X
تبلیغات
طراحی سایت | سئو | طراحی فروشگاه

استفاده از نمونه کار های آنلاین در صفحات وب سایت شما می تواند به شما در جذب مشتریان بیشتر کمک کند و یک ابزار تبلیغاتی ارزشمند محسوب می گردد. صرف نظر از این که شما در حال ایجاد نمونه کارهای طراحی گرافیک یا نمونه کار طراحی وب سایت، هستید، در هر دو مورد اصول مشابهی استفاده می شود، که در ادامه به آن ها می پردازیم. اما در ابتدا سوالاتی وجود دارند که باید به آن ها توجه داشت:

  • چه آیتم هایی در نمونه کار های شما وجود دارند؟
  • روش های توصیف هر مورد از نمونه کارها چگونه است؟
  • آیا در طراحی سایت خود از پلتفرم های انعطاف پذیر و مفید استفاده می کنید؟
  • راه های بهینه سازی نمونه کارها برای بینندگان چیست؟
  • تاکتیک های شما برای ترویج کار چیست؟

شناسایی و اشتراک گذاشتن نمونه کارها

معمولا هنگامی که صحبت از انتخاب مواردی به عنوان نمونه کار می شود، کیفیت حرف اول را می زند. نمونه کارها نباید یک مخزن دیجیتالی از فایل های PSD روی هارد دیسک شما باشد بلکه یک نمایشگاه عمومی از بهترین چیز های شماست.

سعی کنید از نمونه کار های متفاوت در وب سایت خود استفاده کنید، به عنوان مثال به جای نمایش پنج وب سایت که برای پنج شرکت مختلف در زمینه محصولات ورزشی طراحی کرده اید، در وب سایت خود نمونه کار هایی که برای یک بانک یا مرکز تبلیغات یا یک سازمان غیر انتفاعی طراحی کرده اید، قرار دهید. تعادل کيفی و تنوع نمونه کار ها، تعداد کارفرمایان يا مشتريان احتمالی شما را نشان می دهند و موارد زیر را برای شما به دنبال دارد:

  • نشان دهنده استعداد و توانایی ایجاد طرح های زیبا توسط شما است
  • قرار گرفتن در معرض انواع رسانه های بازاریابی و تبلیغاتی

داستان هر نمونه کار را بگویید

نمونه کار طراحی سایت 

نمایش دادن بهترین تصاویر و طراحی های شما با تصاویر و اسکرین شات ها ختم نخواهند شد. شما باید آن چه در طرح های خود به دست آورده اید به بینندگان نمایش دهید. تصور کنید شما صاحب یک هتل هستید که به دنبال یک طراح وب با تجربه در صنعت هتل داری است. با مراجعه به وب سایت های مختلف و مشاهده نمونه کار ها قطعا نمونه کار هایی که به صنعت کاری شما نزدیک تر باشد، نظر شما را بیشتر جلب خواهد کرد.

طراح در کنار هر تصویر باید نمونه کارها، اهداف مشتری و نحوه طراحی آن ها را نیز توضیح دهد. علاوه بر این، یک خلاصه دقیق از نتایج هر پروژه را در وب سایت قرار دهید. 

یک درس! فقط قرار دادن تصاویر نمونه کار ها در وب سایت کافی نیست بلکه شما باید داستان خود را در پشت طرح های خود به مخاطبان خود بگویید. شما مجبور نیستید هر مورد نمونه کارها را به مطالعه موردی تبدیل کنید، اما همیشه باید بیننده را از هدف طراحی و آنچه که برای سازمان مورد استفاده قرار گرفته است، مطلع نمایید. اطمینان حاصل کنید که هر داستان شامل موارد زیر است:

  • نقش شما: آیا کل پروژه را مدیریت کردید یا به عنوان بخشی از یک تیم بزرگ کار می کردید؟ به بینندگان اجازه دهید از سابقه کاری شما مطلع شوند.
  • عملکرد شما: به مشتریان خود بگویید که چگونه به طرحی که در وب سایت شما می بینند رسیده اید. این برای آن ها مشخص می کند که نحوه کار شما با مشتریان چگونه است.
  • معیارهای موفقیت: موفقیت طراحی خود را با چه معیاری اندازه گیری می کنید؟ این  می تواند تعیین کننده این باشد که آیا مشتری از کار با شما راضی خواهد بود یا خیر!

انتخاب پلتفرم مناسب

پلتفرم سایت 

گام بعدی انتخاب یک پلت فرم وب است که جستجو نمونه کار های شما را راحت و لذت بخش می کند. انتخاب پلتفرم شما به مهارت فنی شما بستگی دارد. به طور کلی، سیستم عامل هایی که انعطاف پذیری قابل توجهی در قالب بندی دارند ممکن است نیاز به برخی از دانش های فنی مانند برنامه نویسی HTML و CSS داشته باشند. شما می توانید از پلتفرم هایی که دارای ابزار هایی برای طراحی سایت هستند مانند ورد پرس هم استفاده کنید اما باید توجه داشته باشید که استفاده از این پلتفرم ها به این معنی است که شما کمترین آزادی برای تغییر در نحوه نمایش محصول خود را خواهید داشت.

اگر شما یک طراح گرافیک هستید یا در صنعتی فعالیت دارید که در آن تجربه برنامه نویسی وجود نداشته است، ممکن است یک پلتفرم را بدون نیاز به برنامه نویسی ترجیح بدهید، اما توجه داشته باشید طراحی قالب های اختصاصی به مراتب به خواسته های شما نزدیک تر خواهند بود.

وب سایت خود را بهینه سازی کنید

بهینه سازی سایت 

حتی ارزان ترین و جذاب ترین نمونه کار ها بدون بهینه سازی و انجام اصلاحات ضعیف و ناتوان خواهند بود. با بهینه سازی تصاویر خود و آسان نمودن تماس مخاطبان با شما، می توانید بازدید کنندگان و مشتریان بیشتری را جذب نمایید.

برای بارگذاری تصاویر در وب سایت بایستی به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • تغییر اندازه تصاویر قبل از آپلود آنها به وب: تغییر اندازه تصاویر باید مناسب با قالبی باشد در صفحه وب سایت خود از آن استفاده می کنید. به عنوان مثال افراد به مجبور به بارگذاری چندین هزار پیکسل فقط برای مشاهده یک تصویر بند انگشتی نکنید.
  • عکس ها را فشرده کنید: حتی اگر شما فقط از فایل های jpg و png استفاده می کنید، معمولا می توانید اندازه فایل را بدون تغییر ابعاد تصویر و با همان کیفیت کاهش دهید. به TinyJPG سر بزنید و تصاویر خود را فشرده کنید.

ترویج کار شما

ترویج کار شما نکته کلیدی برای به حداکثر رساندن ارزش تلاش های شما در مراحل قبلی است. یک نمونه کار برای شما ارزشی نخواهد داشت اگر کسی به آن نگاه نکند. یکی از راه های تبلیغ ترویج کار شما این است که عضو انجمن های طراحی آنلاین شوید و دستاوردهای خود را با دیگر طراحان به اشتراک بگذارید. این جوامع به شما امکان می دهند که کارتان را منتشر کنید و نظرات دیگران را دریافت کنید. این یک راه عالی برای ارتباط است و تفسیر دیگران می تواند به بهبود کار شما کمک کند. حداقل باید کار خود را با یکی از سه انجمن طراحی به اشتراک بگذارید که هر کدام چند هزار و یا چند میلیون کاربر را دارند. مهم ترین این انجمن ها عبارتند از : Dribbble ،Behance و DeviantArt.

نتیجه گیری

همان طور که نمونه کارهای طراحی آنلاین خود را ایجاد می کنید، مهم است که به یاد داشته باشید که چه چیزی نمونه کار است و این جا یک موزه برای تمام پروژه های گذشته شما نیست. همچنین این یک طرح کلی است که در آن شما در معرض ایده های جدید قرار می گیرید. این یک ابزار است که شما از آن برای کسب درآمد استفاده می کنید.

برای افراد و سازمان هایی که به دنبال استعداد طراحی هستند، نمونه کارهای آنلاین شما ثابت می کند که شما یک حرفه ای هستید و قادر به ایجاد طرح های زیبا هستید که به مشتریان کمک می کند تا به اهداف کسب و کار خود برسند.


امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6


.
11:26

با توجه به پیشرفت روز افزون اینترنت در کشورمان شاهد گسترش طراحی وب سایت ها و اپلیکیشن های موبایل مختلف هستیم. طراحی سایت در استان تهران به دلیل وجود کسب و کار های وابسته به دنیای اینترنت از ملزومات اغلب کسب و کار ها به حساب می آید. در ادامه به معرفی استان تهران و شغل طراحی سایت تهران می پردازیم.

