمان را رها کرد و به ایران بازگشت تا به یک کارافرین برتر در کشورش تبدیل شود . با کمک خواهرش، او به طراحی وب سایت تخفیفان پرداخت ، که در ابتدا فقط یک معامله در روز در زمینه ی غذا و سرگرمی انجام می داد، اما خیلی زود به اندازه فعلی اش رشد کرد .

دانشور می گوید زمانی که پروژه خود را آغاز کرد مردم نسبت به آن تردید داشتند. اما اکنون آنها به طور جدی  توجه نشان داده اند و اعتماد کرده اند .

 

۳٫ Aparat.com : تاسیس شده توسط محمدجواد شکوری مقدم

Aparat یک سایت به اشتراک گذاری ویدئو آنلاین در ایران است که سایت مشابه یوتیوب می باشد ، همه چیز از کلیپ های موسیقی تا فیلم های مختلف در آپارات نمایش داده می شود . محمد جواد شکوری مقدم، بنیانگذار این شرکت، مدیر عامل شرکت Sabaldea نیز هست و  تعدادی از پروژه های موفق استارت اپ در ایران به مدیریت او بوده است ؛ از جمله Cloob.com، یک سایت شبکه اجتماعی فارسی زبان با بیش از ۳ میلیون کاربران، و Mihanblog.com، سرویس میزبانی وب رایگان.

معرفی کسب و کارهای موفق اینترنتی ایران و جهان

معرفی کسب و کارهای موفق اینترنتی ایران و جهان

شرکت “شکوری مقدم” ۱۰ سال پیش با سه نفر آغاز شد و اکنون کارکنان آن ۶۵ نفر هستند . پنج میلیون ویدیو در روز در آپارات مشاهده می شود و این سایت در ماه می در حدود ۱۵۰ میلیون بازدید دارد . به تازگی آپارت سرویس جدیدی به نام Filimo، نسخه ایرانی Netflix را ارائه کرده است که در حال حاضر به صورت رایگان در دسترس است. شکوری مقدم می گوید مسدود کردن یوتیوب به طور ناگهانی در موفقیت آپارات در ایران کمک کرده است، اما امیدوار است تا بسیاری از کاربران را نگه دارد حتی اگر ممنوعیت یوتیوب لغو شود .

۴٫ Hamijoo.com : تاسیس شده توسط محمد نورزی

Hamijoo یک سایت اینترنتی آنلاین است که با هدف کمک به پروژه های هنری و فیلم سازی ایران ( مشابه سایت  Indiegogo ) ساخته شده است. Hamijoo در یک اقتصاد که با تحریم های بین المللی مواجه است ، تلاش می کند راه دیگری برای حمایت از هنر و فرهنگ پیدا کند.

بنیانگذار آن، محمد نوری، فارغ التحصیل ۲۸ ساله مهندسی پزشکی است. او قبلا در تعدادی از نوآوری های تکنولوژیکی شکست خورده کار کرده است اما این آخرین پروژه به سرعت خود را اثبات کرد. در عرض دو ماه از راه اندازی، نوری مجبور به اخذ سه کارمند جدید شد و به دنبال استخدام کارمندان بیشتری است.

معرفی کسب و کارهای موفق اینترنتی ایران و جهان

معرفی کسب و کارهای موفق اینترنتی ایران و جهان

نورزی می گوید که بیش از ۱۶۰ نفر از هموطنان برای تأمین مالی پروژه های هنری از حامی جو  استفاده کرده اند.

پروژه دیگری که یک آلبوم موسیقی Meysam Azad است، تا کنون ۱۱۱ کمک مالی به مبلغ ۲۰ میلیون ریال (£ ۴۰۰)، ۱۰٪ از هدف مالی خود را جذب کرده است. نوری می گوید چالش بزرگ این است که تعدادی از هموطنان ایرانی مایل به شرکت در سرمایه گذاری و حمایت هستند اما هیچ راهی برای انتقال پول به ایران به دلیل تحریم ها وجود ندارد.

معرفی وب سایت های موفق اینترنتی در جهان

۱۰ سایت و کسب و کار موفق اینترنتی در جهان را در این بخش به شما معرفی خواهیم کرد . با ما همراه باشید .

  1. google.com : غول جستجوی اینترنتی در جهان است . گوگل در فهرست کسب و کار های اینترنتی اولین در جهان است و در سال ۲۰۱۷، کل درآمد آن ۱۱۰٫۸۶ میلیارد دلار بوده است .
  2. Amazon.com :  آمازون در سال ۱۹۹۵ به عنوان یک کتابفروشی آنلاین راه اندازی شد و تا کنون به تنهایی تبدیل به بزرگترین خرده فروشی آنلاین ایالات متحده شده است. در سال ۲۰۱۷، درآمد آمازون  ۱۷۷٫۸۶۶ میلیارد دلار گزارش شده است.
  3.   Tencent Holdings: تاسیس شده در چین و بورس اوراق بهادار هنگ کنگ است ، Tencent هنوز نام شناخته شده ای در خارج از آسیا به شمار نمی رود . برنامه های مختلف ، بازی های آنلاین، تبلیغات و خدمات پیام رسانی مانند WeChat، شبیه WhatsApp و میلیون ها کاربر  در Tencent Holdings وجود دارد. در سال ۲۰۱۷، درآمد آن ۲۱٫۹ میلیارد دلار بود.
  4. facebook.com : فیس بوک فهرست شده در NASDAQ.com محبوب ترین شبکه اجتماعی در جهان است. فیسبوک مجموع درآمد ۴۰٫۶۵ میلیارد دلاری را در سال ۲۰۱۷ گزارش کرد.

    معرفی کسب و کارهای موفق اینترنتی ایران و جهان

    معرفی کسب و کارهای موفق اینترنتی ایران و جهان

  5.  Alibaba:  غول تجارت الکترونیکی چینی است و در سال ۲۰۱۶، درآمد آن ۱۵٫۶۹ میلیارد دلار بود.

    معرفی کسب و کارهای موفق اینترنتی ایران و جهان

    معرفی کسب و کارهای موفق اینترنتی ایران و جهان

  6. Netflix : یک شرکت سرگرمی است که خدمات استریم ویدئو را فراهم می کند. این شبکه دارای بیش از ۱۱۷ میلیون عضو در بیش از ۱۹۰ کشور است.  در سال ۲۰۱۷، درآمد کل آن ۱۱٫۶۹ میلیارد دلار بود .
  7. Priceline : یک شرکت مسافرتی آنلاین است که رزرو رستوران را ارائه می دهد (از طریق OpenTable)؛ رزرو هتل، رزرو  ماشین ، بلیط هواپیما، سافاری، کروز و سایر خدمات مسافرتی از طریق priceline.com، booking.com و agoda.com در این شرکت انجام می شود . در سال ۲۰۱۶، درآمد کل آن ۱۰٫۷۴ میلیارد دلار بود.
  8.  Baidu : در حالی که گوگل رهبر جهان در جستجوی آنلاین است، در چین محدود است و Baidu موتور جستجوی شماره یک در این کشور است. Baidu نقشه ها، اخبار، فیلم ها، دایره المعارف، نرم افزار ضد ویروس و تلویزیون اینترنتی را ارائه می دهد. این موتور جستجو نتایج جستجو را محدود به قوانین چینی و دستورالعمل های سیاسی می کند  . در سال ۲۰۱۶، درآمد آن ۱۰٫۱۶ میلیارد دلار بوده است .
  9. Salesforce.com : این غول در رایانه ابری سازمانی و راه حل های سازمانی اجتماعی در بورس اوراق بهادار نیویورک ذکر شده است. در سال ۲۰۱۶، درآمد کل آن ۸٫۳۹ میلیارد دلار بود .
  10. JD.com : یک شرکت تجارت الکترونیک چینی است که مقر آن در پکن است. و یکی از بزرگترین سیستم عامل های B2C آنلاین در چین است  در سال ۲۰۱۶، درآمد کل آن ۳۷٫۶۳ میلیارد دلار بود.

    معرفی کسب و کارهای موفق اینترنتی ایران و جهان

    معرفی کسب و کارهای موفق اینترنتی ایران و جهان


امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6


.
11:36

کسب و کار های کوچک و فروشگاه اینترنتی

کسب و کار های کوچک بهتر است برای افزایش فروش محصولات خود گزینه های تجارت الکترونیک مناسبی انتخاب کنند. یکی از مهم ترین آن ها جذب و حفظ مشتریان فروشگاه است. فروشگاه اینترنتی در واقع فرآیند خرید و فروش محصولات است که از طریق اینترنت انجام می پذیرد. امروزه مردم از خرید و فروش آنلاین دلیل سرعت بالا و آسان بودن استفاده از آن استقبال خوبی کرده اند. 

استفاده از فروشگاه های اینترنتی می تواند به کسب و کار شما برای رسیدن به بازار های جدید کمک کند و افزایش فروش محصولات شما را در پی داشته باشد. اما بسته های نرم افزاری فروشگاه های اینترنتی گسترده هستند و طیف وسیعی از قیمت ها را در بر میگیرند. برای این منظور مطمئن شوید که درک درستی از نیاز های کسب و کار خود دارید و سایر فروشگاه های اینترنتی را بررسی کنید.

شاید مهم ترین نکته ای که بعد از طراحی فروشگاه اینترنتی باید بررسی نمود، سئو و بهینه سازی فروشگاه اینترنتی است و نیاز به تخصص و تجربه کافی در این زمینه دارد. هر چقدر هم که وب سایت شما زیبا و کاربرپسند باشد، در صورتی که بازدید کننده ای نداشته باشید دچار مشکل خواهید شد. به همین خاطر استفاده از نیرو های متخصص برای بهبود وضعیت سایت فروشگاهی شما از جمله ملزومات می باشد.

فروشگاه اینترنتی  

برنامه ریزی برای فروشگاه اینترنتی

استفاده از یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای گام مناسبی برای رشد کسب و کار شما است اما شما باید برای کسب موفقیت به تکنولوژی روز دنیا و کسب و کار خودتان توجه داشته باشید. پرسش های زیر می تواند به شما کمک کند:

  • آیا استفاده از یک فروشگاه اینترنتی برای کسب و کار من مناسب است؟ اگر هست، چرا؟
  • رقیبان من چه کسانی هستند و آن ها چه زمانی شروع به کار کرده اند؟
  • آیا می توانم این سیستم کسب و کار آنلاین خود را به صورت اینترنتی هم پردازش کنم؟
  • وب سایت من چه کاری باید انجام دهد؟ آیا نیاز به دسته بندی ها و زیر دسته های مختلفی دارد؟
  • آیا به سبد خرید نیاز دارم؟
  • برای یک فروشگاه آنلاین چه دانش و اطلاعاتی مورد نیاز من است؟
  • چگونه ترافیک ورودی به فروشگاه اینترنتی را افزایش دهم؟

کتاب آموزش فروش و طراحی فروشگاه اینترنتی

هر چند بحث طراحی فروشگاه اینترنتی از نظر ساختار برنامه نویسی و پلن های مختلف کسب و کار بسیار گسترده است اما در این قسمت یک کتاب الکترونیکی قرار داده ایم. این کتاب به شما در طراحی فروشگاه اینترنتی و روش های فروش محصولات کمک می کند. با مطالعه این کتاب دید بهتری نسبت به فروشگاه های اینترنتی و روش های مختلف فروش به دست می آورید.

دانلود کتاب: medi_booklet_e-commerce_accessible_e_final.pdf [395.17 KB] 


امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6


.
16:43

اگر چه وبلاگ ها و وب سایت های متعددی برای آموزش سئو وجود دارند، اما بهترین روش برای یادگیری عمیق سئو وب سایت ها، یافتن یک کتاب کارشناسی شده است که می تواند پیچیدگی های استراتژی و تاکتیک های سئو سایت را به خوبی شرح دهد. کتاب ها در حال حاظر در فرمت های مختلف کاغذی، PDF و صوتی در دسترس مردم قرار گرفته اند. اخیرا تحقیقات دانشمندان نشان داده است که بیشتر مردم از گوشی های هوشمند برای خواندن کتاب های الکترونیکی استفاده می کنند. در ادامه به بررسی بهترین کتاب های دنیا در زمینه سئو و بهینه سازی وب سایت ها پرداخته ایم:


کتاب SEO for Dummies ویرایش ششم

کتاب سئونویسنده: پیتر کنت

امتیاز در سایت آمازون: 5.0

اگر در مورد یادگیری یک موضوع جدی هستید، به احتمال زیاد به یک کتاب مناسب در فهرست خود نیاز دارید. کتاب های درسی، به جای یک مقاله انتزاعی یا استراتژیک، به یک رویکرد تاکتیکی نسبت به موضوع می پردازند و خواندن آن ها نیز کمی دشوار تر است. 
SEO for Dummies یک کتاب جامع است که توصیه های دقیق و سطح بندی شده ای را درباره تمام موضوعات مرتبط با سئو وب سایت ها ارائه می دهد. همچنین در این کتاب به دیدگاه های برنامه نویسی مرتبط باسئو سایت نیز پرداخته شده است. درست است که این کتاب کمی قدیمی است اما منبع بسیار خوبی برای یادگیری سئو مقدماتی می باشد.

کتاب Definitive Guide to Selling on Amazon

سئونویسنده: تریسی والاس

امتیاز در سایت آمازون: 5.0

این کتاب کمی جدید تر  است و در مورد فروش آمازون در اوایل سال 2017 منتشر شد. آن ها گزارش می دهند که تقریبا بیش از نیمی از فروش آمازون از طریق بازرگانان سوم شخص آنها است. از اوایل سال 2017، آمازون 43 درصد از کل فروش آنلاین ایالات متحده را به خود اختصاص داد و پیش بینی می شود که تا سال 2021، این آمار 51 درصد خواهد شد. موفقیت در بازار نیاز به درک درست از مفاهیم زیر دارد:

  1. دانش بازار، 2. مسابقه و قیمت، 3. حجم فروش، 4. هزینه، 5. کنترل

نکته امیدوار کننده این است که فضای کار در بازار برای بازرگانان همیشه باز است و کسانی که یک استراتژی سئو قوی دارند می توانند بهبود قابل ملاحظه ای در نتایج ورودی های خود از موتور های جستجو به کسب نمایند.
در فصل 10 این کتاب، نحوه سئو سایت آمازون و قرار دادن محصولات در صفحات برتر موتور های جستجو شرح داده می شود.

کتاب SEO for Growth

رشد سئونویسندگان: جان جانتچ و فیل انجلینگتون

امتیاز در سایت آمازون: 4.8

همانطور که عنوان نشان می دهد، این کتاب علاوه بر سئو برای سه ذینفع اصلی وب سایت سودمند خواهد بود: بازاریابان، طراحان و مدیران.

در این کتاب همچنین در مورد توسعه استراتژی بازاریابی از طریق رتبه بندی بهتر گوگل برای وب سایت شما، توضیحاتی ارائه شده است. نویسندگان توضیح می دهند که چگونه وب سایت ها از بروشورهای دیجیتال به سیستم عامل های بازاریابی تکامل یافته تبدیل شده اند. این کتاب برای صاحبان کسب و کار بسیار عالی است، به طوری که به آن ها نشان می دهد که چگونه تیم خود را برای پیشرفت وب سایت مدیریت نماید. به گفته نویسندگان، از این کتاب می آموزید که:

  • چگونه محتوا وب سایت خود را بسازید و یا آن را مجددا طراحی کنید
  • چگونه از کانال های مختلف رسانه های اجتماعی برای ایجاد تعامل با محتوای خود استفاده نمایید
  • چگونه لینک های با کیفیت بسازید
  • تحقیقلت روی کلمات کلیدی برای بهینه سازی وب سایت شما
  • به صرفه ترین روش های استفاده از تبلیغات کلیکی گوگل
  • روش های طراحی وب سایتی که به رشد شرکت شما در سال های آینده کمک زیادی خواهد کرد

کتاب SEO Like I’m 5

آموزش سئونویسنده: متی کاپالا

امتیاز در سایت آمازون: 4.5

متی کاپالا بیش از یک دهه در بازاریابی دیجیتال فعالیت انجام داده است. او تجربه کار با مارک های بزرگ مانند اپل، اسمیرنوف و Prudential را دارد. او در NYU تدریس می کند در حالی که به همه بازار یاب ها کمک می کنند تا بدانند چگونه می توانند از اینترنت برای رشد کسب و کار خود استفاده کنند. 

این کتاب برای مبتدیان نوشته شده است و بیشتر تمرکز آن بر ارائه اطلاعات با کیفیت بالا و عملی برای کسانی است که تازه به جهان سئو می آیند و ممکن است با آخرین شرایط بازاریابی روز دنیا آشنا نباشند. او این کتاب را در 5 قسمت سازماندهی می کند: محتوا، کد، اعتبار، ارتباطات و پول نقد که یک ساختار خوب را ایجاد می کنند. این کتاب برای مبتدیان و افرادی که کمتر از یک سال تجربه کار سئو دارند مناسب است.

کتاب SEO 2018

سئو 2018نویسنده: آدام کلارک

امتیاز در سایت آمازون: 4.5

آدام کلارک در دهه گذشته با مشاوره با مارک های مختلف و ساخت وب سایت هایی که به طور مرتب به شماره یک نتایج گوگل سفر می كنند،شناخته می شود. این کتاب برای هر دو دسته کاربران جدید و بازاریاب های با تجربه است که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد آخرین به روز رسانی الگوریتم گوگل هستند. کلارک استراتژی های واضح را برای بهینه سازی محتوا بدون مجازات های گوگل ارائه می دهد. او از تکنیک های قابل اندازه گیری برای کسب و کارهای مختلف استفاده می کند و موضوعات پیشرفته SEO را بدون استفاده از اصطلاحات تجاری توضیح می دهد. موضوعات مهم عبارتند از: تجزیه و تحلیل وب، تحقیقات در زمینه کلمات کلیدی و ساخت لینک.