معرفی تهران

پیشینه شکوفایی تهران به سال ۱۷۸۸ میلادی بر می گردد. زمانی که آقامحمدخان قاجار آن را به عنوان پایتخت انتخاب کرد. در زمان رضاشاه پهلوی سریع تر گسترش یافت و افراد زیادی را از استان‌های  اطرافش به خود جذب کرد. ساکنان اصلی تهران، گروه‌های فارسی‌زبان بودند، اکنون اقوام مختلفی در این شهر ساکن اند. اکثر مردم در این شهر، زبان فارسی با لهجه تهرانی دارند. دیگر گروه‌های ساکن در تهران عبارتند از کرد، لر، آذربایجانی، گیلک،  مازندرانی، ارمنی و عرب. تراکم جمعیت در تهران بین ده‌ هزار و هفتصد تا بیش از یازده هزار نفر در هر کیلومتر مربع می باشد که بر اساس آمار، بیستمین شهر پرتراکم جهان است.

شهر تهران در شمال ایران، در کوهپایه‌های جنوبی رشته‌کوه البرز در حد فاصل طول جغرافیایی ۵۱ درجه و ۲ دقیقهٔ شرقی تا ۵۱ درجه و ۳۶ دقیقهٔ شرقی، به طول تقریبی ۵۰ کیلومتر و عرض جغرافیایی ۳۵ درجه و ۳۴ دقیقهٔ شمالی تا ۳۵ درجه و ۵۰ دقیقهٔ شمالی به عرض تقریبی ۳۰ کیلومتر گسترده شده‌است. ارتفاع شهر در بلندترین نقاط شمال به حدود ۲۰۰۰ متر و در جنوبی‌ترین نقاط به ۱۰۵۰ متر از سطح دریا می‌رسد. تهران از شمال به نواحی کوهستانی، و از جنوب به نواحی کویری منتهی شده، در نتیجه در جنوب و شمال دارای آب و هوایی متفاوت است. نواحی شمالی آب و هوای سرد و خشک و نواحی جنوبی آب و هوای گرم و خشک دارند.

وضعیت اقتصادی استان تهران

تهران به عنوان مهم ترین شهر اقتصادی کشور محسوب می شود. قیمت زمین ها در برخی مناطق این استان بسیار بالا بوده و جزء گران قیمت ترین زمین های دنیا نیز به حساب می آید. تهران به دلیل این که پایتخت ایران است زودتر از شهر های دیگر با معماری مدرن جهان آشنا گردید و از این نظر نیز پیشرفت زیادی داشته است. در این استان کاخ های متعددی وجود دارند که اغلب آن ها در زمان قاجار و ناصرالدین شاه ساخته شده اند. در استان تهران شرکت های بزرگی در زمینه های مختلف در حال فعالیت هستند و زمینه کاری برای شاغلان در رشته های مختلف از جمله IT در این شهر بسیار مناسب می باشد.

توجه به کسب و کار های نوین و اینترنتی از جمله مهم ترین عواملی است که در استان تهران مورد توجه مردم قرار گرفته است. با توجه به این که روز به روز کسب و کار های فیزیکی در حال نابود شدن هستند و جای خود را به دنیای اینترنت می دهند که به همین دلیل شاهد رقابت سنگین تر وب سایت های مختلف خواهیم بود. 

اهمیت طراحی سایت استان تهران

با توجه به اینکه تهران پایتخت کشور ایران است، دارای جمعیت زیادی می باشد. مردم این شهر در زمینه های مختلفی مشغول کسب و کار هستند که استفاده از نرم افزار های فروشگاه اینترنتی و وب سایت اینترنتی می تواند به آن ها کمک بسیاری نماید. همچنین استفاده از اصول سئو و بهینه سازی از صرف کردن بسیاری از هزینه های سنگین تبلیغاتی برای شرکت ها جلوگیری خواهد کرد.
بسیاری از مردم قبل از مسافرت کردن به تهران قصد دارند از مراکز توریستی و تفریحی و مراکز خرید شهر تهران اطلاعاتی کسب کنند و یا می خواهند برای سکونت خود هتل یا سوئت رزرو کنند و یا قصد سفارش آنلاین غذا دارند؛ بنابراین طراحی وب سایت مناسب می تواند به آن ها کمک زیادی نماید. بسیاری از افراد با استفاده از وب سایت برای کسب و کار خود توانسته اند کار خود را گسترش دهند. هتل ها، مراکز اقامتی، مراکز آموزشی، مراکز توریستی و گردشگری و مراکز فروش از جمله مهم ترین مراکزی هستند که می توانند برای افزایش مشتریان خود از یک وب سایت اختصاصی بهره گیرند. این نکته را به خاطر داشته باشید که موفقیت وب سایت شما در گرو استفاده از تیمی متخصص و تلاش خواهد بود.

چرا طراحی سایت واکنش گرا؟

امروزه چیزی که کاملا مشخص است، استفاده بسیار بالای مردم از تلفن های هوشمند و تبلت ها می باشد. نتایج تحقیقات اخیر مشخص نموده است که اغلب مردم تمایل به استفاده از تلفن های همراه به جای کامپیوتر ها برای وب گردی و انجام کار های اینترنتی خود دارند. حال تصور کنید شما یک وب سایتی طراحی کرده اید که واکنش گرا نیست. چه روی خواهد داد؟ 

طبق بررسی های اخیر متخصصان مشخص شده است که سایت هایی که ریسپانسیو یا واکنش گرا نیستند و از رابط کاربری خوبی در این زمینه برخوردار نیستند در حدود نیمی از بازدید کنندگان خود را از دست داده اند که این موضوع به خوبی اهمیت بالای طراحی سایت های واکنش گرا را نشان می دهد.

شرکت طراحی سایت تهران

شهر تهران به واسطه این که پایتخت کشور محسوب می شود و اغلب سرمایه داران بزرگ کشور در این شهر در حال رفت و وامد هستند و همچنین از نظر تکنولوژی نیز نسبت به استان های دیگر پیشرفت بیشتری داشته، در آن زمینه سرمایه گزاری و کار برای بسیاری از شرکت های طراحی سایت و فروشگاه های اینترنتی فرآهم آمده است. توجه به سوابق کاری شرکت و بهره گیری از متخصصان در زمینه طراحی سایت از جمله موارد مهمی است که مشتریان بایستی به آن توجه داشته باشند. شرکت طراحی سایت نوپرداز با بهره بردن از کادری مجرب و حرفه ای آماده  ارائه خدمات ویژه و تخصصی در زمینه های طراحی وب سایت ، طراحی فروشگاه های اینترنتی، طراحی اپلیکیشن های موبایلی و سئو و بهینه سازی وب سایت توسط موتور های جستجو آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز در استان تهران می باشد.

تهران



امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6


.
10:04

کاربران عموما زمان استفاده از تلفن‌های هوشمند خود لذت می‌برند! چون خیلی از کارهای خود را از جمله چک کردن ایمیل، گشت و گذار در جوامع مجازی، خوندن کتاب، دیدن فیلم و گوش کردن موسیقی و خیلی کارهای دیگه رو میتونن با دستگاه کوچک خود انجام دهند. البته این چیزی هستش که کاربران بهش توجه میکنن، ولی توسعه دهندگان از دید دیگری به نرم‌افزارهای تلفن همراه نگاه می‌کنند ! یک سوالی که ممکن است برای توسعه دهندگان بوجود آید، توسعه نرم‌افزار بصورت Native یا Hybrid هستش!

بطور کل نرم‌افزارهای موبایل به سه دسته تقسیم می‌شوند: 
  1. Native App
  2. Web App
  3. Hybrid App

نرم‌افزار Native چیست؟

ساخت و توسعه نرم‌افزارهای Native به این معناست که برای برنامه نویسی و توسعه نرم‌افزار خود از زبان‌های اصلی سیستم عامل استفاده کنید. مثلا برای توسعه نرم‌افزار اندروید باید از زبان برنامه نویسی Java و برای توسعه نرم‌افزار آیفون باید از زبان برنامه نویسی Objective-C استفاده کنید. بزرگترین مزیت این حالت بازدهی (performance) بالای نرم‌افزار است، زمانی که شما برنامه خود را بصورت Native می‌نویسید کدهای شما به زبان ماشین کامپایل خواهند شد(Dalvik bytecode در اندروید) که همین موضوع باعث می‌شود شما حداکثر بازدهی ممکن از نرم‌افزار را داشته باشید. بازدهی بالا می‌تواند شامل افکت‌های انیمیشن، روان کار کردن بخش‌های مختلف برنامه، امکان استفاده از multi touch و خیلی موارد دیگه باشه که بدلیل دسترسی مستقیم به موقعیت‌های حافظه و سخت‌افزار گوشی اتفاق میفته.
توسعه نرم‌افزارهای Native آسان نیست!  چرا؟ چون باید برنامه‌ای که می‌خواهید بنویسید، برای هر platform بشکل مجزا بنویسید. با اینکه امروزه منابع زیادی برای یادگیری برنامه‌نویسی در اینترنت وجود دارند اما باز هم یادگیری برنامه‌نویسی بصورت Native شاید برای همه قابل فهم و انجام نباشه و همین موضوع کمی کار رو سخت میکنه. اگر شما بخواهید نرم‌افزار خود را برای پلتفرم‌های مختلف مانند اندروید، ios و یا ویندوز طراحی کنید باید کدی که می‌نویسید را به زبان برنامه‌نویسی هر کدام از پلتفرم‌ها مجددا بنویسید! شاید منطق و الگوریتم همگی یکی باشند اما مسلما SDK و APIهای که برای هرکدام استفاده می‌کنید متفاوت خواهند بود و از همه مهمتر باید وقت بیشتری برای کدنویسی آن بگذارید.