کتاب SEO Fitness Workbook ویرایش سال 2018

سئو مک دونالدنویسنده: مک دونالد

امتیاز در سایت آمازون: 4.8

مک دونالد اولین بار در سال 1994 با رسانه های آنلاین درگیر شد و به عنوان رهبر یک صنعت شناخته می شود. او همچنین در منطقه خلیج سان فرانسیسکو تدریس می کند. 

این کتاب فراتر از تدریس نظریه ها و ایده ها است و مجموعه ای از ابزار ها را برای اطمینان از درونی ساختن اطلاعات در اختیار مردم می گذارد. این کتاب برای متخصصین بازاریابی، طراحان، صاحبان کسب و کارهای کوچک و هر کس دیگری که مایل به یادگیری و درک آخرین راهبرد های سئو است، در نظر گرفته شده است. در این کتاب نه تنها در مورد کلمات کلیدی، لینک ها و روش های سئو چیز های جدیدی یاد می گیرید بلکه نکات مهمی را برای استفاده از این دانش برای کسب و کار خود دریافت می کنید.

ترجمه از سایت brightedge


امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6


.
13:35

طراحی وب سایت شما چقدر مهم است ؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم هنگامی که از کاربران خواسته شد که توضیح دهند چرا برخی وب سایت ها را بی اعتبار خوانده اند ، ۹۴ درصد از آنها به طور مستقیم به طراحی آن وب سایت اشاره کردند . یک وب سایت خوب طراحی شده ، ترافیک بالاتری دارد و به همین ترتیب مشتریان بیشتری را نیز جذب خواهد کرد .

طراحی وب سایت در تهران

خلاقیت در هنگام طراحی سایت بسیار مهم است ، اما برخی قوانین در مورد طراحی وجود دارند که به رشد وب سایت شما کمک می کنند . از نظر تیم شرکت طراحی سایت وب افرا، در طراحی سایت پیشنهادات زیر بهتر است مد نظر قرار بگیرند .

در سال های اخیر، دنیای طراحی دنیای سادگی را در پیش گرفته است، از زنگ ها و سوت ها دور شده و با تمرکز بر اصول اولیه. از دیدگاه کاربر، سبب جذاب تر شدن و تجربه ای لذت بخش در هنگام مشاهده ی یک سایت گردیده است . این هشت قانون طراحی وب سایت را در نظر داشته باشید تا مخاطبان بیشتری را جذب خود کنید .

۱. طرح سایت را ساده نگه دارید.

طرح وب سایت شما بهتر است ساده باشد ،البته این بدان معنا نیست که باید خسته کننده باشد، اما بدین معنی است که باید روی ضروریات و اصول اولیه تمرکز کند. پوسته های ساده و کاربردی سایت شما را برای بارگذاری، حرکت و استفاده از آن در سیستم عامل ها و دستگاه های مختلف آسان تر می سازد .

طراحی وب سایت تهران

طراحی وب سایت تهران

۲٫ طراحی ساده وب برای استفاده کاربران .

اگر می خواهید بازدیدکنندگان در سایت شما وقت صرف کنند، شما باید آنها را به راحتی در سایت خود بچرخانید. شما ممکن است وسوسه شوید کاری منحصر به فرد در طراحی وب سایت خود انجام دهید ، اما دوباره تاکید می کنیم ، هر چه طراحی ساده ترباشد ، بهتر است. منوهایی که به صورت استاندارد ظاهر می شود باعث می شود خوانندگان و کاربران شما احساس راحتی کنند، زمانی که آنها در سایت شما در حال کاوش هستند .

۳ . از گزینه های واضح برای خواسته تان استفاده کنید.

آنچه که می خواهید بازدیدکنندگان سایت انجام دهند چیست؟ خرید محصولات ؟ ایمیل آنها در خبرنامه خود ثبت کنید . در مورد دکمه های حود فکر کنید، زمانی که یک بازدیدکننده از سایت شما دیدن می کند هدف وب سایت شما را درک خواهد کرد یا خیر . اطمینان حاصل کنید که متن روی دکمه کوتاه و مستقیم است.

۴. به یاد داشته باشید که محتوای شما باید مفید و مختصر باشد .

با استفاده از آنچه که در مورد بازدید کنندگان خود می دانید برای به حداقل رساندن گزینه های خود، و تمرکز توجه بر محتوای بهتر ، محصولات و تبلیغات. فقط عناصر متن و تصویری که باید وجود داشته باشند را نمایش دهید – و نه چیزی بیشتر.

۵. از فضای خالی نترسید.

فضای خالی یک قسمت ساده سفید در صفحه است. در واقع حتما لازم نیست که سفید باشد، فقط باید حاوی متن یا تصاویر نباشد. اگر این کار به خوبی انجام شود، می تواند طراحی وب سایت شما را بهبود بخشد و خوانایی را بافزایش دهد . فضای سفید نیز می تواند به تمرکز و توجه مستقیم کمک کند. این کار روشی برای جدا کردن ویژگی ها و ایده ها فراهم می کند تا بازدیدکنندگان بتوانند دقیقا همان چیزی را که می خواهند در یک نگاه سریع ببینند و تشخیص دهند.

گوگل نمونه ی نهایی استفاده از فضای سفید است. شامل یک صفحه خالی با یک آرم و یک جعبه جستجو است.

۶ . طراحی وب سایت خود را با یک رنگ چشم نواز ارتقا دهید.

رنگی را انتخاب کنید که پایه و اساس کل طراحی وب سایت شما را فراهم می کند و سپس یک رنگ متضاد برای دکمه های مهم و دیگر عناصر رابط را انتخاب کنید.

طراحی وب سایت تهران

طراحی وب سایت تهران

۷.  فونت جذاب و آسان برای خواندن انتخاب کنید .

از یک فونت جذاب استفاده کنید که هم متعادل و هم منحصر به فرد باشد تا متن وب سایتتان روشن و جذاب و خوانا باشد .

۸ .  تصاویر و  ویدئو برای ارتباط  بهتر با کاربران در سایتتان قرار دهید .

فیلم ها و تصاویر جذاب تر از محتوا هستند ؛ در حقیقت، محتوا با تصاویر می تواند منجر به افزایش ۱۰۰ درصدی کاربران شود. بنابراین از تصاویر با کیفیت بالا که هر دو دستگاه دسکتاپ و تلفن همراه را پشتیبانی می کند، استفاده کنید.

آیا تصمیم به طراحی یک وب سایت جذاب دارید ، با ما تماس بگیرید . کارشناسان ما در خصوص طراحی وب سایت دلخواه تان ، شما را یاری خواهند کرد . شرکت طراحی سایت وب افرا در تهران نیز آماده همکاری با شما برای تحقق خواسته هایتان است .


امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6


.
12:33

چرا کسی به وب سایت من سر نمی زند؟” این سوال بسیاری از صاحبان وب سایت ها می باشد که شاید هر روز آن را از خودشان بپرسند. شما پول و زمان زیادی را صرف کرده اید تا افرادی که نیازمند محصولات و خدمات کسب و کار آنلاین شما هستند به سمت وب سایت شما بیایند، اما حالا که شما نهایت آمادگی را دارید، چرا این اتفاق روی نمی دهد؟

درک داشتن یک وب سایت و تبدیل شدن به یک شرکت موفق تقریبا بلافاصله بعد از اتمام مرحله طراحی سایت یک انتظار نادرستی است که اغلب مشتریان آن را مد نظر دارند. اگر قصد افزایش مشتری و بازدید کننده از وب سایت خود را دارید، در این مقاله با ما همراه باشید.

صاحبان وب سایت ها چه انتظاری باید داشته باشند؟

انتظار صاحبان وب سایت چیست؟ 

همانطور که می دانید فضای اینترنت از کسب و کار های مختلف پر شده است. مهم نیست که شما چه کاری انجام می دهید، بسیاری از آن ها در هر کاری که کسب و کار شما را در بر می گیرد با شما رقابت می کنند. شما هرگز فروشگاهی را بدون نام راه اندازی نمی کنید، به همین جهت هنگامی که کسب و کار آنلاین خود را شروع می کنید، باید کلمه ای را که برای وب سایت کسب و کار خود انتخاب نمایید. اما نکته ای که اینجا وجود دارد این است که مهم نیست که محصولات و خدمات شما چقدر خوب است و یا چقدر آنها را به فروش می رسانید، به هیچ وجه مردم شما فروشگاه شما را پیدا نخواهند کرد و هیچ کس نمی داند حتی وب سایت شما وجود دارد!

چه کاری باید انجام داد؟

در اولین قدم وب سایت شما باید عالی باشد و به خوبی کار کند و همچنین با قوانین موتور های جستجو از جمله گوگل و بینگ سازگاری داشته باشد. علاوه بر این، قوانین و مقررات بسیاری وجود دارد تا هنگامی که موتورهای جستجوگر و سازمان های دیگر شروع به جمع آوری اطلاعات از آن می کنند، وب سایت شما آن ها را دنبال کند تا رتبه بندی بهتر را بدست آورد. لیستی از این موارد را در زیر قرار داده ایم:

  • طرح ها و داده های ساختاری: این طرح ها و داده ها باید به درستی در وب سایت اجرا شوند تا موتورهای جستجو و سایر ربات ها سایت شما را بشناسند و هر بخش از سایت شما را درک کنند. محصولات، خدمات، مقالات وبلاگ، رویدادها و موارد دیگر، هر کدام نیاز به یک داده / طرح دارند که به درستی ساخته شده است.
  • کد: کد نویسی وب سایت شما بایستی به نحو احسنت انجام شده باشد تا موتورهای جستجو بتوانند تمام اطلاعات را سریع و آسان جمع آوری کنند.
  • تصاویر و عکس ها: تصاویر وب سایت باید بهینه شده باشند و با فرمت مناسب به نمایش در بیایند. بهتر است تصاویر اصلی وب سایت شما در هدر سایت قرار داده شوند تا موتور های جستجو بتوانند به بهترین روش ممکن آن ها را دریافت نمایند. 
  • طراحی واکنش گرا: هر مشتری که ممکن است وب سایت شما را پیدا کند، قطعا یک گوشی موبایل خواهد داشت. به همین جهت وب سایت شما باید قابلیت نمایش در دستگاه های مختلف را داشته باشد. اگر مشتری شما نمیتواند محصولات و خدمات سایت شما را بخواند و ببیند، قطعا آنها را نخواهد خرید. 
  • رعایت قوانین: قوانین زیادی وجود دارند که با رعایت نمودن آن ها وب سایت شما بهینه سازی شده و کارکرد بهتری خواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است به توصیه های گوگل توجه داشته باشید. 

تولید محتوا برای وب سایت

پس از اتمام تمامی مراحل بالا، نوبت به قرار دادن محتوا در وب سایت شما خواهد رسید تا بتوانید وب سایت زیبا و کاربردی خود را تست کنید و مشتریان مورد نظر خود را به دست آورید. برای موفق شدن در این زمینه ابتدا باید یاد بگیرید چگونه از کلمات کلیدی، عنوان و متا تگ های توصیفات استفاده کنید. یاد بگیرید که چگونه سایت خود را حداقل یک بار در هفته آپدیت کنید (وبلاگ یک ابزار عالی برای این کار است). دانستن این که چگونه همه این ها با هم کار می کنند، به شما این امکان را می دهد تا بهترین تصمیم را برای ایجاد محتوای سایت و راه اندازی استراتژی های خود بگیرید.

جمع بندی

لیست زیر را بررسی و تا آن جایی که ممکن است از آن پیروی کنید:

  • داشتن اطلاعات کافی: می دانیم که شما درباره محصول و سرویس هایی که ارائه می دهید متخصص هستید ولی بحث من درباره رایانه ها و همچنین نحوه اداره آن ها است. سعی کنید اکسل و ورد را یاد بگیرید و همچنین کار با صندوق پستی و نحوه درست کردن آن را نیز یاد بگیرید و درباره ویرایشگر های آنلاین، CMS ها و آنچه که از آن ها انتظار دارید، بیشتر بدانید.
  • بررسی و تحلیل رقبای وب سایت: بررسی کنید که رقبای آنلاین وب سایت شما چه کسانی هستند و چگونه کسب و کار خود را اداره می کنند. قیمت های آنلاین محصولات خود را بیابید و بررسی کنید که آن ها از چه روش های تبلیغاتی استفاده کرده اند و تا آن جا که می توانید از آن ها یاد بگیرید.
  • با توجه به بودجه خود بهترین شرکت طراحی وب سایت را پیدا کنید: در مورد شرکتی که برای طراحی وب سایت خود انتخاب کرده اید، باید بگویم که باید نظرات مشتریان و نمونه کار های آن ها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که آنها می توانند آنچه را که وعده داده اند به شما تحویل دهند یا خیر!
  • کلمات کلیدی مربوط به سایت شما: لیست کلمات کلیدی وب سایت خود به صورت آنلاین بررسی کنید. توجه داشته باشید که لیست کلمات کلیدی وب سایت شما نباید بیش از بیست کلمه باشد.
  • سئو و بهینه سازی وب سایت: این یک روش قابل دستیابی، مقرون به صرفه و آسان برای کسب مشتریان بیشتر وب سایت شما می باشد. اگر قصد دارید با یک شرکت سئو وارد همکاری شوید بهتر است ابتدا نمونه کار ها و کیفیت خدمات آن ها را بررسی کنید.
  • استفاده از شبکه های اجتماعی: همانطور که قبلا هم گفتیم استفاده از شبکه های اجتماعی با توجه به رایگان بودن آن ها بسیار مناسب است. اگر از این شبکه ها به طور درستی استفاده کنید قطعا باید منتظر افزایش ترافیک ورودی به وب سایت خود باشید.

اگر فکر می کنید این مقاله نیاز به تکمیل دارد و من چیزی را فراموش کرده ام در زیر منتظر دریافت نظرات شما هستم.


امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6


.
15:28

بسیار خب، به نظر می رسد که شما در حال انتخاب یک شرکت طراحی وب سایت حرفه ای هستید. اما این جا سوالاتی مطرح می شود که بایستی به آن ها توجه کنید. چه چیزی باعث می شود یک شرکت طراحی سایت بهتر از دیگری باشد؟ چه کسی بهترین است؟ اگر شما به یک وب سایت فروشگاهی نیاز دارید، از کجا می توانید بفهمید که شرکت مد نظرتان در کارشان حرفه ای هستند. ممکن است شما صاحب یک کسب و کاری باشید که نمی تواند وقت خود را صرف بررسی تخصصی دنیای اینترنت نماید. این مقاله برای افرادی گردآوری شده است تا سطح دانش کمی از دنیای اینترنت دارند و با مطالعه ای این مطلب بتوانند به اطلاعات کافی درباره انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت دست پیدا کنند.

نکاتی که هنگام انتخاب شرکت طراحی سایت باید مورد توجه قرار گیرند عبارتند از:

  • تجربه شرکت طراحی سایت

  • سابقه کاری و نمونه کار ها

  • اعضای تیم و شرکت

  • مکان شرکت

  • سئو و قابلیت های بازاریابی

  • پشتیبانی مشتریان و مراجعه کنندگان به شرکت

  • قیمت گذاری بر روی پروژه و سایت

انتخاب یک شرکت طراحی سایت مانند انتخاب یک سازنده یا بنا برای خانه شما می باشد. شما خانه ای می خواهید که قابل اطمینان باشد و متناسب با اهدافتان طراحی شده باشد. اولین قدم یافتن شرکتی است که تجربه کاری آن ها ثابت شده است و حداقل چند سالی در صنعت فعالیت داشته باشند. یکی دیگر از عوامل کلیدی در هنگام جستجوی یک شرکت طراحی وب، این است که مطمئن شوید شرکت دارای یک تیم توسعه است، نه تنها یک نفر. شما هنگام ایجاد یک وب سایت، به یک طراح گرافیک، یک برنامه نویس و مدیر بهینه سازی موتور های جستجو نیاز خواهید داشت. داشتن چندین نفر با مجموعه مهارت های مختلف به شما این ضمانت را خواهد داد که وب سایت مورد نظرتان به بهترین نحو طراحی خواهد شد. درست مانند ساخت یک خانه، وظایف و تخصص های مختلفی برای تکمیل آن وجود دارد(برق کار، بنا، نجار و غیره).

نمونه کار های شرکت طراحی سایت

نمونه کارهای شرکت طراحی وب سایت بهترین روش برای اثبات این است که آیا شرکت مد نظر شما توانایی پیاده سازی پروژه شما را خواهد داشت یا خیر! اگر شما به دنبال یک سایت فروشگاهی هستید، باید بررسی کنید که شرکت مورد نظر شما آیا تا به حال وب سایت های فروشگاهی طراحی کرده است و چقدر در این زمینه حرفه ای عمل کرده است؟ آیا سبک کار آن ها با پروژه درخواستی شما شباهتی دارد؟

مکان شرکت

اطمینان حاصل کنید که شرکت انتخابی شما دارای موقعیتی است که در صورت لزوم می توانید با آنها ملاقات کنید. دانستن این که شرکت طراحی سایت مدنظر شما کجاست، می تواند از هر گونه تقلب و حقه جلوگیری نماید. مثلا شخصی می تواند در داخل خانه خود را صاحب یک شرکت طراحی سایت معرفی نماید.

پشتیبانی و خدمات مشتریان

این که یک شرکت با مشتریان خود چگونه رفتار می کند، نشان دهنده نحوه کار آن ها و توسعه محصولاتشان است. سعی کنید شرکتی را انتخاب کنید که تماس های شما را به موقع پاسخ داده و به سرعت وب سایتتان را به روز رسانی می نماید. اما به خاطر داشته باشید که برخی درخواست های شما ممکن است زمان زیادی نیاز داشته باشد و ممکن است در این مدت متخصصان شرکت در حال تجزیه و تحلیل جزئیات آن باشند. سعی کنید همیشه با مشتریان شرکت صحبت کنید و از تجربه کاری که با آن ها داشته اند بپرسید. این به شما کمک می کند تا مطمئن شوید، شرکتی که انتخاب کرده اید، بهترین گزینه برای وب سایت شما خواهد بود.