پس اگر می‌خواهید برنامه نویسی Native انجام دهید به خاطر داشته باشید برای هر Platfrom باید زبان برنامه‌نویسی آن را یاد بگیرید و مجددا کدهای برنامه خود را بنویسید.

مزایا

  • بدلیل کامپایل شدن برنامه دارای سرعت بالایی هستند
  • دسترسی به تمامی امکاناتی که سیستم عامل به برنامه‌نویس می‌دهد
  • پشتیبانی از APIهای مختلف

معایب

  • دوباره نویسی کدهای برنامه برای پلتفرم‌های مختلف
  • هزینه تمام شده بالا بدلیل زمان توسعه برنامه
 

نرم‌افزار Web چیست ؟

نرم‌افزارهای web در واقع نرم‌افزار نیستند! آنها وب‌سایتی هستند که بصورت Responsive طراحی شده‌اند و یا اینکه وب‌سایتی هستند که مخصوص موبایل پیاده‌سازی شده‌اند و کاربران می‌توانند توسط مرورگر دستگاه‌های خود آنها را بدرستی مشاهده کنند.  شاید بشه گفت این قبیل نرم‌افزارها  شبیه نرم‌افزار هستند، تا اینکه نرم‌افزار واقعی باشند.
این نرم‌افزارها با استفاده از HTML5 طراحی و توسعه داده می‌شوند، به همین دلیل باید حتما در مرورگر گوشی آنها را مشاهده کرد. برای دسترسی به این قبیل نرم‌افزارها کاربر باید مانند بازدید از یک وب‌سایت عمل کند، یعنی ابتدا مرورگر را باز کند، در بخش نوار آدرس، آدرس وب‌سایت یا وب‌اپلیکیشن را وارد کند و آنرا از طریق مرورگر مشاهده کند. امکان نصب نرم‌افزار بر روی گوشی وجود ندارد و کاربر فقط می‌تواند یک bookmark از آن آدرس را بر روی گوشی خود بسازد که در آینده دسترسی به آن سایت راحت‌تر باشد.   
با توجه به اینکه مرورگرهای مختلفی بر روی گوشی‌ها وجود دارد و کاربر شما از مرورگر مورد علاقه خود استفاده می‌کند، اگر نرم‌افزار را اصولی توسعه ندهید و یا برخی نکات در طراحی اپلیکیشن موبایل را در نظر نگیرید، ممکن است نرم‌افزار شما در برخی از مرورگرها دچار مشکل شود.
البته باید این رو هم گفت که Web Appها خیلی هم بد نیستند! چون کار شما رو به عنوان توسعه دهنده خیلی راحت میکنه! اگر شما در حال طراحی یک وب سایت با ساختار وب اپلیکیشن هستید کافیه موارد لازم برای دستگاه‌های موبایل و تبلت را در نظر بگیرید و نرم‌افزار خود را تولید کنید، بدین شکل شما یکبار کد می‌زنید و با همان کد هم وب‌سایت دارید و هم موبایل اپلیکیشن از نوع Web App

مزایا

  • نوشتن کد یکبار و استفاده از آن در بسترهای متفاوت
  • با توجه به اینکه فقط یکبار کد نوشته میشه رفع باگ و مشکلات بسیار آسان خواهد بود
  • مستقل از سیستم‌عامل، بستر و حتی نسخه سیستم عامل‌ها

معایب

  • نداشتن دسترسی به سخت‌افزار گوشی یا تبلت
  • وابسته به مرورگر
  • عدم امکان انتشار نرم‌افزار در مارکت‌ها و app store


نرم‌افزار Hybrid چیست ؟

نرم‌افزارهای Hybrid مانند نرم‌افزارهای Web هستند (وب سایت یا وب اپلیکیشن) که باید در مرورگر مشاهده شوند اما تفاوتی که با Web App دارد این است که نیازی نیست کاربر در مرورگر گوشی، برنامه را ببیند بلکه توسط WebView در اندروید و یا UIWebView در iOS (مرورگر native) محتوای نرم‌افزار به کاربر، در قالب یک نرم‌افزار Native نمایش داده خواهد شد. نرم‌افزارهای Hybrid توسط HTML و CSS و JavaScript توسعه داده می‌شوند و سپس توسط نرم‌افزارهای مانند Cordova به نرم‌افزار Native تبدیل می‌شوند.
البته همانطوری که پیش‌تر گفته شد، تبدیل آنها به نرم‌افزار Native بدین معنا نیست که کدهای ما Compile شوند بلکه بر اساس پلتفرم مورد نظر، Cordova یک اپلیکیشن Native  تولید می‌کند و در آن یک web view قرار می‌دهد و کدهای ما را درون آن اجرا می‌کند.
این روش توسعه نرم‌افزار نسبت به نرم‌افزارهای Native سریعتر و راحت‌تر است. امکان رفع مشکلات و یا به روزرسانی نرم‌افزار بسیار راحت خواهد بود و هر زمان که بخواهید می‌توانید برای هر بستری که لازم باشد نرم‌افزار خود را منتشر کنید.
Cordova به شما این امکان را می‌دهد که بدون حتی اضافه کردن یک خط کد به برنامه خود، آنرا برای پلتفرم‌های مختلف منتشر کنید! علاوه بر این تقریبا شما به تمامی امکانات سخت‌افزاری دستگاه (که در نرم‌افزارهای Native می‌توانستید کار کنید) دسترسی دارید و حتی کلی Plugin از قبل توسعه داده شده وجود دارد که می‌توانید بسیار راحت‌تر برنامه خود را توسعه دهید. تنها ایرادی که به نرم‌افزارهای Hybrid وارده اینه که بازدهی نرم‌افزارهایی که بدین شکل توسعه داده می‌شوند به اندازه نرم‌افزارهای Native نیستند و دلیلش هم اینه که کدهای شما توسط مرورگر قرار است پردازش و نمایش داده شود.

مزایا

  • نوشتن کد یکبار و استفاده از آن در بسترهای متفاوت
  • دسترسی به تمامی امکاناتی که سیستم‌عامل به برنامه نویس می‌دهد
  • دارای Pluginهای متعدد

معایب

  • بازدهی پایین نسبت به نرم‌افزار Native


در زمان بررسی Native یا Hybrid بودن نرم‌افزار، Web App جایگاهی ندارد. پس ما مقایسه رو بین این دو نوع نرم‌افزارها انجام می دهیم. 
همانطوری که در بالا گفته شد در تولید نرم‌افزار Native و Hybrid تقریبا امکانات و قابلیت‌ها یکسان هستند فقط دو فرق عمده دارند:
  1. ​سرعت و بازدهی نرم‌افزار
  2. نحوه نوشتن کد
در نرم‌افزارهای Hybrid بدلیل اینکه در مرورگر نرم‌افزار Native کدها اجرا می‌شوند، بازدهی پایین‌تری نسبت به Native دارند. چون یکبار باید web view باز شود و سپس داخل آن کدها اجرا شوند. اما در مورد کد نویسی، سرعت توسعه نرم‌افزار در حالت Hybrid خیلی سریع‌تر و راحت‌تر نسبت به Native است.
حالا به این مرحله می‌رسیم که بین این دو کدام را انتخاب کنیم ؟

بالاخره Hybrid یا Native ؟

در اینجا من نظر شخصی خودم رو با تجربه ای که در این زمینه دارم به شما انتقال می‌دهم ولی ممکنه نظرها متفاوت باشه، پس لطفا نظر خودتون رو از طریق نظرات این مطلب ارسال کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید.
اگر می‌خواهید بازدهی نرم‌افزار شما در حد عالی باشه، اگر می‌خواهید بازی بنویسید، اگر می‌خواهید از APIهای Native استفاده کنید و همچنین اگر شما برنامه‌نویس هستید یعنی قبلا حداقل با زبان برنامه نویسی C در حد قابل قبولی کار کرده‌اید و الان هم هنوز تمایل دارید یک برنامه‌نویس باقی بمانید (بطور کل علاقه شما برنامه نویسی است) بهتره که به سمت نرم‌افزارهای Native بروید و یک زبان را انتخاب کنید و آنرا یاد بگیرید. 
مسلما نوشتن برای همه پلتفرم‌ها کار آسانی نیست و نیاز به زمان دارد، اما با توجه به اینکه برنامه‌نویسی یک مفهوم و درک است، اگر شما بصورت اصولی یک زبان برنامه‌نویسی را یادبگیرید می‌توانید پس از اینکه به آن مسلط شدید، سایر زبان‌های برنامه نویسی را یاد بگیرید. کار خیلی مشکلی نیست، چون تقریبا همه چیز برابر و مفاهیم یکی هستند و فقط syntax ها و نحوه استفاده از apiها متفاوت هستند.