قیمت گذاری پروژه

اما چیزی که می خواهید بیشتر از همه بدانید این است که چقدر باید برای طراحی یک وب سایت پرداخت کنید. البته توصیه ما این است، به جای این که تمرکز خود را بر روی قیمت وب سایت بگذارید به این فکر کنید که چگونه این سایت به کسب و کار شما کمک خواهد کرد. به عنوان مثال اگر شما ده میلیون تومان هزینه صرف وب سایتی بکنید که باعث افزایش مشتریان کسب و کار شما می شود، بهتر از آن است که یک میلیون تومان صرف خرید وب سایتی بکنید که هیچ کمکی برای رشد کسب و کار شما نخواهد کرد.

بهتر است قبل از سفارش پروژه طراحی سایت بررسی کنید که وب سایت هایی که آن ها ساخته اند از نظر موتور های جستجو چه رتبه هایی را کسب کرده اند و به همین جهت می توانید از آن ها درباره وب سایت هایی که طراحی کرده اند و در رتبه های برتر مورتور های جستجو جای دارند، پرسش کنید.


امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6


.
23:35

در حقیقت امروزه کسب و کار های نو ظهور بدون بهره بردن از یک وب سایت آنلاین آینده خوبی نخواهند داشت. در گدشته بسیاری از شرکت های کوچک برای طراحی وب سایت مد نظرشان مجبور بودند هزینه های سنگینی را بپردازند اما امروزه بسیاری از ارائه دهندگان بزرگ میزبانی وب از ابزارهای آسان برای ارائه خدمات استفاده می کنند که سایت های حرفه ای را به صورت بصری ایجاد می کند. در اینجا، ما نگاهی به میزبان هایی می اندازیم که بهترین سازندگان وب سایت را در این صنعت در سال 2018 ارائه می دهند.

بهترین سرویس میزبانی و طراحی وب سایت مقدماتی

طراحی نقش بسیار مهمی در موفقیت کسب و کار آنلاین دارد. راز معروف شدن برند شما در دنیای وب این است که مخاطبان شما اقدامات خاصی را که شما انتظار دارید انجام دهند، مانند خریداری یک محصول، اشتراک یک سرویس یا صرفا خواندن یک مقاله. با این حال، مشکلات متنی و گرافیکی مانند ظاهر شلوغ وب سایت، فونت های غیر قابل خواندن و نبود اطلاعات، 35 درصد کاربران وب را از انجام اقدامات مد نظر شما دور می کند.

خوشبختانه، Wix، برترین میزبان مد نظر ما، برای کمک به مبتدیان به سرعت سایت های خیره کننده ای با قابلیت های گسترده ای می تواند بسازد که شامل امکانات زیر است:

  • بدون مهارت برنامه نویسی مورد نیاز و با استفاده از قابلیت کشیدن و رها کردن وب سایت خود را ایجاد کنید.
  • 100 عدد قالب با طرح های صنعتی خاص
  • اضافه کردن امکانات با استفاده از مارکت ها
  • به راحتی فروشگاه اینترنتی مورد نظر خود را بسازید
  • سایت های کوچک و با توجه به بودجه خود ایجاد کنید

طراحی سایت 

بهترین سرویس میزبانی و طراحی فروشگاه اینترنتی

حدود 95 درصد از خوانندگان صفحان وب سایت ها به این نکته توجه دارند که طراحی چگونه سبب نمایش یک نام تجاری می شود. اگر مشتریان بالقوه شما درباره فروشگاه اینترنتی شما نظر منفی داشته باشند، احتمالا از آن خرید نخواهند کرد. 

امروزه شرکت های بزرگ ارائه دهنده خدمات میزبانی فروشگاه های اینترنتی مانند Magento، Prestashop و OpenCart در حال فعالیت هستند. از نظر ما میزبان با بالاترین رتبه برای طراحی فروشگاه اینترنتی، SiteGround.com است که کارآفرینان را قادر می سازد تا راه های ساده ای برای ساخت صفحه های قانونی با بهترین تجربه های کاربری را ایجاد نمایند. اگر شما فقط در زمینه فروشگاه های اینترنتی فعالیت دارید، پیشنهاد می شود قبل از تصمیم گیری برای انتخاب یک میزبان، از ویژگی های آن مانند: سبدهای خرید مطمئن، خدمات ثبت نام دامنه و پشتیبانی مشتریان اطمینان حاصل کنید.

طراحی وب سایت 

بهترین سرویس میزبانی و طراحی وب سایت شخصی

طراحی یک وب سایت شخصی برای قرار دادن رزومه کاری و صحبت های شما می تواند راهی طولانی برای تحت تاثیر قرار دادن کارفرمایان آینده نگر باشد. فقط 7 درصد از کل جمعیت جهان دارای سایت های شخصی هستند، بنابراین ایجاد یک وب سایت می تواند شانس شما را برای قرار گرفتن در لیست کارفرمایان افزایش دهد.

اگر تجربه توسعه وب زیادی ندارید، نگران نباشید. با استفاده از WIX می توانید وبسایت شخصی خود را بصری به صورت بصری طراحی نمایید. پس از انتخاب یک قالب می توانید با استفاده از ویرایشگر های بصری نسبت به سفارشی سازی وب سایت خود اقدام نمایید.

بهترین سرویس میزبانی و طراحی وبلاگ وردپرس

محبوبیت وردپرس از آن جایی است که حدود 30 درصد از فضای وب را در اختیار گرفته است. یعنی صد ها میلیون وب سایت از این ابزار طراحی سایت رایگان بهره می برند. اگر شما بخشی از این اکوسیستم وسیع هستید، من خبر خوبی دارم: یک راه برای استفاده از وردپرس به صورت ساده تر هم هست. 

InMotion Hosting یک پلتفرمی را ساخته است که در بالای وردپرس کار می کند و کاربران را قادر می سازد بدون نیاز به کدنویسی و به سرعت وبلاگ های مد نظر خود را بسازند. نرم افزار BoldGrid یک محیط ساده کشیدن و رها کردن را در پلتفرم وردپرس معرفی نموده است که به صاحبان سایت ها اجازه می دهد عناصر سایت را در محل مورد نظرشان قرار دهند. قالب های زیبا را می توان سفارشی کرد تا متناسب با نام تجاری و پیام شما باشد. از آنجا که BoldGrid به طور خاص برای وردپرس ساخته شده است، سایت های BoldGrid با تمام پلاگین های WordPress سازگار هستند.

طراحی وبلاگ 

بهترین سرویس میزبانی و طراحی وب سایت رایگان

قیمت گذاری بر روی درک مردم از محصولی که خریداری کرده اند، تاثیر می گذارد. در برخی موارد، محصولات ارائه شده با نرخ تخفیف و قیمت پایین تری ارائه می شوند. اما، در دنیای میزبانی و طراحی سایت، WIX این جنبه اساسی روانشناسی انسانی را تغییر می دهد. میزبانی رایگان Wix شامل تمام ویژگی های لازم برای ایجاد سایت های قانع کننده بوده و تقریبا قابل تنظیم برای هر هدفی است. ویرایشگر کشیدن و رها کردن و قالب های حرفه ای توسعه یافته WIX، نقطه شروعی کامل برای فرآیند طراحی وب سایت شما خواهد بود.از دیگر امکانات آن می توان به 500 مگابایت فضای ذخیره سازی، یک زیر دامنه Wix.com و محیط میزبانی امن و آسان اشاره نمود. اگر به دنبال قابلیت های بیشتری برای وب سایت خود هستید، طرح های پولی Wix از 5.00 دلار در هر ماه شروع می شود و شامل مجموعه ای از ویژگی های اضافی است.

بهترین سرویس میزبانی و طراحی وب سایت موبایل

تعداد افرادی که هر ساله معاملات خود را با استفاده از تلفن های همراه انجام می دهند، حدود 2 میلیارد است. این تعداد همچنین شامل تاجرانی است که سهمی از بازار را در اختیار دارند. برای ایجاد تجربه کاربری بهتر صاحبان وب سایت ها باید صفحات وب سایت خود را به صورت واکنش گرا و قابل نمایش در تمامی دستگاه ها طراحی نمایند. Bluehost یکی از بهترین سازندگان وب سایت های موبایل را ارائه می دهد که شامل امکانات زیر می باشد:

  • نام دامنه رایگان
  • استفاده از سایت ساز حرفه ای
  • استفاده از CDN استاندارد در همه برنامه ها
  • کسب اعتبارات تبلیغاتی رایگان
  • پشتیبانی آنلاین مشتریان

طراحی سایت موبایل 

قطعا طراحی وب سایت به صورت اختصاصی تفاوت زیادی با استفاده از قالب های آماده دارد اما شما می توانید در یکی از این برنامه های میزبانی ثبت نام کنید تا مشتریان شما بتوانند شما را به صورت آنلاین پیدا کنند.