برای شروع منابعی را معرفی می‌کنم که می‌توانند به شما کمک کنند:
و اما اگر شما یک طراح وب هستید و می‌خواهید همچنان طراح وب بمانید و علاقه‌ای به یادگیری برنامه نویسی‌های پیچیده ندارید پیشنهاد میکنم بصورت Hybrid نرم‌افزارهای خودتون رو طراحی کنید.
برای طراحان وب که HTML5 و CSS و JavaScript (منظور FrontEnd Developer است) بلد هستند شاید یادگیری یک زبان برنامه‌نویسی جدید و درک آن بسیار سخت و زمان‌بر باشه، پس بهتره از معلومات قبلی خود استفاده کنید و با کمی وقت گذاشتن و یادگیری تکنولوژی‌ها و ابزارهای جدید نرم‌افزار موبایل طراحی کنید.
برای تولید نرم‌افزارهای Hybrid می‌تونید از ابزارهای زیر استفاده کنید:
اصلاح: Xamarin به اشتباه در دسته تولید نرم‌افزارهای Hybrid قرار گرفته است، در واقع خروجی اپ‌هایی که با Xamarin تولید می‌شوند بصورت Native هستند.

اگر می‌خواهید بصورت Hybrid بازی طراحی کنید و توسعه بدید، پیشنهاد می‌کنم از Ludei استفاده کنید.
زمانی که بصورت Hybrid کار می‌کنید می‌توانید از فریم‌ورک‌های طراحی و یا برنامه‌نویسی مختلفی استفاده کنید:
من با Ionic کار کردم که یک فریم‌ورک فوق‌العاد برای توسعه نرم‌افزار بخصوص برای iOS هستش، در این فریم ورک از AngularJSاستفاده شده که بخاطر ساختار MVC، کدها بسیار تمیز و سرعت توسعه هم بالا خواهد بود. جدیدا هم با Meteor شروع به کار کردم که اونم فوق‌العاده هستش، پیشنهاد میکنم اگر میخواین موبایل اپلیکیشن Hybrid توسعه بدید، حتما از یکی از فریم‌ورک‌ها استفاده کنید و AngularJS و Meteor رو در اولویت قرار بدید.

نتیجه گیری

تا چند سال پیش همه در تکاپو بودند که برای کسب و کار خود وب‌سایتی داشته باشند و از این طریق خود را معرفی کنند و مشتری جذب کنند، اما امروزه نه تنها وب‌سایت، بلکه ابزارهای نوین مانند نرم‌افزارهای موبایل هم بسیار اهمیت پیدا کرده، پس منطقیه که شما هم سوار بر موج پیشرفت تکنولوژی و ابزارها شوید و آنها را یاد بگیرید. اما مهم اینه که بتونید در سریعترین زمان ممکن به نتیجه برسید! پس توانایی‌های خود را بسنجید و بر اساس آن راه خود را در زمینه توسعه نرم‌افزارهای موبایل انتخاب کنید. امیدوارم این مطلب به انتخاب این راه به شما کمک بکنه.
منبع: سایت مجید آنلاین


امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6


.
9:46

هر کسی که یک فروشگاه اینترنتی داشته باشد، این سوالات را حتما از خود پرسیده است : چگونه می‌توانم کاربران سایت خود را متقاعد کنم که از طریق وب سایت فروشگاهی من خرید کنند ؟ چگونه می توانم رقابت خوبی را در زمینه تجارت الکترونیک داشته باشم؟

چگونه می توانم کسب در آمد خودم را افزایش بدهم ؟ اگر چه شرایط و موقعیت هر شخص متفاوت است و به محصولات، بازار هدف و خواسته های او بستگی دارد، اما گفتنی است که وب سایت های فروشگاهی پرطرفدار و مشهور ، ویژگی‌های مشترکی دارند که باعث متمایز شدنشان بین سایر رقبا شده است.

با ما همراه باشید تا با ۱۰ استراتژی موفق و عالی طراحی سایت فروشگاهی را بررسی کنیم تا ببنیم وب سایت های فروشگاهی موفق چه ویژگی های دارند که با سایر رقبا متمایز هستند.

۱ – آنها چیزی منحصر به فرد ارائه می کنند.

این بدان معنا نیست که لزوما محصولات موجود در فروشگاه ، محصولات منحصر به فردی هستند، که البته اگر به اینطور باشد، بسیار بهتر خواهد بود؛ با این حال، این کار آفرینان معمولا چیزی ارائه می کنند که هیچ کس دیگری ارائه نکرده است؛ این امکان منحصر به فرد می تواند خدمات عالی ، میزان خاصی تخفیف ، ساعات کاری بیشتر ، پاسخگویی سریع تر و یا هر چیز دیگری باشد که ارزش خاصی برای مشتری داشته باشد.

۲ – آنها مخاطبان مربوطه را به شکلی کار آمد پیدا می کنند.

یک وب سایت فروشگاهی موفق ، در ابتدای کار به خوبی تحقیق می کند که مشتریانش دقیقا چه کسانی هست و چه چیزی از نظر مشتریان خود ارزشمند است. سپس به ایجاد و ارائه محصول ، خدمات و پیشنهادات و محتوا می پردازد و همین مسئله ترافیک زیادی را به وب سایت آنها می کشاند. نکته کلیدی در اینجا جذب مخاطبان مرتبط با نرخی منطقی است.

۳ – آنها قابل اعتماد هستند.

چند ثاینه نخستی که مشتری وارد وب سایت فروشگاهی شما می شود و به آن نگاهی می اندازد، لحظاتی حیاتی برای ایجاد احساسی مثبت بین وب سایت ، برند و مشتری است. متاسفانه بسیاری از وب سایت ها خیلی دیر بارگذاری می شوند یا مشکلاتی در هنگام کلیک کردن و یا اسکرول کردن دارند. وب سایت کند و غیر قابل اعتماد خیلی سریع باعث می شود مشتریان قید خرید از آن را بزنند.

۴ – آنها انتظارات را برآورده می کنند.

فروشگاه اینترنتی موفق و حرفه ای باید انتظارات مشتریان و کاربران را برآورده کند. همانند اینکه لینک های تبلیغاتی مربوط به این وب سایت ها ، که در شبکه های اجتماعی یا بنر های تبلیغاتی قرار دارند، مشتریان را به شکل کاملا مستقیم به این وب سایت ها بکشاند و خبری از تبلیغات پاپ آپ یا هر نوع وب سایت واسطه و مخرب دیگری نباشد.

مشتریان با کلیک روی لینک وب سایت فروشگاهی به صورت مستقیم وارد همان جایی می شدند که انتظار داشتند؛ حال این صفحه می تواند لینک یک مطلب وبلاگ باشد یا صفحه مربوط به خرید یک محصول.

واکنش گرا بودن وب سایت فروشگاهی۵ – آنها برای دستگاه های موبایل بهینه سازی شده اند.

بهینه سازی وب سایت برای موبایل موضوع کاملا متفاوتی از طراحی واکنش گرا است. اگر چه طراحی واکنش گرا با تنظیم دوباره عناصر موجود در صفحه بر اساس اندازه نمایشگر مخاطب. معمولا نتیجه خوبی را در دستگاه های موبایل ایجاد میکند. اما اگر صفحه نمایش موبایل کاربران خیلی کوچک باشد. کار چندانی از پیش نخواهد برد.

وب سایت های حرفه ای، محتوا را برای دستگاه ی موبایل بهینه سازی کرده و عناصر موجود در صفحه را ، که ممکن است باعث حواس برپی شوند برای استفاده در موبایل حذف میکنند و مطمئن می شوند که محتوای هر صفحه به خوبی و درستی در دستگاه های تلفن همراه و تبلت به نمایش در می آیند.

۶ – جهت یابی در این وب سایت ها کار آسانی است.

زمانی که مردم به صورت آنلاین به دنبال محصولات و خدمات می گردند. معمولا سه سوال به ذهنشان میرسد که وب سایت تجارت الکترونیک حرفه ای باید به سرعت و به خوبی به آنها پاسخ دهد :

سوال اول اینکه : آیا این وب سایت محصول مورد نظر مرا به فروش می رساند؟

سوال دوم : قیمت محصول یا هزینه خدمات که من به دنبالش هستم ، چقدر است؟

سوال سوم : آیا می توانم به این وب سایت اعتماد کافی داشته باشم؟

۷ – این وب سایت ها امن هستند.