ترجمه از hostingadvice


امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6


.
22:19

چرا باید از بهترین روش های سئو برای افزایش فروش فروشگاه اینترنتی خود استفاده کنیم؟

بر اساس آمارهایی که اخیرا به دست آمده است، درآمد تبلیغات در سال 2015 از 60 تا 30 میلیارد دلار برای گوگل و 8 میلیارد دلار برای فیس بوک بوده است و به همین جهت گوگل و فیس بوک بزرگترین سهم بازار آگهی های دیجیتال را در اختیار دارند. این به این معنا است که بهینه سازی موتورهای جستجو، رشد فروشگاه های اینترنتی در سال 2017 و فراتر از آن را تعیین خواهد نمود.

گزارش هایی که از Selz جمع آوری شده است نشان دهنده این است که 44 درصد از فروشندگان محصولات آنلاین کار خود را با موتور های جستجو آغاز می کنند. بنابراین، نادیده گرفتن سئو فروشگاه اینترنتی باعث مرگ تدریجی کسب و کار های آنلاین خواهد شد. فراموش نکنید، بهینه سازی فروشگاه اینترنتی برای موتورهای جستجو مانند Bing یا Google کمی پیچیده اما قابل دستیابی می باشد.

فروشگاه اینترنتی 

معمولا، سئو وب سایت های فروشگاهی کار بررسی سایت شما را برای خزنده های گوگل آسان تر کرده و از این طریق می توانید کلمات کلیدی مد نظر خود را در صفحات اول موتور های جستجو به نمایش در بیاورید. اما عواملی وجود دارند که توجه به آن ها می تواند فروش محصولات آنلاین شما را چند برابر کند که در ادامه به آن ها می پردازیم:

در صفحات محصولات خود از عناوین منحصر به فرد استفاده نمایید.

یک اشتباه بزرگ در میان فروشگاه های اینترنتی، استفاده از عناوین تکراری است. برای جلب توجه بیشتر موتور های جستجو برچسب های هر صفحه باید منحصرد به فرد ایجاد گردد.

استفاده از ریدایرکت 301 برای تغییر مسیر URL های منقضی شده

استفاده از ریدایرکت 301 برای تغییر مسیر صفحاتی که منقضی شده است به صفحه ای دیگر بسیار مفید می باشد. این مورد برای سئو فروشگاه اینترنتی بسیار مهم است زیرا شما می توانید از این طریق صفحاتی که محتوای قدیمی داشته اند و اکنون آدرس اینترنتی از آن ها وجود ندارد را به دیگر صفحات رجوع دهید و موتور های جستجو برای بررسی سایت به صفحه جایگزین مراجعه نمایند. با تغییر مسیر 301، تمام ویژگی های صفحه هدایت شده، از قبیل پیج رنک، قدرت دامنه، مقدار ترافیک، موز رنک و غیره، به صفحه جایگزین شده منتقل می شود. در حقیقت این مورد کمک می کند تا صفحه قدیمی را از فهرست موتورهای جستجو حذف کنید و آن را با یک جای جدید جایگزین کنید.

سئو و بهینه سازی صفحات دسته بندی با کلمات کلیدی منحصر به فرد

صفحات دسته بندی محصولات به مراتب اهمیت بیشتری از پست ها و صفحات دیگر دارند. این صفحات باید طوری سئو شوند که به عنوان برترین نتایج موتور های جستجو ظاهر گردند. به عنوان مثال یک فروشگاه اینترنتی که در زمینه فروش ساعت های لوکس فعالیت دارد، نباید هر صفحه از محصولات خود را برای کلمه کلیدی "ساعت های لوکس" بهینه سازی کند، بلکه همه این صفحات برای کلمه کلیدی "ساعت های لوکس" رقابت خواهند کرد. در واقع، شما باید صفحات و پست های خاص خود را برای مارک ها و مدل های مختلف خود بهینه سازی کنید و همه آن ها را به صفحات دسته بندی "ساعت های لوکس" لینک دهید. به این ترتیب، صفحه دسته بندی برای "ساعت های لوکس" رتبه بندی می شود در حالی که صفحات محصول می توانند شرایط خاصی را رتبه بندی کنند.این باعث می شود که صفحات دسته بندی از رقابت صفحات محصول برای یک کلمه کلیدی جلوگیری کنند.

طراحی فروشگاه اینترنتی ریسپانسیو

طراحی فروشگاه اینترنتی به صورت ریسپانسیو از جمله عواملی است که امروزه موتور های جستجو اهمیت زیادی برای آن ها قائل هستند. از زمانی که گوگل شروع به نمایش نسخه های موبایل وب سایت ها نمود اطلاعات مربوط به سایت تلفن همراه شما (محتویات، سرعت صفحه، داده های ساختاری، متا تگ ها، و غیره) مانند نسخه دسکتاپ برای تعیین رتبه بندی موتورهای جستجوی گوگل استفاده می شود. 

برای اطمینان از اینکه وب سایت شما از نظر گوگل ریسپانسیو و دوستانه است، باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

  • وب سایت شما باید از نرم افزارهایی مانند فلش، که در دستگاه های تلفن همراه رایج نیست، اجتناب کند.
  • متن مورد استفاده توسط وب سایت شما باید بدون بزرگ نمایی قابل خواندن باشد.
  • محتوای وب سایت شما باید روی صفحه نمایش داده شود تا اطمینان حاصل شود که کاربران مجبور نیستند برای خواندن به صورت افقی اسکرول یا زوم انجام بدهند.
  • در نهایت، لینک های وب سایت شما باید طوری قرار داده شوند که بتوان به راحتی بر روی آن ها کلیک کرد.

بینگ نیز مانند گوگل به وب سایت هایی که ریسپانسیو و موبایل پسند هستند پاداش می دهد.

استفاده از Schema برای اضافه کردن جملات مهم به صفحات محصولات

استفاده از Schema باعث افزایش دید محصولات فروشگاه اینترنتی شما خواهد شد و جزئیات بیشتری را برای مشتریان فرآهم می آورد تا از طریق نتایج موتور های جستجو کلیک کرده و در نهایت درآمد بیشتری را در اختیار شما قرار دهد. Schema، موتورهای جستجو را قادر می سازد تا اطلاعات محصولات را درک کنند و اطلاعات مربوط به محصول را در نتایج نمایش دهند و CTR های صفحه محصول را افزایش دهد.

بهینه سازی پرمالینک (Permalink) و ساختار صفحات محصولات فروشگاه اینترنتی

پرمالینک URL ثابت یک صفحه از سایت است و در هر پست یا صفحه دیگری از وبسایت استفاده می گردد. موتور های جستجو به طور مداوم در حال پیمایش پرمالینک ها برای بررسی محتوا وب سایت فروشگاهی شما هستند و استفاده از پرمالینک ها برای از این جهت امر ضروری تلقی می شود. به عنوان مثال در یک فروشگاه اینترنتی بزرگ پرمالینک های باید به صورت زیر ایجاد شوند:

صفحه دسته بندی محصول: https://www.webstore.com/category
صفحه زیر دسته های محصول: https://www.webstore.com/category/sub-category
صفحه محصول: https://www.webstore.com/category-sub-category/product-name

یک ساختار ناوبری بد می تواند به تجربه کاربری سایت فروشگاهی شما آسیب برساند، منجر به افزایش نرخ پرش بازدیدکنندگان بشود و در نهایت رتبه بندی پایین تر سایت شما را در پی داشته باشد.

هنگام ساخت و یا تغییر ساختار سایت خود، سؤال های زیر را بپرسید:

  • چه صفحاتی بیشترین ترافیک را دریافت می کنند؟
  • بازدیدکنندگان برای بازدید از وب سایت شما از چه کلمات کلیدی استفاده کرده اند؟
    به یاد داشته باشید، موتورهای جستجو نمی توانند درک کنند و یا خودشان ناوبری سایت شما را پیدا کنند.

سئو سایت فروشگاهی 


امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6


.
18:55

اهمیت طراحی فروشگاه اینترنتی از آن جایی سرچشمه می گیرد که می تواند کسب و کار شما را در مقابل رقبایتان متمایز کرده و گستره فعالیت و فروش محصولات شما را به فضایی نامحدود برساند. شما می توانید با استفاده از یک فروشگاه اینترنتی آنلاین بسیاری از محصولات و خدمات شرکت خود را به صورت اینترنتی و آنلاین در اختیار مشتریان خود قرار بدهید. استفاده از درگاه های پرداخت امن در این مدل فروشگاه ها بسیار حائز اهمیت می باشد و می تواند تاثیر زیادی در جلب اعتماد مشتریان و بازدید کنندگان به وب سایت فروشگاهی شما داشته باشد. شرکت نوپرداز با بهره گیری از به روز ترین تکنولوژی های طراحی فروشگاه اینترنتی آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم می باشد. متخصصان شرکت نوپرداز آماده ارائه خدمات طراحی فروشگاه اینترنتی و مشاوره رایگان در این زمینه به مشتریان عزیز می باشند.