مصرف کنندگان امروزی به خوبی با دنیای دیجیتالی آشنا هستند و می دانند که خطرات مختلفی در فضای مجازی وجود دارد. داشتن ویژگی های امنیتی قدرتمند در وب سایت فروشگاهی دیگر یک مزیت نیست ، بله یک ضرورت برای کسب و کار آنلاین است. هر وب سایتی حداقل باید گواهی SSL داشته باشد.

این گواهی جهت برقرار ارتباطات ایمن میان یک سرویس دهنده و یک سرویس گیرنده صادر می شود.

۸ – آنها به خوبی بازدید کننده را به مشتری تبدیل می کنند.

اگر میخواهید بازدیدکنندگان را به مشتریان واقعی تبدیل کنید، باید روش های و پیشنهادهای خوبی برای خرید به آنها بدهید. البته این پیشنهادها شامل باکس عضویت در خبرنامه نمی شود ! برای ارائه یک پیشنهاد خوب به دو چیز نیاز دارید :

اول یک پیشنهاد خوب مثل کوپن تخفیف ، تخفیف برای اولین خرید ، کتاب های الکترونیکی رایگان یا هر چیز دیگری که برای بازدیدکننده ارزشمند باشد.

دوم روشی آسان برای استفاده از این پیشنهاد ایمیل ، شماره تلفن ، فرم عضویت و … این پیشنهادها را باید در جای از وب سایت خود قرار دهید که ارزش استراتژیک داشته باشد و بتواند بازدید کنندگان را به مشتری تبدیل کند. به عنوان مثال ، می توانید در هنگام ورود آن را به صورت یک بنر به مشتری نمایش دهید.

۹ – آنها ابزار لازم را برای بررسی رفتار مشتری دارند.

کار آفرینان موفق در کسب و کار های آنلاین و یا تجارت الکترونیک می دانند که مشتریانشان چه کسانی هستند و چه رفتاری در وب سایت فروشگاهی خود دارند. ابزار های بررسی رفتار مشتری می تواند این اطلاعات مفید را به شما ارائه کنند. همچنین این ابزارها می توانند به شما بگویند که کدام یک از صفحات وب سایت خود بالاترین میزان مشارکت را در میان مخاطبان دارد و کدام صفحات باعث دلسردی آنها می شود. دانستن این اطلاعات به کار آفرینان اجازه می دهد تا نقاط ضعف و قدرت وب سایت خود را به خوبی بشناسند.

ابزار گوگل آنالیتیکس  Google Analyticsمی تواند بهترین مورد برای استفاده برای بررسی رفتار مشتریان و همینطور آنالیز حرفه ای وب سایت باشد.

۱۰ – آنها به خوبی خود را به مخاطبانشان یادآوری می کنند.

بسیار پیش می آید که عده ای وارد وب سایتتان شوند ولی دلیل اینکه قصد خرید نداشته یا حتی هنوز آمادگی خرید را ندارند، از وب سایت بیرون می روند. وب سایت های حرفه ای فروشگاهی می‌دانند که این مخاطبان دوست دارند هر از گاهی اطلاعاتی در مورد محصولات مورد علاقه شان به دست آورند یا سبد های خرید رها شده شان را بازبینی کرده و احتمالا فرآینده خرید را تکمیل کنند. بنابراین یادآوری گاه به گاه ، امری بسیار ضروری به نظر می رسد.

امیدواریم با این مواردی که امروز در این مطلب قرار دادیم یک وب سایت فروشگاهی موفق و حرفه ای را داشته باشید.


امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6


.
11:10

امروزه با توجه به توسعه اینترنت در دنیا، استفاده از یک وب سایت مناسب برای اغلب شرکت ها و ادارات اجتناب ناپذیر شده است. طراحی سایت اداری برای ادارات و نهاد های دولتی و غیر دولتی اهمیت زیادی دارد. دلیل آن هم این است که اگر نهادی فاقد یک وبسایت مناسب باشد، این موضوع از دید بسیاری از کاربران و مخاطبان آن ها خوب نخواهد بود. این ادارات می توانند از این طریق بسیاری از خدمات مشترکین خود را به صورت اینترنتی و از راه دور انجام دهند.

طراحی سایت اداری مستلزم توجه داشتن به برخی نکات است. از این رو توصیه می شود که جهت طراحی سایت برای اداره یا نهاد مورد نظر خود حتما با شرکت های حرفه ای و با سابقه وارد مذاکرات شوید و مشاوره های کافی را نیز دریافت نمایید.

ویژگی های طراحی وب سایت اداری

  • بخش مدیریت وب سایت
    • استفاده از سی پنل حرفه ای شامل تمامی امکانات
    • امکان تنظیمات و تعریف عنوان نشریه – لوگو
    • امکان تعریف مدیر و کاربر با دسترسی های پیشرفته (تحریریه)
    • امکان مدیریت کاربران و مدیران سایت
    • امکان ایجاد و مدیریت شمارگان نشریه همراه با تاریخ چاپ و تصویر
    • امکان ارسال و مدیریت اخبار
    • امکان گزارش گیری و جستجو بین اخبار ارسال شده
    • امکان گرفتن خروجی RSS
    • ایجاد و مدیریت بنرها و تبلیغات
    • ایجاد و مدیریت پیوندها
    • ایجاد و مدیریت منوها
  • سایت و نمایش
    • ظاهر واکنشگرا امکان نمایش در تمام دستگاه های تبلت – لپتاپ و گوشی های موبایل
    • امکان جستجو و نمایش بر اساس شماره نشریه و تاریخ انتشار
    • نمایش آرشیو نشریه بر اساس تاریخ
    • استفاده از تکنولوژی Ajax برای نمایش بهتر صفحات و مطالب
    • امکان ارسال خودکار صفحات به کانال های تلگرام
    • امکان فرستادن اخبار بصورت خودکار در کانال های تلگرام



امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6


.
15:21

امروزه طراحی سایت فروشگاهی به دغدغه اصلی فروشندگان تبدیل شده است. با استفاده از این وب سایت ها شما می توانید محصولات و خدمات مد نظر خود را به همراه ویژگی ها و مشخصات آن ها در معرض دید همگان بگذارید. اینترنت جهان را فراگرفته است و امروزه می توان تقریبا همه چیز را به صورت آنلاین پیدا کرد. از زمان ظهور اینترنت تا تاکنون وب سایت های بسیاری به عرصه رقابت در دنیایطراحی سایت های فروشگاهی وارد شده اند اما چه عواملی سبب شده که برخی از این فروشگاه ها به موفقیت برسند و برخی دیگر شکست را تجربه کنند؟ آیا طراحی فروشگاه اینترنتی فقط مختص فروشندگان معروف و بزرگ است یا خرده فروشان نیز می توانند از این فروشگاه ها بهره کافی را ببرند؟

می توان دلیل شکست اغلب فروشگاه های اینترنتی را عدم داشتن اطلاعات کافی درباره طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای و عدم رضایت مشتریان آنان دانست که این مشکلات ناشی از نداشتن علم و توانایی کافی در این زمینه تخصصی است. شرکت نوپرداز با بهره گیری از کادری مجرب و حرفه ای خدمات طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی را به صورت کاملا تخصصی در اختیار مشتریان خود قرار می دهد و با ارائه خدمات پشتیبانی مناسب در راستای جلب رضایت مشتریان خود اقدام می نماید. 

وب سایت فروشگاهی 

اگر قصد طراحی یک سایت فروشگاهی اینترنتی برای کسب و کار خود را دارید، توصیه می کنم به نکات زیر توجه داشته باشید:

طراحی سایت فروشگاهی واکنش گرا یا ریسپانسیو

خریداران دوست دارند به آسانی و با هر دستگاهی که در اختیار دارند بتوانند به فروشگاه اینترنتی مد نظر خود مراجعه کنند. این نکته بسیار مهم است که وب سایت شما و محتوای آن باید بر روی تمام دستگاه هایی که به اینترنت دسترسی دارند پشتیبانی شود. تمام مشخصات و ویژگی ها باید بدون وقفه و به سرعت نمایش داده شوند و به مشتریان آنلاین شما خدمات ارائه دهند، زیرا این بزرگ ترین خواسته آنان از فروشگاه اینترنتی شما است. آمار های جهانی نشان داده است، روز به روز بر تعداد افرادی که از طریق دستگاه های موبایل به جستجو در اینترنت می پردازند افزوده می شود. با بررسی این آمار و ارقام و نگاهی به توسعه اینترنت در زندگی مردم می توان نسبت به اهمیت سایت های واکنش گرا آگاهی پیدا کرد.