امروزه فروشگاه های اینترنتی زیادی در سراسر کشور مشغول فعالیت می باشند که از معروف ترین آن ها می توان به دیجی کالا و بامیلو اشاره کرد، البته شما برای شروع حتما نباید یک فروشگاه اینترنتی بزرگ راه اندازی کنید و ایجاد یک فروشگاه متوسط با امکاناتی خوب می تواند گامی موثر در موفقیت شغلی شما محسوب گردد. فروشگاه های اینترنتی آمازون، علی بابا، ebay ،asos و walmart از جمله معروف ترین فروشگاه های اینترنتی دنیا می باشند که هر یک دارای مشخصات منحصر به فردی می باشند. برای طراحی فروشگاه های اینترنتی باید به یک سری قوانین و اصول توجه داشت که در ادامه این مطلب ذکر شده اند. اما دلیل موفقیت برخی فروشگاه های اینترنتی برتر دنیا چیست؟ این فروشگاه ها چگونه اینقدر معروف شده اند؟ رعایت چه نکاتی سبب موفقیت شما در این زمینه خواهد شد؟

بررسی نکات مهم طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی فروشگاه اینترنتی مناسب و کاربر پسند در کنار رعایت اصول سئو و موتورهای جستجو و همچنین طراحی قالب رسپانسیو یا واکنش گرا و استفاده از تکنولوژی های جدید از جمله html5 - php - angular - ajax و عدم وابستگی به سیستم های آماده با امنیت بالا و دریافت گزارش از تمام حملات از طرف ربات ها و هکر ها با حجم بسیار کم کد نویسی را در نرم افزار فروشگاه اینترنتی شرکت نوپرداز تجربه نمایید. مبحث ریسپانسیو بودن صفحات سایت شما از این جهت که وب سایت شما در تمامی دستگاه های تلفن همراه به صورتی مناسب به نمایش در آید، از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. طبق تحقیقات به عمل آماده روز به روز بر شمار افرادی که از طریق تلفن های همراه به وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی آنلاین مراجعه می نمایند، افزوده می شود. پس بهتر است برای اخذ تصمیمی مناسب با افرادی حرفه ای در زمینه طراحی فروشگاه های اینترنتی مشورت نمایید.

استفاده از به روز ترین تکنولوژی روز جهان و استفاده از طرح گرافیکی و رابط های کاربری مناسب از جمله خدمات شرکت طراحی وب سایت و فروشگاه اینترنتی نوپرداز می باشد. توجه داشته باشید که توجه به ظاهر و دیزاین فروشگاه اینترنتی شما عامل مهمی است که می تواند بسیاری از بازدید کنندگان را به کاربران فروشگاه اینترنتی شما تبدیل نماید یا برعکس بسیاری از کاربران را نیز از وب سایت شما گریزان نماید. دریافت مشاوره از شرکت های متخصص در زمینه طراحی فروشگاه های اینترنتی از جمله مهم ترین نکاتی است که شما بایستی به آن ها توجه ویژه ای داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با متخصصان شرکت نوپرداز در ارتباط باشید. 

در ادامه به بررسی مزیت های طراحی فروشگاه های اینترنتی و برخی ویژگی ها و تفاوت های ما بین آن ها خواهیم پرداخت:

مزیت های طراحی فروشگاه اینترنتی

  • توسعه کسب و کار شما به فضای نامحدود اینترنت
  • دسترسی 24 ساعته مشتریان به محصولات فروشگاه اینترنتی
  • کاهش چشم گیر هزینه های مربوط به تبلیغات و بازاریابی
  • دسترسی به بازار جهانی از طریق دنیای اینترنت
  • ارتباط مستقیم و آنلاین با مشتریان
  • افزایش اعتبار کسب و کار اینترنتی شما
  • حذف رقبای سنتی و بدور از دنیای اینترنت
  • افزایش بازدید کنندگان از محصولات موجود در فروشگاه با استفاده از خدمات اختصاصی سئو
  • سبقت گرفتن از رقبای خورده فروش و برندیگ فروشگاه اینترنتی خودتان
  • افزایش قدرت خرید مشتریان و امکان مشاهده و مقایسه محصولات فروشگاه با یکدیگر

ویژگی برنامه فروشگاه اینترنتی

  • برقراری ارتباط تجاری با مشتریان و افزایش فروش و جلب رضایت آنان
  • ارائه اطلاعات دقیق از وضعیت فروش محصولات و میزان سودآوری
  • متناسب سازی فروش و اعطای تخفیف برای مشتریان
  • استفاده از بهترین روش های ارسال کالا
  • انبار داری و مدیریت انبارها، محاسبه هزینه ها و موجودی کالا
  • پشتیبانی شبانه روزی شرکت نوپرداز به صاحبان فروشگاه اینترنتی
  • آگاه نمودن مشتریان از کالا و خدمات تازه فروشگاه
  • طراحی قسمت نظرات و پیشنهادات مشتریان
  • ایجاد امکانات تخصصی سئو و بهینه سازی فروشگاه های اینترنتی 
  • دسته بندی محصولات و ایجاد منو ناوبری مناسب 
  • طراحی سبد خرید با امکانات کامل
  • رعایت مهم ترین و پیشرفته ترین اصول سئو و بهینه سازی فروشگاه های اینترنتی
  • طراحی قالب ویژه برای کسب و کار ها مختلف

سئو وب سایت های فروشگاه اینترنتی 

تا به امروز بسیاری از صاحبان کسب و کار ها فکر می کردند به دلیل این که بسیاری از صفحات وب سایت های فروشگاه های اینترنتی دارای محتوای ثابتی بوده و نمی توان در زمینه سئو آن ها فعالیتی داشت، این گونه وب سایت ها در زمینه سئو نمی توانند پیشرفتی داشته باشند اما حقیقت چیز دیگری را ثابت کرده است. فروشگاه های اینترنتی نیاز به یک استراتژی خاص در زمینه سئو هستند، زیرا سئو این گونه وب سایت ها به مراتب می تواند سخت تر باشد. استفاده از متخصصین سئو یکی از رمز های موفقیت در این زمینه هست. آن ها می توانند با خلاقیت و تجربه خود فروشگاه شما در بین سایر رقبای اینترنتی شما در جایگاه بالاتری قرار دهند. آپدیت کردن توضیحات و مشخصات محصولات، ایجاد وبلاگ و همچنین طراحی صفحه پیشنهادات و پرسش و پاسخ های مشتریان از جمله راه کار های مهم سئو در فروشگاه های اینترنتی می باشد. در نتیجه با استفاده از سئو و بهینه سازی فروشگاه اینترنتی خود می توانید بهترین راه تبلیغات محصولات خود را ایجاد نمایید.

قالب فروشگاه های اینترنتی

یکی مهم ترین قسمت های طراحی فروشگاه های اینترنتی، طراحی قالب آن می باشد. توجه کردن به مباحث رابط کاربری و تجربه کاری در هنگام طراحی قالب ها باعث می شود بازدید کنندگان فروشگاه شما دچار سردر گمی نشوند و بتوانند به راحتی به صفحات مد نظر خود دست یابند. امروزه سایت های زیادی هستند که حتی بسیاری از قالب ها را به صورت رایگان به بازدید کنندگان خود ارائه می دهند اما باید به این نکته توجه داشته باشید که قالب فروشگاه ها بسته نوع کسب و کار شما با یکدیگر متفاوت هستند. شما باید پس از مشاهده یک نمونه دمو گرافیکی از فروشگاه اینترنتی خود و انجام تحلیل و بررسی های لازم سفارش تهیه آن را به شرکت مورد نظرتان ارائه دهید. وب سایت هایی مانند themeforest از جمله مهم ترین سایت های ارائه دهنده انواع قالب های فروشگاهی می باشند، البته اغلب قالب های موجود در این سایت رایگان نیستند. پیشنهاد ما نیز طراحی قالب اختصاصی و بر اساس معیار های برنامه ریزی شده می باشد که قطعا پاسخ بهتری به نیاز های کاربران وب سایت فروشگاهی شما خواهد داد.

ویژگی برترین فروشگاه های اینترنتی دنیا

امروزه شاهد درآمد بسیار زیاد فروشگاه های اینترنتی در سطح دنیا هستیم. این در حالی است که علارقم فروش نجومی فروشگاه های بزرگ دنیا مانند آمازون بسیاری از کارشناسان پیش بینی کرده اند که هنوز فروشگاه های اینترنتی به اوج فروش خود نرسیده اند و سال 2018 را نقطه اوج فروش آن ها می دانند. اما مهم ترین سوالی که این جا مطرح می شود این است که رمز موفقیت فروشگاه های اینترنتی چسیت؟ چه چیزی سبب شده تا برخی فروشگاه ها راه درست موفقیت را پیدا کنند و برخی دیگر نیز به هیچ نتیجه ای نرسند؟

در پاسخ این سوال باید گفت که عوامل زیادی در این امر دخیل هستند اما مهم ترین آن ها در زیر آمده است:

  • طراحی فروشگاه اینترنتی به صورت اصولی و درست
  • انجام تبلیغات و توجه به مباحث سئو و بهینه سازی سایت
  • احترام به مشتریان و کسب رضایت آنان ( مهم ترین عامل )
  • تلاش و استمرار ورزیدن در راستای موفقیت فروشگاه اینترنتی
  • ارائه خدمات و پشتیبانی رایگان به مشتریان 
  • بهره گیری از مدیرانی انتقاد پذیر و دارای خلاقیت بالا
  • استفاده از طرح کسب و کار مناسب 

تفاوت فروشگاه های اینترنتی آماده و اختصاصی چیست؟

فروشگاه های اینترنتی آماده با استفاده از نرم افزار های فروشگاه ساز مانند woocommerce قابل پیاده سازی هستند و شامل یک سری ابزارها و پلاگین ها می باشند که شما با استفاده از آن ها می توانید صاحب یک فروشگاه اینترنتی باشید. طراحی این مدل فروشگاه های اینترنتی  از نظر قیمت نیز هزینه زیادی را برای شما ایجاد نخواهد کرد. اما اگر با استفاده از این فروشگاه ها می توان صاحب یک فروشگاه آنلاین شد، چرا اغلب شرکت ها هزینه های بیشتری را صرف طراحی فروشگاه های آنلاین اختصاصی می کنند؟ آیا استفاده از یک فروشگاه اینترنتی آماده شما را به هدفتان می رساند؟ طراحی فروشگاه های اختصاصی مزیت بیشتری نسبت به فروشگاه های آماده دارد؟ در چه مواردی بهتر است از فروشگاه های اینترنتی آماده استفاده کنیم؟

پاسخ این سوال این است که علاوه بر وجود مشکلات امنیتی مختلف برای این برنامه ها، اغلب این فروشگاه های آماده امکانات محدودی را در اختیار کاربران خود قرار می دهند و کاربران مجبور می شوند برای استفاده از این امکانات هزینه های بالایی را بپردازند. همچین سفارشی نمودن این ابزار ها نیز هزینه های سنگینی را در پی خواهد داشت. پیشنهاد ما به شما این است که اگر قصد دارید یک فعالیت جدی را در زمینه کسب و کار های اینترنتی انجام دهید، حتما از فروشگاه های اینترنتی اختصاصی با قابلیت پشتیبانی آنلاین استفاده نمایید. به خاطر داشته داشته باشید طراحی یک فروشگاه اینترنتی کار آسانی است، اما موفقیت یک فروشگاه اینترنتی نیاز به استفاده از اصول درست و تلاش کافی دارد. پس برای دست یابی به اهداف کسب و کار اینترنتی شما توصیه می کنیم که فروشگاه اینترنتی مد نظر خود را به صورت اختصاصی طراحی نمایید تا در ادامه کار به مشکلات بر نخورید.

آیا این همه تلاش ارزشش را دارد؟

یک پاسخ ساده وجود دارد: بله فروشگاه شما مانند یک جوانه است؛ شما باید از آن مراقبت کنید، آن را آب بدهید و آن را تغذیه کنید. یک روزی کار سخت شما به درخت شکوفایی می انجامد که میوه ها را به طور منظم تحویل می دهد!


امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6


.
17:43

امروزه مردم در دنیای اینترنت اطلاعات مورد نظر خود را جستجو می کنند و به همین خاطر نیز شرکت شما نیاز به طراحی سایت دارد. بسیاری از کاربران قبل از خرید یک محصول ابتدا در وب سایت های مختلف آن را جستجو می کنند. بنابراین کسب و کار شما نیاز به طراحی وب سایتی دارد که در صفحات اول موتور های جستجو رتبه بندی شود. وب سایت ها نشان دهنده حضور آنلاین شرکت ها هستند و میزان احترام مشتریان به آن ها را نیز تعیین می کنند.

سئو سایت 

نتایج جستجو

طراحی وب سایت بسیار مهم است، اما چیزی که برای شما بیشترین سود را خواهد داشت این است که زمانی که افراد به جستجو می پردازند وب سایت شما به عنوان اولین نتایج جستجو به آن ها معرفی شود. به همین دلیل است که شما باید کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود را طوری توسط موتور های جستجو رتبه بندی کنید که در اولین نتایج جستجو ها قرار بگیرند. به همین جهت باید از قوانین سئو و بهینه سازی سایت پیروی نمایید.

ارزش سئو چیست

طراحی وب سایت و سئو به نوعی با هم کار می کنند. برای صاحبان کسب و کار مختلف مطلع شدن از اهمیت سئو در طراحی وب سایت و ارزش های تبلیغاتی آن، بسیار سودمند خواهد بود. طراحی وب سایت با رعایت اصول سئو و بهینه سازی به احتمال زیاد سبب افزایش ترافیک وب سایت شما خواهد شد. هر چقدر هم که یک وب سایت جذاب و خیره کننده باشد، اگر موتور های جستجو به خوبی آن ها را در نتایج به کاربران نشان ندهند، در حقیقت تعداد زیادی از بازدید کنندگان و احتمالا مشتریان جدید شما از دست خواهند رفت.

محتوا، کلمات کلیدی و لینک ها

محتوا صفحات وب سایت شما برای موفقیت در زمینه سئو بسیار ضروری است. به همین جهت در طی روال طراحی سایت بهتر است که طراح سایت از کسب و کار شما اطلاعات کافی را داشته باشد. این باعث می شود که لیستی از کلمات کلیدی مهم برای سایت شما در همان مراحل ابتدایی توسعه سایت توسط موتور های جستجو رتبه بندی شوند. اضافه کردن کلمات کلیدی به محتوا در هنگام طراحی صفحات وب سبب کاهش هدر رفتن زمان شما برای تغییر محتوا وب سایتتان خواهد شد.

ساخت لینک های معتبر از وب سایت های قدرتمند به وب سایت شما کمک می کند تا بتواند رتبه بهتری را از موتور های جستجو دریافت نماید. سئو یکی از مفاهیم بسیار مهم در طراحی وب سایت است و اگر سایتی با رعایت اصول سئو طراحی شود پس از مدتی کوتاه رتبه خوبی را از موتور های جستجو کسب نموده و مخاطبان زیادی به سمت وب سایت شما خواهند آمد.

مشخصات وب سایت هایی که موتور های جستجو آن ها را دوست دارند چیست؟

  • بهینه سازی موتور های جستجو طیف وسیعی از موارد شامل محتوا، کلمات کلیدی و برچسب های عنوان را شامل می شوند. اگر شما برای پیاده سازی سئو وب سایت خود از اطلاعات کافی برخوردار نیستید، می توانید با یک شرکت طراحی سایت حرفه ای مشورت کنید.
  • موتورهای جستجو نیاز به محتوای مرتبط و اصلی همراه با عناصر بصری مناسب مانند فیلم ها و تصاویر دارند. موتورهای جستجو در پهنای باند بسیار زیاد سرمایه گذاری می کنند و سایت هایی که از طریق آن ها جستجو می شوند نیاز به منابعی کمتری دارند.
  • طراحان وب سایت، سایت های سازگار با سئو را ایجاد می کنند که می تواند توسط موتورهای جستجو سریع تر و آسان تر نشان داده شود. ناوبری مناسب سایت یکی از عواملی است که در بهینه سازی موتورهای جستجو اهمیت دارد. به خاطر داشته باشید که هدف موتورهای جستجو، افزایش قابلیت استفاده از وب است.
  • اطمینان حاصل کنید که سئو از همان اول به روند طراحی وب شما وابسته است. پس از گذشتن زمان قابل توجهی از طراحی سایت شما، اطمینان حاصل کنید که بازدید افراد از طریق موتور های جستجو از وبسایت شما مناسب بوده است. (استفاده از ابزار های سئو مانند ابزار گوگل وب مستر در این زمینه به شما اطلاعات مفیدی را ارائه می دهد.)

طراحی بصری و رتبه بندی

طراحان وب خوب از اهمیت طراحی سایت های جذاب برای جستجوگرها مطلع هستند. سئو شما را قادر می سازد تا رتبه بندی بهتری برای سایت خود داشته باشید. هنگامی که کاربران محصولی را جستجو می کنند که در وب سایت شما موجود است، به محض تایپ کلمات کلیدی، می توانند آن را ببینند. برای شما مهم است که ترافیک بیشتری در وب سایت خود داشته باشید، زیرا افرادی که از سایت شما بازدید می کنند ممکن است به مشتریان شما تبدیل شوند.

اهمیت سئو 

طراحی کلی

طراحی صفحه اصلی شما مهم است زیرا اولین تصور از وب سایت و کسب و کار شما است که بازدید کنندگان شما دریافت می کنند. طراحی خوب باید تاثیری مثبت در ذهن بازدید کنندگان داشته باشد. همیشه ایده ای خوب است که در آن یک صفحه اصلی تمیز و بدون هیچ مشکلی داشته باشید که بازدیدکنندگان به محض ورود، سایت شما را ترک نکنند. 

جنبه های دیگر طراحی سایت مانند اندازه تصاویر، ناوبری، کاربر و موتورهای جستجوگر، رنگ ها، و طراحی کلی را در نظر بگیرید. امروزه طراحی واکنش گرا یک مفهوم محبوب است، زیرا طراحی برای دستگاه های مختلف را نیز شامل می شود.

ترجمه از سایت ducttapemarketing


امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6


.
19:15
کلیه حقوق این سایت ، متعلق به طراحی سایت | سئو | طراحی فروشگاه می باشد و استفاده از مطالب با ذکر نام منبع بلامانع است .
طراح : بلاگ مهر