گزینه های حمل و نقل رایگان یا رقابتی

سال گذشته UPS یک تحقیق بزرگ در زمینه تجربه کاربری انجام داد. با توجه به این مطالعه گسترده، 81 درصد از خریداران آنلاین، حمل و نقل رایگان را مهم ترین عامل در به انجام رساندن خرید های اینترنتی خود می دانستند. گزینه های دیگر حمل نقل مانند حمل و نقل رقابتی نیز از درصد بالایی برخوردار بودند. همان مطالعات نشان می دهد که 58 درصد مشتریان حاضر به اضافه کردن چیزهای بیشتر به سبد خرید خود به ازای حمل و نقل رایگان هستند. اما نکته جالب این بود که در وب سایت های فروشگاهی که چنین گزینه هایی مطرح نبود بسیاری از خریداران به علت بالا بودن هزینه های حمل و نقل خرید خود را در سبد خرید رها کرده و منصرف شده اند. در نتیجه گزینه های حمل و نقل رایگان یا رقابتی در صورتی که به درستی اجرا شوند، می توانند موفقیت شما را به همراه داشته باشند و مشتریان بیشتری را برای وب سایت فروشگاهی شما به همراه داشته باشند.

استفاده از ناوبری و جستجو حرفه ای

آیا فروشگاه اینترنتی شما کاربر پسند است؟ بهتر است از چند نفر از دوستان خود بخواهید که وب سایت شما را بررسی کنند به شما بازخوردی ارائه دهند. این روش ساده و موثر اغلب نادیده گرفته می شود، اما بسیار حیاتی است. وب سایت فروشگاهی شما باید به گونه ای طراحی شود که برای مشتریان آسان تر از رفتن به مغازه یا فروشگاه فیزیکی باشد. گزینه های ناوبری و جستجو در خرده فروشی آنلاین بسیار مهم هستند. درباره طراحی نوار جستجو باید به خوبی فکر شود و بر اساس سایت شما آن را ایجاد کرد. این نوار جستجو باید بتواند پیشنهادات مختلفی درباره گزینه هایی که خریداران به دنبال آنان هستند به آن ها ارائه دهد. تحقیقات اخیر نشان داده اند که رابط کاربری مناسب و استفاده از ابزار جستجو به صورتی کاربر پسند سبب افزایش ماندگاری بازدید کنندگان وب سایت شما خواهد شد که همین امر در سئو و بهینه سازی وب سایت فروشگاهی شما تاثیر به سزایی خواهد داشت.

طراحی سایتنکات ویژه طراحی سایت فروشگاهی 

استفاده از عکس های برتر و ایجاد امکانات مختلف برای نمایش آن ها در رنگ ها و حالت های مختلف یکی از عوامل مهمی است که سبب موفقیت فروشگاه های اینترنتی می شود. در یک تصویر هزاران حرف نهفته است که شما باید بتوانید آن ها را به درستی به مشتریان خود انتقال دهید. ارائه توضیحات دقیق درباره محصولات و مشخصات آن ها از دیگر عوامل مهمی است که در طراحی فروشگاه اینترنتی باید به آن ها توجه داشت. همچنین رابط کاربری و تجربه کاری از جمله اساسی ترین نیاز ها در طراحی فروشگاه های اینترنتی هستند. اما سوالی که این جا مطرح می شود این است که برای طراحی یک سایت فروشگاهی مناسب باید به کدام شرکت مراجعه کنیم؟

در پاسخ باید گفت که برای بررسی شرکت ها، ابتدا بایستی به عواملی مانند سابقه شرکت و نمونه کار های آن ها، استفاده از نیرو های متخصص، ابراز رضایت مشتریان، پشتیبانی مناسب و احترام آن ها به خواسته های مشتریان توجه داشته باشید و پس از انجام بررسی های لازم، سایت فروشگاهی مورد نظر خود را سفارش دهید.


امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6


.
11:47

اگر از شما بپرسند معیارهای طراحی سایت حرفه ای چیست شما چه جوابی خواهید داد؟ رنگ بندی آن؟ محتوای آن؟ کیفیت عکس ها؟ راحتی؟ شاید همه اینها درست باشد ولی همانطور که قانون ۸۰ – ۲۰ به ما میگه، ۲۰ درصد معیارها، ۸۰ درصد رضایت کاربران رو رقم میزنه.

شاید مهم ترین نکته در بدست آوردن داده های واقعی معیار های تشخیص برای فهمیدن اینکه سایت، از دید کاربران مناسب است یا خیر، هدایت مخاطبین هدف داخل آن سایت باشد. حتی باید سایت به گونه ای طراحی شود تا حد ممکن مخاطب غیر هدف آن را پیدا نکند تا خللی در داده های ما ایجاد نکند. شاید اهمیت سئو هدفمند اینجا به روشنی مشخص شود.

همه ما میدانیم ورودی زیاد برای سئو هر سایتی مفید است پس چرا باید جلوی مخاطب غیر هدف را گرفت؟

همینطور که میدانیم بعضی از معیارهای تشخیص یک سایت خوب از داده های بدست آمده از رفتار مخاطبین داخل سایت بدست می آیند. با وجود مخاطبین غیر هدف، رفتارهای آنها از کیفیت داده های بدست آمده میکاهد. باور آژانس دیجیتال مارکتنیگ رسپیناتک این است که ما برای تغییر باید معیارهای محکم داشته باشیم و چه معیاری بهتر از رفتار مخاطبین داخل سایت.

اما باید به سوال اصلی پرداخت که معیار تشخیص یک سایت خوب چیست؟

۱) کاربری راحت و ساده

یکی از معیارهای تشخیص یک سایت خوب سادگی در استفاده از آن است. کاربر هدف ما باید بدون گیج شدن به هر قسمت از سایت دسترسی پیدا کند و در هر مرحله این امکان را داشته باشد به مرحله قبل بازگردد. شاید یکی از عوامل تاثیرگذار در سادگی استفاده از طرح های مینیمال است. طراحی مینیمال به طرح های خلوتی میگویند که میتوان چشم مخاطب را به هر کجای مورد نظر هدایت کرد.

 

گوگل

 

۲) دسترسی سریع

کاربر باید این امکان را داشته باشد که با کمترین کلیک به مقصد نهایی خود برسد. معیار جهانی برای این تعداد کلیک عدد ۳ است. یعنی مخاطب باید با ۳ کلیک یا کمتر به خواسته خود برسد، اما شاید این معیار کمی سختگیرانه باشد زیرا علی رقم هزینه های هنگفت سایت های بزرگ دنیا نظیر Aliexpress یا حتی Digikala نتوانسته اند به این معیار دست پیدا کنند.

 

منو دیجی کالا

۳) سرعت بالا آمدن

یکی از معیارهای تشخیص یک سایت خوب سرعت لود شدن آن است. سایت هرچه زودتر لود شود باعث رضایت کاربران می شود زیرا آنها با سرعت بیشتری می توانند سایت دلخواه خود را ببینند. یکی از ابزارهایی که می توان این مورد را سنجیدGoogle’s page speed insights است که به شما سرعت لود شدن سایتتان را می دهد و حتی شما را برای بهبود سایت خود راهنمایی می کند. ( توجه داشته باشید که با IP ایران نمی توانید از این سرویس استفاده کنید.)

 

گوگل پیج اسپید

 

۴) هدایت موثر

سایت باید به گونه ای طراحی شود تا مخاطبین شما از هرکجای سایت وارد می شوند به مرور به جایی که ما می خواهیم هدایت شوند. ساخت صفحه فرود برای وب سایت ها یکی از عوامل تاثیرگذار در نتیجه گیری آنها است.

۵) محتوای ساده و جامع

هر سایتی که محتوایی را به مخاطبین منتقل می کند باید از لحاظ محتوایی کاملا ساده و همه فهم باشد. استفاده از کلمات انتزاعی و غیر قابل فهم نه تنها مخاطبین را از مطالعه ادامه متن منصرف می کند بلکه باعث می شود آنها از سایت ما نیز خارج شوند زیرا حس می کنند زبان مشترکی با سایت ندارند. حتی پیشنهاد می کنیم بجای استفاده از محتوای متنی از محتواهای ویدئویی یا اینفوگرافیک استفاده کنید.

۶) بروز رسانی دوره ای

شما هیچ سایت موفقی پیدا نمی کنید که ۶ ماه بدون تغییر باشد. رفتار مخاطبین همیشه در حال تغییر است. حتی رفتار ما در تابستان، با زمستان و بهار متفاوت است، پس سایت نیز باید دائم متناسب با تغییر رفتار مخاطبینش تغییر کند.

۷) گرفتن اطلاعات از مخاطبین

آماری که گوگل در سال ۱۳۹۳ منتشر کرد اعلام کرد اگر فردی امروز وارد سایت شما شود، ۳ روز بعد از او سوال شود که آیا همچین سایتی وجود دارد یا خیر او شما را به خاطر نخواهد داشت. هر فردی که وارد سایت شما می شود، راه ارتباط با او ذخیره نگردد، شرکت ضرر بزرگی به بخش بازاریابی خود زده است.

منبع: طراحی وب سایت


امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6


.
11:29

هفته‌ی دیگری در دنیای اپلیکیشن های آیفون و اندروید گذشت و ما با گشت و گذار در پلی استور و اپ استور بهترین اپلیکیشن های تازه معرفی شده را برای شما گلچین کرده‌ایم. به عادت هر سه شنبه قصد داریم تا شما را با آن‌ها آشنا کنیم تا زمان کمتری را در فروشگاه‌های اپلیکیشن سپری کنید و همواره بهترین‌ها در اختیار شما باشد.

سرانجام گوگل الو و گوگل تریپس از سوی این شرکت آمریکایی عرضه شدند. یک شبکه اجتماعی جدید میزبان تصاویر جذاب کاربران خواهد بود و نرم افزار محبوب و قدیمی ACDSee اینک به پلتفرم اندروید آمده تا تصاویر شما را زیباتر از گذشته سازد. لیست اپلیکیشن‌های زیر را مشاهده کنید و هر کدام از آن‌ها را که خواستید می‌توانید به راحتی دانلود کنید.

جدیدترین اپلیکیشن های آیفون

1 – Google Allo

قیمت: رایگان

دانلود

بهترین و جدیدترین اپلیکیشن های آیفون و اندروید

گوگل سرانجام از تازه‌ترین پیام رسان خود، نسل جدیدی از اپلیکیشن هنگ اوت و رقیب جدید آی مسیج اپل رونمایی کرد. الو ویژگی‌هایی برای چک صوتی و تصویری ندارد؛ اما چت بوت جدید گوگل (Google Assistant) را در اختیار شما قرار می‌دهد. هم اینک میتوانید بر روی دیوایس آی او اسی خود گوگل الو، یکی از بهترین و جدیدترین اپلیکیشن های موبایل در هفته گذشته را را دریافت کنید.

2 – Eyeshot

قیمت: رایگان

دانلود

بهترین و جدیدترین اپلیکیشن های آیفون و اندروید

این برنامه یک شبکه اجتماعی تصاویر رایگان است که این هفته به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های آیفون انتخاب شد. هر تصویری که قرار می‌دهید با طول عمر 100 ساعته‌ای آغاز می‌شود و هر لایکی که تصویر شما دریافت می‌کند، یک ساعت به عمر آن اضافه می‌شود. بنابراین شما شانس این را خواهید داشت که با دریافت هزاران لایک، هزاران ساعت تصویر به اشتراک گذاشته خود را پایدار در این شبکه اجتماعی حفظ کنید؛ در غیر این صورت آرام آرام آن درست همانند اسنپ چت حذف خواهد شد.

3 – PhotoArt

قیمت: 1.99 دلار

دانلود

بهترین و جدیدترین اپلیکیشن های آیفون و اندروید

یک اپلیکیشن طراحی گرافیکی که به شما امکان ساخت یک لوگو، بروشور، کارت و یا بنر را در سریع‌ترین زمان ممکن توسط آیفونتان می‌دهد. هرچند که شاید حرفه‌ای‌ها نیز از این اپلیکیشن لذت ببرند اما طراحان گرافیکی شاید برای اتودهای خود از آن استفاده کنند.

4 – Google Trips

قیمت: رایگان

دانلود

بهترین و جدیدترین اپلیکیشن های آیفون و اندروید

اپلیکیشن جدید کمپانی گوگل به شما برنامه ریزی برای یک سفر را آسوده‌تر از همیشه خواهد کرد. اولین چیز آن است که گوگل تریپس به صورت خودکار با جی میل و ایمیل‌های شما سینک خواهد شد و تمامی رزرو‌هایی که به سفر شما مربوط می‌شود را جمع آوری می‌کند؛ بنابراین شما می‌توانید اطلاعات را از طریق ایمیل خود به این اپلیکیشن وارد کنید. سپس این برنامه رستوران‌های پیشنهادی خود را زمانی که در نزدیکی آن‌ها و در جاده هستید ارائه می‌دهد. جالب توجه اینجاست که تمامی این کارها را می‌توانید پس از ذخیره به صورت آفلاین نیز ادامه دهید.

5 – Cradle

قیمت: 9.99 دلار

دانلود

بهترین و جدیدترین اپلیکیشن های آیفون و اندروید

این نرم افزار برای والدین فرزندان 5 الی 24 ماهه طراحی شده است و به شما کمک خواهد کرد تا خواب را به زندگیتان بازگردانید. این بدان معناست که به والدین برای ساخت برنامه ریزی خواب کودکانشان کمک می‌کند که می‌تواند به کمک والدین آید. بدون شک این اپلیکیشن می‌تواند مورد نیاز بسیاری از افراد باشد.

6 – Addictive Pro

قیمت: 11.99 دلار

دانلود

بهترین و جدیدترین اپلیکیشن های آیفون و اندروید

ادیکتیو پرو یکی دیگر از سینتی سایزرها برای موزیسین‌های کاربر پلتفرم آی او است. همراه با 12 اسیلاتور، یک فیلتر آنالوگ، گزینه‌های شکل‌گیری دیوانه کننده، 7 افکت متنوع، 32 ترتیب سنج قابل تنظیم و غیره شما می‌توانید اوقات خوشی را با ادیکتیو پرو بگذرانید.

7 – Prospr

قیمت: 0.99 دلار

دانلود

بهترین و جدیدترین اپلیکیشن های آیفون و اندروید

این اپلیکیشن که بدون شک یکی از جذاب‌ترین اپلیکیشن های آیفون در هفته‌ای که گذشت بود، بر اساس درآمد و هزینه‌های شما میزان پس اندازتان را به شما گوش زد می‌کند تا بتوانید مدیریت بهتری بر روی هزینه‌هایتان داشته و به خوبی مبالغی را نیز پس انداز کنید.

8 – Compo

قیمت: 2.99 دلار

دانلود

بهترین و جدیدترین اپلیکیشن های آیفون و اندروید

اگر خیلی زیاد با آیفون و یا آیپد خود می‌نویسید، بدون شک این یکی از بهترین اپلیکیشن های آیفون و سیستم عامل آی او اس برای شما خواهد بود؛ چرا که به شما امکانات کاملا حرفه‌ای برای نوشتن را ارائه می‌کند. رابط کاربری بسیار جذاب و تمیز این اپلیکیشن فضای کافی را برای نوشته‌های شما همراه با سایز دلخواه، میزان کلمات و صفحه دلخواه می‌دهد.

منبع: سایت گجت نیوز


امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
تاریخ : 1396/12/8 برچسب ها : بررسی بهترین اپلیکیشن های آیفون,


.
10:32

امروزه افراد زیادی هستند که جهت پیدا کردن مطالب پزشکی تازه و به روز دنیا به دنبال آن ها در سایت های پزشکی جستجو می کنند. طراحی سایت پزشکی با قابلیت های مختلف می تواند به پزشکان برای انتشار مطالب پزشکی و آگاه نمودن جامعه از بیماری های مختلف کمک نماید. با گسترش وب سایت های پزشکی در سراسر کشوره ها به نظر می رسد فضای اینترنت یک بستر مناسبی برای پزشکان می باشد تا از طریق آن به نشر اطلاعات پزشکی تخصصی خود بپردازند. از جمله دیگر امکانات سایت های پزشکی امکان ویزیت و تعیین زمان ملاقات بیماران می باشد که بیماران می توانند از این طریق نسبت به تعیین زمان ملاقات خود اقدام نمایند. همچنین امکان ارائه نمودن مشاوره های اینترنتی رایگان نیز از دیگر خدماتی می باشد که در سایت های پزشکی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.در نهایت توجه به سیستم های آنلاین پزشکی حال حاظر در دنیا، طراحی سایت های پزشکی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

مزایای استفاده از سیستم های پزشکی چیست؟

  • ارائه دقیق، به روز و کامل اطلاعات در مورد بیماران
  • دسترسی به اطلاعات پرونده های پزشکی بیماران و ثبت اطلاعات به صورت آنلاین
  • معرفی پزشکان و خدمات ارائه شده توسط مراکز پزشکی
  • دسترسی سریع به سوابق بیمار برای مراقبت کارآمدتر
  • اشتراک گذاری اطلاعات الکترونیکی با بیماران و سایر پزشکان به صورتی مطمئن
  • بهبود تعامل و ارتباطات بیمار و ارائه دهندگان خدمات درمانی و همچنین راحتی خدمات درمانی
  • تجویز ها قابل اطمینان تر و ایمن تر انجام می شود
  • کاهش بسیاری از خطا های انسانی و ناخودآگاه
  • تعیین زمان ملاقات حضوری بیماران با پزشکان
  • افزایش امنیت اطلاعات و حریم خصوصی بیمار
  • ارائه دهندگان خدمات بهداشتی را قادر می سازد تا کارایی و اهداف کسب و کار خود را بهبود بخشند
  • کاهش هزینه های پزشکی و درمانی

ضرورت طراحی سایت پزشکی

امروزه در تمامی کشور های پیشرفته دنیا توجه به مباحث پزشکی از راه دور از طریق اینترنت اهمیت زیادی پیدا کرده است. در اغلب کشور های بزرگ دنیا مانند آمریکا سرمایه داران زیادی هستند که در این زمینه هزینه های بسیاری را صرف کرده اند. طبیعی است که انجام بسیاری از خدمات پزشکی مانند تعیین وقت و مشاوره از طریق اینترنت و از راه دور بسیار کار را برای بیماران و پزشکان راحت تر خواهد کرد. در کشور ما نیز به مرور شاهد ایجاد ابزار های مختلفی خواهیم بود که از طریق اینترنت بسیاری از خدمات پزشکی را برای مشتریان ارائه خواهند داد. یکی دیگر از ضرورت های طراحی سایت های پزشکی این است که مردم می توانند با تخصص های پزشکان مختلف و سوابق کاری آن ها آشنایی پیدا کنند.

سیستم های نوبت دهی از دیگر مشخصات مهم وب سایت های پزشکی است که سبب راحتی کار برای بیماران و پزشکان خواهد شد. استفاده از سیستم های نوبت دهی آنلاین همچنین از بروز ناهماهنگی ها و بروز خطا های انسانی جلوگیری خواهد نمود و سبب صرفه جویی در وقت افراد می گردد. شما می توانید با مراجعه به قسمت نمونه کار ها می توانید نمونه کار نوبت دهی طراحی شده توسط شرکت نوپرداز را مشاهده نمایید.

ابزار های تخصصی پنل های سایت پزشکی 

استفاده از محیط سی پنل در وب سایت های پزشکی می تواند این امکان را در اختیار پزشکان قرار بدهد تا بتوانند به راحتی پست های خود را اضافه تغییر یا حذف کنند. یک محیط سی پنل حرفه ای با محیط کاربری مناسب از ضروری ترین امکاناتی است که در وب سایت های پزشکی استفاده از آن ها لازم است. شاید روش های مختلف تبلیغاتی برای بیشتر شدن مشتریان شما یا بازدید کنندگان از وب سایت شما تاثیرات خوبی به همراه داشته باشد اما این نکته را یاد آوری می نمایم که سرمایه گذاری در زمینه سئو و بهینه سازی وب سایت پزشکی شما توسط موتور های جستجو عاملی است که می تواند یک تبلیغ دائمی و شگفت آور را برای شما به همراه داشته باشد. با توجه به قیمت های بسیار بالای تبلیغات، قطعا هزینه کردن روی مبحث سئو و بهینه سازی سایت یک سرمایه گذاری با ارزش برای کسب و کار شما خواهد بود که برای وب سایت شما تبلیغاتی دائمی به همراه خواهد داشت.

ویژگی صفحات سایت پزشکی

  • طراحی صفحه تعیین زمان ویزیت و ملاقات پزشک با بیمار
  • طراحی صفحه آنالیز اختصاصی بر مبنای الگوریتم های هوش مصنوعی
  • طراحی صفحه مشاوره رایگان پزشکی
  • طراحی صفحه نوبت گیری و نوبت دهی پزشکی 
  • طراحی صفحه درگاه پرداخت الکترونیکی آنلاین
  • طراحی صفحه اخبار و مقالات پزشکی
  • طراحی صفحه ثبت نام کاربران جدید در وب سایت
  • طراحی صفحه جدید ترین اخبار پزشکی روز دنیا
  • طراحی صفحه خبرنامه و ارتباط با مشتریان
  • افزایش بازدید کنندگان وب سایت شما 
  • استفاده از سی پنل اختصاصی برای تعیین قرار ملاقات ها
  • ایجاد وبلاگ اختصاصی برای استفاده پزشکان مختلف
  • امکان ایجاد وبلاگ برای پزشکان مختلف با توجه به حیطه تخصصی آن ها
  • طراحی صفحه تماس با مراکز پزشکی و درمانی

امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
تاریخ : 1396/12/8 برچسب ها : طراحی سایت پزشکی,طراحی سایت,سایت پزشکی,


.
10:29

در روزهای اولیه طراحی وب سایت اوضاع همیشه بر همین منوال بود، یعنی صفحه های وب سایت ثابت بودند و هیچ تغییری نمیکردند. اما در سال های اخیر روز به روز بر تعداد صفحاتی که محتویات آنها بصورت دینامیک طراحی میشود و از قبل فایلی روی دیسک سرویس دهنده وجود ندارد).

روش های جدید طراحی وب سایت

اضافه شده است. طراحی محتوا می تواند در دو نقطه صورت گیرد. سمت سرویس دهنده، و سمت مشتری اجازه دهید هر یک از آنها را بررسی کنیم. طراحی صفحات وب سایت دینامیک سمت سرویس دهنده برای اینکه ببینید اساسا چرا طراحی محتوا در سمت سرویس دهنده احتیاج است، در نظر بگیرید. وقتی کاربر فرم را پر کرده و دكمه submit را کلیک می کند، پیامی به سرویس دهنده فرستاده شده و مقدار فیلدهای فرم را به آن اعلام میکند. این پیام هیچ چیز درباره اینکه سرویس دهنده چه فایلی باید برگرداند، نمی گوید – و در واقع سرویس دهنده قبل از هر کاری باید این اطلاعات راتوسط یک برنامه با اسکر پیت، پردازش کند، معمولا از اطلاعات فرم برای جستجوی یک پایگاه داده (روی سرویس دهنده) و ایجاد یک صفحه HTML خاص استفاده میشود. برای مثال، وقتی در یک برنامه تجارت الکترونیک کاربر دكمه PROCEED TO CHECKOUT را کلیک میکند. مرورگر کوکی محتوی اقلام موجود در سبد خرید کاربر را هم به همراه آن به سرویس دهنده می فرستد، و این سرویس دهنده است که باید با استفاده از اطلاعات این کوکی صفحه HTML لازم را ایجاد کند. بعنوان مثال، این صفحه می تواند اقلام انتخاب شده را به کاربر نشان دهد، و ضمن نمایش اطلاعات دیگر (از قبیل آدرس خریدار، و شماره کارت اعتباری) تأئید نهایی وی را برای شروع عملیات مالی اخذ کند.
روش سنتی پردازش فرم ها و دیگر صفحات وب سایت CG (واسط مشترک دروازه – CGI)  است که یک واسط استاندارد شده است که به سرویس دهنده وب اجازه می دهد تا با برنامه ها با اسکریپت های پشت صحنه ( که می توانند اطلاعات ورودی را از فرمها گرفته، و صفحات HTML طراحی کنند) ارتباط برقرار کند. برنامه های پشت صحنه معمولا به زبان اسکریپت نویسی پرل (Perl) نوشته می شوند، چون نوشتن آنها ساده تر و سریعتر است. این قبیل برنامه ها را معمولا در یک دایرکتوری بنام gi-bin ذخیره میکند (که در اغلب URL ها می توانید این موضوع را ببینید). زبانهای اسکریپت نویسی دیگری هم هست (مانند پایتون – Python )، که می توان بجای پرل از آنها استفاده کرد.
برای دیدن طرز کار CGI ، فرض کنید شرکت Truly Great Products Company محصولات خود را بدون کارت ضمانت نامه می فروشد، ولی از خریداران دعوت میکند که برای پر کردن کارت ضمانت نامه به سایت /www.gpne.com مراجعه کنند. وقتی خریدار به این صفحه مراجعه میکند، لینک زیر را در آن می بیند
Click here to register your product
Texify – send photo and get the …
این لینک به اسکریت www.gpc.com/cgi-bin/regper اشاره میکند. وقتی این اسکریپت بدون هیچ پارامتری اجرا شود، یک صفحه HTML شامل فرم ضمانت نامه به کاربر برمی گرداند. وقتی کاربر بعد از پر کردن نرم دكمه subwncit را کلیک کند. پیامی محتوی اطلاعات فرم به اسکریپت regpen فرستاده میشود. اسکریپت Reg.per پس از پردازش اطلاعات فرم، یک رکورد برای مشتری جدید در پایگاه داده مشتریان ایجاد کرده، و یک صفحه TML حاوی شماره ضمانت نامه محصول و تلفن پنانی پس از فروش را به کاربر برمی گرداند.


امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6


.
10:07
کلیه حقوق این سایت ، متعلق به طراحی سایت | سئو | طراحی فروشگاه می باشد و استفاده از مطالب با ذکر نام منبع بلامانع است .
طراح : بلاگ مهر